Save your tears- The Weeknd
Save your tears for another
I realize that I'm much too late
And you deserve someone better
Save your tears for another dayjeonjk: cidden merak ediyorum amacın ne ve sen kimsin? Bizimle alakan ne ?
rosessunflowersandlillies: sizinle bir alakam yok, derdim sadece seninle.
Ancak burada sadece kendi hikayemi anlatıyorum. Bu sayfada olduğum gibi davranıp saklanmadan ve yakalanmaktan korkmadan.
Sana yazıyorum çünkü sana sinir oluyorum.
Dışardan anlaşılmıyorsun bu yüzden içerden ulaşmaya çalışıyorum, son bir şans veriyorum sana düzelmeni ve doğru anlaşılmanı istiyorum.
Ruhunun gördüğüm kadar basit ve değersiz olduğuna inanmayı reddediyorum.Demiştim dün akşam Jungkook'la konuşmamızda ancak o cevabımı görmemişti. Yattığım yerden tekrar fırlattım Hank'in oyuncak topunu. Her seferinde koşup geri getiriyordu hiç üşenmeden. Nasıl üşenmiyordu ki? Tamam yaşı gençti ama ben de gençtim değil mi? Oysaki ben şimdiden kemik erimem ve romatizmam başlamış gibi hissediyordum.
Hank'in koşup getirdiği ve ağzından uzattığım elime bıraktığı küçük topu tekrar fırlattım, sabahtan beri onunla ilgilenip oyun oynamıştım. Haftasonu olduğu için yan gelip yatmış yeni bir anime serisine başlamış ,çavdar tarlası çocuklarını da okuyup bitirmiştim.
Her okuyuşumda tekrar hayran kalıyordum yazarın anlatım diline.
Yanıma bıraktığım telefonumu elime alıp kilidi açtım parmak izimle. Bu sabah annem ve babamla görüntülü konuşmuştum ancak annem yine de akşam yemeği yiyip yemediğimi kontrol etmek için tekrar mesaj atmıştı.
Yememiştim ancak yediğime dair bir mesaj göndererek oradan Jisoo'nun sohbetine geçtim.Dün içtiği buzlu limonata boğazlarını mahvetmişti bu yüzden haftasonu bende kalma planını iptal etmek zorunda kaldığımız için evde sıkıntıdan ölmek üzere olduğundan yakınıyordu.
jisoo: annem delirtti valla ne olur gelsen de sen baksan hayır bir de azar yiyorum napmışım da bademciklerim şişmiş? Alsınlar şu bademciklerimi kurtulayım bıktım
> Dün Jinyoung'la sohbet ederek buzlu limonatanı içerken hiçbir şey
umrunda değildi 👀jisoo: hehe tatlı çocuk :D
Ayrıca bana diyene bak sen acaba Jungkook'tan
hoşlanmış olabilir misin?> yok artık Jisoo-yah saçmalama istersen
jisoo: bilmiyorum orasını Park Chaeyoung öyle tatlı tatlı teşekkür etmeler falan
şaşırttın beni
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gone //RoséKook
Fanficbir kilo demir mi daha ağır yoksa ona karşı hislerim yokmuş gibi davranmak mı ? |Mayıs2021 |