Başlamadan önce bir kalbinizi alırım. İyi okumalar ❤❤
Nurullah Kaslı size istek gönderdi.
Mürüvvet Adıgüzel isteği kabul etti.
Nurullah: Selamın Aleyküm
Mürüvvet: Aleyküm selam
Nurullah: Sen kendini çakal mı sanıyorsun?
Mürüvvet: Ne?
Nurullah: Babamı kandırıp yoluna gidebileceğini mi sandın sen?
Mürüvvet: Ne diyorsunuz beyefendi anlamıyorum.
Nurullah: Ulan annem öldükten sonra adamın yüzü ilk defa gülmüştü. Adamı dolandırmanı siktir et bu adam yıkıldı be.
Mürüvvet: Beni biriyle karışırdınız herhalde.
Nurullah: Hiç sanmıyorum güzelim.
Şimdi bana nude atıyorsun.
Mürüvvet: Yarrağıma atıyorum.
Nurullah: Peki öyleyse ben de seni savcılığa veriyorum. Dolandırdığın diğer kişilere de ulaştım. İçeride bol bol pişman olacak vaktin olur.
Mürüvvet: Şerefsiz.
.....
En sonunda patlamıştım. Korkudan titreme tutmuştu beni. İki ucu boklu değnekti resmen.
Erkeğim dersem iyice hınca gelip şikayet ederdi. Penisli bir kız olamayacağına göre nude da atamazdım.
Ya da atardım. İnternette sürüsüne bereket vardı. Onlardan birini gönderiverirdim.
İnternetten bir fotoğraf bulup gönderdim .
****Bir fotoğraf gönderdiniz. ***
Nurullah: Sen beni salak mı sanıyorsun google fotograflar diye bir şey var, resmi aratınca nereden baktığın çıkıyor.
Mürüvvet: Atamam ben öyle fotograf.
Nurullah: E gardiyanlar bol bol bakar soyup ararken.
Mürüvvet: Atamam lütfen zorlama.
...
Uzun bir süre cevap gelmeyince üzerimdeki şortu sıyırıp bacaklarımı açık bıraktım.
Telefondan üzerim belli olmayacak şekilde pürüzsüz bacaklarımın bir kaç açıdan fotoğrafını çektim. İyi ki tek tük olan kıllarımı almıştım.
**** bir fotoğraf gönderdiniz****
Nurullah: Afferin şimdilik bu olur. Gerçek adın ne seninMürüvvet: Mürüvvet benim gerçek adım sadece soyadım farklı.
Nurullah: Peki Mürüvvet senin olayın ne. Korkma bende söz sözdür sen dediğimi yaptın ve yapmaya devam ettiğin sürece kimse senden şikayetçi olmayacak.
Mürüvvet: Baban için özür dilerim. Ailem beni evlendirmek istediği için evden kaçtım. Zar zar okulu bitirdiğimde de atanma sorunu çıktı. Cebimde beş kuruş kalmadığı için ya bunu yapacaktım ya da kendimi köprüden atacaktım.
Nurullah: Şacmalama tamam. Paran var mı sana yetecek kadar?
Mürüvvet: Var atanana kadar idare etse yeter. Zaten yapmıyorum artık bu işi .
Nurullah: Peki benim şimdi işim var uyuyunca mesaj atmayı unutma.
Mürüvvet: Peki.
.....
Namussuzun evladı . Amk abazası bende Muammer'sem seni beni tehdit ettiğine pişman edeceğim.
...
00.00
Mürüvvet: Yatıyorum ben.
....
Yani inşallah edeceğim.
Ani gelen ilhamla hikayeye devam etmeye karar verdim.
Texting metin karışık olur büyük ihtimalle metine döner sonra.
Öptüm sizi😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Atanma Harekâtı - GAY-
ChickLitTamamlandı Facebookta amcaları dolandırmaya çalışırken nasıl bir erkeğe aşık olduğumun hikayesi. ... Texting- metin karışık Hikaye iki erkeğin arasında geçmektedir. Olumsuz ögeler içerir. 28.05.21