Bakugou X Reader - Lemon

279 16 8
                                    

⚠️ Sceny 18+
Ale i tak nie wiem po co wam to pisze jak i tak to przeczytacie 🤦😅⚠️

Szłaś do swojego chłopaka Katsukiego. Umówiłas się z nim dzisiaj na noc do niego bo miał swoje urodziny. Uznał że nie chce żadnej imprezy i woli żebyś ty sama do niego przyszła. Oczywiście ci tak nie powiedział ,
brzmiało to bardziej : " Po cholerę mają przychodzić ci idioci do mnie?! I tak mam już kim się zajmować przez całą noc! Nie potrzebne mi kolejne problemy, nie będę niańką!!!"

Zapukałaś do jego drzwi ale nikt ci nie otwierał więc zapukałaś raz jeszcze. Pociągnęłaś za klamkę lekko i drzwi były otwarte. Weszłaś więc wołając imię blondyna ale nikt ci nie odpowiadał , usłyszałaś nagle wodę lecąca w łazience która nagle została zakręcona. Podeszłaś bliżej pokoju i przed tobą pojawił się Bakugou w samym ręczniku z jeszcze lekko mokrymi włosami i nie dokładnie wytartym ciałem. Na jego torsie dostrzegłaś kropelki wody. Był bardzo dobrze zbudowany. Chłopak zobaczył to że się mu przeglądasz i cała się rumienisz więc uśmiechnął się cwaniacko.
-He? I co się tak patrzysz co? - Po tych słowach obudziłaś się odrazu.
-B-było zostawić wiadomość że idziesz się kąpać..! Miałam do ciebie przyjść to przyszłam nie moja wina że tak późno poszles się myć..! - Zmarszczyłas brwi a chłopak zaśmiał się pod nosem co cię zdezorientowało.
-Za późno? To raczej ty głupia przyszłaś za wcześnie - pokazał ci na zegar i faktycznie byłaś pół godziny przed spotkaniem. -A może ty chciałaś mnie zobaczyć bez ubrań~
Teraz byłaś już byłaś cała czerwona i żeby czerwonooki tego nie zobaczył odwróciłaś głowę.
-P-przestań..! Wiesz że to nie prawda..! - Poczułaś że ręce nastolatka przyciągają cię do niego i przytulają mocno.
-To czemu się rumienisz?~ - Nie wiedziałaś co powiedzieć więc poprostu zignorowałaś ten komentarz. Po krótkiej chwili znalazłaś się na rękach Katsukiego który szedł z tobą w stronę jego pokoju. Wchodząc do niego zamknął drzwi i dał cię na łóżko a sam zawisł nad tobą.
-K-katsuki?! - Spytałaś ale chłopak nie dał ci odpowiedzi bo odrazu cię pocałował.
Na początku był agresywny ale później zaczął całować cię z uczuciem. To nie był twój pierwszy raz. Ale był pierwszy z blondynem. Jakoś wcześniej nie było okazji chociaż jesteście ze sobą prawie dwa lata.
-Zamknij się... - Powiedział i rękami złapał za zapięcie twojej sukienki. Myślał już że powiesz mu żeby przestał i wtedy musiał by się opanować a nie chciał tego robić ale zamiast tego przyciągnelaś go znów do siebie i pocałowałaś.
-Wszystkiego Najlepszego - Uśmiechnęłaś się - Kacchan~~~ - oddałaś po chwil, wiesz że twojego chłopaka bardzo denerwuje ta nazwa i specjalnie mu to Powiedziałaś. Widocznie był to twój błąd bo chłopak mocnym ruchem rozsunął zapięcie i ściągnął z ciebie ciuchy , zostałaś w samej bieliźnie.
-Należy ci się kara za to co powiedziałaś..! - Powiedział i odwrócił cię na brzuch odrazu dając ci mocnego klapsa na co pisnelas cicho ,a on z satysfakcją to powtórzył jeszcze raz.
-Przeproś....- powiedział i już szykował rękę.
-p-przepraszam...! - Powiedziałaś szybko a nastolatek cię znów odwrócił na plecy , za ten czas sam razebral się do bokserek. Mogłaś zoabczyc że już mu stoi na co przelknelas nerwowo ślinę , nawet przez materiał wyglądał na to że ma dużego więc zawstydzilas się. Bakugou widząc to znów zaczął cię całować schodząc na szyjie , ramiona i dekold. Rękami odpiął twój stanik rzucając go w kat pokoju i to samo zrobił z twoimi majtkami. Złapał twoje piersi i na przemienne ściskał je a kciukami drażnił twoje sutki , przez co były już twarde z podniecania. Mruczałaś cicho pod wpływem jego dotyku. Nie mogłaś się oprzeć.
Katsuki przyglądał się twoim reakcją na jego ruchy ale po czasie znudziła mu się zabawa twoimi piersiami więc na pożegnanie pocałował je i zszedł na twoj dół.  Rękami rozszerzył mocno twoje nogi. Zaczął lizać i ssać twoją kobiecość. Jeczalaś co jakiś czas kiedy mocniej zassał lub ugryzł twoją skórę.
Nie wytrzymywałaś już i nie długo później czułaś że dojdziesz , czerwonooki to zauważył i natychmiast przerwał zabawę przez co mruknęłaś niezadowolona a chłopak zaśmiał się z ciebie pod nosem.
-Chcemy jeszcze widzę?~ - Stwierdził po twojej minie i nie czekając na odpowiedź sam ściągnął swoje bokserki a ty zobaczyłaś jego męskość. Przez jego długość i grubość bałaś się że rozszarpie cię od środka. A do tego jeszcze z jego nadpobudliwym charakterem odrazu tu umrzesz. Chłopak założył na siebie prezerwatywę i weszedł w ciebie odrazu całą długością. Wydałaś z siebie zduszony pisk. A blondyn żeby odwrócić twoja uwagę od chwilowego bólu pocałował cię. Po chwili uznalaś że może zacząć się poruszać i dałaś mi znak. Na początku ku twojemu zdziwieniu był bardzo delikatny ale nie dawało ci to pełnej satysfakcji i sama zaczęłaś poruszać biodrami. Nastolatek widząc to uznał że może iść na całość i sam bardzo przyspieszył oraz znalazł twój punkt G. Zaczął w niego mocno uderzać i znów byłaś na skraju wytrzymania i czułaś że dojdziesz. Katuski słysząc po jego coraz głośniejszych jękach też uznalaś że dojdzie więc obaj przyśpieszyliscie.
Doszliscie mniej więcej w tym samym czasie.
Chłopak zmęczony , ostatkiem sił ściągnął z siebie prezerwatywę i wyrzucił ją do kosza. Położył się obok ciebie i przykrył was obu kocem.
-Dziękuje za taki prezent Reader...- powiedzial cicho i pocałował cię w czółko.
-Kocham cię Katsuki- powiedziałaś i zasnęłaś wtulona w niego.

***************************************

Hejka oto one shot dla Moni_Sero 😏

Mam nadzieję że się podoba 😁

Zapraszam do zamawiania One Shotów i do innych książek 😉

❤️Zobaczcie książkę "Diabolik Lovers Challenge" bo nie wiem czy mam ją kontynułować ❤️

Paaa~~~

🌻𝙊𝙣𝙚-𝙎𝙝𝙤𝙩𝙮🌻𝙯🌻𝘼𝙉𝙄𝙈𝙀🌻✅🌻Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz