Nurullah'ı Hugh Jackman'a benzetenler olmuş Medyaya bırakıyorum resmi 😚
Nurullah suratıma öpücüler kondurup duruyordu.
" Nurullah hiç mi tiksinmiyorsun?"
" Neden ki yavrum. Suratın tertemiz."
Sonra sorumun içindeki anlamı anlayıp tekrar konuştu.
" Gülüm. Aramıza güvensizliğimi sokup her şeyi berbat etmeyeyim diyorum ama asıl senin benden tiksinip tiksinmediğini düşünüp duruyorum."
Ben suratını incelerken yutkundu.
" Yara izini mi kastediyorsun?"
Kafasını salladı. Yarasından öptüm onu.
" Ben hala bunu taktığını düşünmemiştim. Son kez söyleyeceğim sonra bir daha bunu düşünmeyeceksin ."
Kafasıyla onallayınca elimi yanağına koydum.
" Hani senle ben yazışırken bana çalıştığın işleri anlatıyordun ya . Ben çok etkileniyordum."
Gözlerimi kaçırdım. Yüzüne bakarak senden etkileniyorum demek aşırı germişti beni. Ama güveninin tam olması için şarttı bu.
Çenemden tutup nazikce kendine çevirdi.
" Devam et gülüm."
" O iz sen çalışırken olmuş. Ki öylece çay içerken olmuş olsaydı bile önemi olmazdı benim için. Ben seni kalbimle görüyorum. Kusurlarına körüm. Bunu şuana kadar anlaman gerekirdi."
Gözlerini kırpıştırdığında duygulandığını anladım.
" Seni hakedecek ne yaptım ben. Kendime sorup duruyorum bir türlü bir sonuç bulamıyorum. Gökten benim için mi indirdiler seni."
Nurullah'tan böyle cümleler de duymak varmış. Can çıkmayınca umut kesişmemeliymiş gerçekten de.
" Nurullah aniden deme şeyler alıştıra alıştıra sev beni."
Boğazım düğümlendi. Sevmeyi biliyordum ama sevilmek çok farklıymış.
" Peki çiçeğim istediğin gibi seveceğim seni. Alıştıra alıştıra seveceğim. Seni kendime alıştırdığım gibi sana da kendimi alıştıracağım."
....
Nurullah'tan
Hapishanede herhangi bir gün" Nurullah Kaslı ziyaretçin var."
Sıkıntıyla doğruldum yerimde. Yine Muammer gelmiş olmalıydı. Her ne kadar kovsamda geri geliyordu. Artık yılmıştım gelme demekten.
Görüş yerinde gördüğüm yüzle şaşırmıştım.
" Nalan hanım?"
" Hanıma gerek yok Nalan yeterli."
" Neden buradasınız?"
Nurullah'ın gelmesine alışmıştım ama Nalan Hanım'ın gelmesi çok tuhaftı.
" Biz nişanlandık Muammer'le."
Yutkundum.
"Bunu bana söylemek için mi geldiniz?"
" Evet bunu söylemek için geldim. Muammer'in bir zamanlar sana karşı hisleri olduğunu biliyorum. Ayağını denk al diye geldim."
" Bakın yanlış düşünmüşsünüz."
" Her neyse. Diyeceklerim bu kadardı. Gitmem gerek şimdi. Muammer'le buluşacağız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Atanma Harekâtı - GAY-
Chick-LitTamamlandı Facebookta amcaları dolandırmaya çalışırken nasıl bir erkeğe aşık olduğumun hikayesi. ... Texting- metin karışık Hikaye iki erkeğin arasında geçmektedir. Olumsuz ögeler içerir. 28.05.21