Siedziałaś właśnie na ławce w parku. Szkicowalaś krajobraz który miałaś przed sobą. Niestety nie wychodziło ci to najlepiej. Rysowałas ponieważ było ci to potrzebne na lekcje. Właśnie wyrzuciłaś kolejną kartkę do kosza obok.
Tym razem nie trafiłaś do kosza i rzuciłaś zużyty papier trochę za mocno. Uderzyłaś nim wysokiego chłopaka. Miał piękne białe włosy. Spojrzał się odrazu na ciebie swoimi złotymi oczami. Schylił się i podniósł to co wyrzuciłaś. Rozwinął kartkę i przyjrzał się uważnie. Lekko się zarumieniłaś widząc że młodzieniec właśnie ogląda twoja pracę która poszła ci fatalnie.
-Musisz trochę pocieniować...narazie masz same kątóry...sproboj delikatniej...-Odrazu zrozumiałaś że biało włosy się na tym zna.
-Nie wszyscy urodzili się z ołówkiem w ręku by było to takie oczywiste dla nich. -Odpowiedziałaś trochę kąśliwe. Żółtooki oddał ci rysunek
-Racja....jestem Carla a ty to .?
-Jestem Reader -Przedstawiłas się.
-Czemu rysujesz jeśli widocznie....nie za bardzo ci to wychodzi ....-Troche ściszył głos. Zmarszczyłaś brwi obużona.
-W takim razie mnie naucz jak jesteś taki mądry...
-Dobrze...jutro o 15 w tym samym miejscu....-Zanim doszło do ciebie że właśnie umowilas się z chłopakiem jego już nie było.*Time Skip*
Byłaś na miejscu pięć minut przed spotkaniem. Przyszłaś tak jak uzgodniliscie a raczej jak Carla powiedział. Zobaczyłaś jednak że biało włosy też przyszedł wcześniej i siedział już na "waszej" ławce. Dosiadlas się.
-Witaj Reader...-przywitał się
-Hej Carla... Dobra a więc możesz mnie uczyć..-Strasznie chciałaś zrobić dobrze tą pracę i dostać z niej wysoką ocenę więc musiałaś się postarać.
-A więc od podstaw...-Zaczął ci tłumaczyć.*Time Skip*
Bardzo miło spędziłaś czas z twoim nowym przyjacielem. Rozmawialiście nie tylko o szkicowaniu ale też o waszym życiu prywatnym. Polubiłas się bardzo z chłopakiem i miałaś nadzieję że za niedługo znów się spotkanie. Lecz to chyba nie uniknione ponieważ NIECHCĄCY wzięłaś jego ołówki które teraz musisz mu osobiście oddać. Za niedługo znów się spotkacie.
***************************************
Hejka a więc tak....Jestem na grupie gdzie jedna z osobek podała swojego wattpada i napisała żeby napisać One Shota o Carli...😼
To chyba ta osoba papabunnyoriginal
Jeśli tak to mam nadzieję że taki krótki One Shot się spodobał ☺️
Wybacz że taki krótki ale nie znam za dobrze tej postaci 😅
Zapraszam do zamawiania One Shotów i Editów w innej książce o Editach.😌
Zachęcam również do zobaczenia książki o Chellengach 😏
PS. WAŻNE! - Nie będzie mnie około 2 tygodnie (dziś jest 29.07) ale i tak można zamawiać coś to napiszę wszystkie dopiero jak przyjadę 😚
Paaaa~~~
CZYTASZ
🌻𝙊𝙣𝙚-𝙎𝙝𝙤𝙩𝙮🌻𝙯🌻𝘼𝙉𝙄𝙈𝙀🌻✅🌻
Random🌻Hejka znajdziecie tu one shoty z anime: -Toradora💛 -Miasto bezemnie💛 -Kształt twojego głosu💛 -Kakegurui💛 -Diabolik Lovers💛 -Boku no hero akademia💛 -Death Note💛 -Great Pretender (1 sezon)💛 -Kuroko no basket💛 -Relife💛 -A lie in april💛 -An...