Bölüm 19

7.5K 597 163
                                    

Günün 2. bölümüdür. Sabahki bölümü atlamayın 🧚‍♀️

" Ailemle aramızda mesafe olduğunu söylemiştim sana. Pek sevgi görerek büyümedim. Öyle şiddet falanda görmedim ama,  Nurullah biliyor musun ilgisizlik çok büyük bir şiddet aslında. İnsanın tüm kişiliğini geleceğini şekillendiriyor.

Her şeyde üst üste gelince duygu durumlarıma hakim olamaz oldum. 2 yıldır psikolojik tedavi görüyorum. Bu ilacıda o yüzden kullanıyorum işte."

" Ben mi tetikledim bunu?"

"Hayır hayır. Böyle düşünme. Benimle ilgili bir şey bu."

Ama Nurullah anlayacağını anlamıştı.

" Özür dilerim seni böyle bir duruma sürüklediğim için."

Sesindeki üzüntü beni etkisi altına almıştı. Onun suçu yoktu ki?

"Senin hiç bir suçun yok. Yaşanan hiç bir şey için pişman değilim. İyi ki seni tanıdım. Sen senim için hep iyi şeylere vesile oldun. İçimde biriken şeyleri dışarıya çıkarabildiysem senin sayende. O yüzden ne yaparsan yap kendini suçlama."

Kafasını kaldırıp yüzüme baktığında gözlerim boynunda hareket eden adem elmasına takıldı.

Elim benden habersiz yanağına doğru gittiğinde ikimiz aynı anda yutkundum.

Nurullah'ın gerildiğini anlayabiliyordum.
Ama hareket etmedi. Geride çekilmedi. Bundan cesaret alıp elimi yanık olan yanağına dokundurunca beklemedigim bir şey yaptı. Tam anlamıyla avucumun içine yaslıydı şimdi yanağı. Gözlerini yummuştu.

İkimizde titriyorduk gerginlikten. Bu an bozulmasın diye nefes bile almıyordum.

Bunun onun icin ne kadar mahrem bir şey olduğunun farkındaydım . Göstermekten , bakmamdan bile çekindiği ize dokunuyordum.

Gözlerini usul usul açıp gözlerime diktiğinde bu anın bir rüya olmaması için dua ediyordum. Gözümden bir damla yaş aktı.

" Seni öpebilir miyim Muammer?"

Siktir. Kalp krizi geçirecektim neredeyse . Kalbim ağzımda atıyordu.

" Beni mi?"

İki kelimeyi bir araya getiremeyerek kekelemiştim.

" Eğer istemiyorsan.."

Ulan istemeyeni siksinler. O nasıl söz.

Usul usul dudaklarına yanaştığımda yarı yolda yakaladı beni. Dudaklarımın üzerinde hissettiğim dolgun kurumuş dudaklarla zihnimde selam verilmeye başladı. Tüm yaşananlar zihnimde film şeridi gibi geçiyordu.

Bir süre sadece öylece durduk ilk çekilen Nurullah oldu.

" Aslında yanağını kastetmiştim ama .."

Onun ciddi sesiyle domates gibi kızardım. Resmen çoçuğun dudağına yaklaşmıştım dünden razı gibi. Zaten dünden razıydım.

" Şaka yaptım domates gibi oldun."

Çok etkilendiğimi anlayınca sesi endişeli gelmeye başladı. Nefeslerim sıklaşmıştı.

" Muammer bana bak."

Ellerini yüzümün iki yanına koyup ona bakmamı sağladı.

" Nefes al Muammer. Sakin ol lütfen. Böyle olacağını bilseydim istemezdim bunu."

Ve Nurullah'ın kollarına bayıldım.

....

Hayatımda hiç bu kadar utanmamıştım. Elalem öpülünce uyanır ben bayılmıştım. Ulan Muammer, salak Muammer.

Atanma Harekâtı - GAY-  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin