Od dwóch lat jesteś w związku z Katuskim Bakugou i Shoto Todorokim. Bardzo dobrze wam się układa w waszym trójkącie , chociaż czasem są kłótnie. Na początku chłopcy się bardzo kłócili ale później przywykli w miarę do siebie.
Byłaś właśnie w domu u Bakugou , miał wolny dom bo jego rodzice wyjechali. Przyszłaś do niego z Todorokim go odwiedzić. Katuski jak weszliście grał na konsoli więc uznaliście że przyłączycie się do niego. Uzgodniliście że kto przegra wykonuje rozkazy do końca dnia pozostałych dwóch osób.
-KURWA WAS MAĆ!!!! JEBCIE KURWA SIĘ NAWZAJEM IDIOCI ZJEBANI!!! UDŁAWCIE SIĘ SPERMĄ!!! -wkurzał się blondyn ponieważ z wami przegrał.
Ty za to śmiałaś się z niego i nawet Shoto się zaśmiał pod nosem kiedy czerwonooki prawie nie rozwalił krzesłem telewizora.
-Czyli~ słuchasz się naszych rozkazów tak?~ - Zrobiłaś tajemniczą mine , na co Bakugou tylko prychnał.- Pomysł któryi dałeś wsumie nie jest taki zły...
-Jaki pomysł głupia? Nic ci nie mówiłem takiego -Nie wiedział o co ci chodziło więc uznalaś że mu to powiesz w prost.
-A więc....spraw by Todoroki udławił się twoją spermą..tak jak mówiłeś - Odparłaś z niewinnym uśmieszkiem. Todoroki zakrztusił się herbatą a mina przerażenia Katuskiego była bez cenna.
-Czemu mam na tym ucierpieć?- Spytał heterochromik ,lecz ty nie mogłaś mu na to odpowiedzieć bo blondyn wam przerwał.
-POJEBAŁO CIĘ?! NIE BĘDĘ GO DOTYKAĆ! - wykrzyczał.
- Już go dotykales..i to nie raz...-Powiedziałaś spokojnie.
-ALE NIE W TEN SPOSÓB! -bronił się nadal.
-w ten sposób też...mieliśmy trójkąt z trzy tygodnie lub miesiąc temu....-Przypomniałaś sobie. To nie byłby wasz pierwszy raz jak uprawiacie seks we trójkę. Mniej więcej co miesiąc takie zdarzenia mają u was miejsce.
-Katuski nie dał by rady tego zrobić a ja nie chciał bym cierpieć...po takim zdarzeniu zostaje trauma- wzdrygnał się - więc może....Reader? To ty będziesz sama a my się tobą zajmiemy...-zaproponował. Do tych czas zawsze zajmowałaś się nimi dwoma a teraz oni mają zająć się tobą?! I do tego we dwójkę!
-No- A-ale-....- zarumieniłaś się na samą myśl.
-Żadnych "ale"! -Czerwonooki wpił się w twoje usta przerywając ci wypowiedź.
Nie mogłaś się powstrzymać i oddałaś pocałunek co Katsuki wziął za zgodę. Todoroki zaś z tyłu przytulił cię i zaczął całować po karku. Nie mogłaś się oprzeć i cicho mruknęłaś na szczęście chłopcy tego nie słyszeli. Shoto zaczął ściągać twoje spodnie ,a blondyn rozpinać twoją czarną koszulę która miałaś na sobie.
Nie chciałaś stać przed nimi sama nago więc jedną ręką pocierałaś po kroczu Bakugou ,a tyłek wypiełaś tak że dotykał krocza dwukolorowego. Kiedy im stanie powinni sami się rozebrać żeby było im wygodniej więc tylko tyle musiałaś zrobić. Dobrze wymyśliłaś bo zaraz poczułaś coś dużego w ręce i coś twardego na pośladku. Obaj się rozebrali i każdy z was pozostał w samej bieliźnie.
-Na łóżku będzie wygodniej...-Powiedział Shoto i wziął cię na ręce prowadząc do sypialni.
-Zamknij się mieszańcu wiem o tym!-Kacchan poszedł za wami , nie zadowolony że musiał na chwilę przerwać. Z Todorokim zignorowaliscie to i nastolatek położył się na łóżku wisząc nad tobą i przyglądając ci się spokojnie. Wiedziałaś że był już gotowy żeby wejść natomiast musiał się podzielić z blondynem. Kiedy zas i on do was dołączył wszyscy sciagneliscie z siebie wszystko. Katsuki wziął cię i podniósł tak że byłaś na czworaka na łóżku ,a on sam ustawił się za tobą i zaczął rozmasować i rozszerzać palcami twoja kobiecość na co cicho jeczalaś. Heterochromik zaś był przed tobą i swojego "przyjaciela" ustawił tak że miałaś go przed ustami. Zaczęłaś go lizać po jego długości i robić wzory językiem. Czasami na chwilę wkładałaś go do ust i całowałaś. Chłopak na te gęsty sapał i wzdychał z przyjemności , dając swoją rękę na twoją głowę i wplatając swoje palce w twojej włosy. Bakugou za ten czas uznał że jesteś gotowa i wszedł w ciebie łapiąc za biodra , czasami schodził na pośladki i ściskając cię za nie. Szybko poczułaś że członek dwukolorowego zaczął pulsować i wiedziałaś że zaraz dojdzie , więc przyspieszył wkładając i wyciągając na zmianę swoją męskość z twoich ust. Nie on sam przyspieszył tempo bo blondyn widząc że jest wolniejszy przyspieszył jeszcze bardziej. Myślałaś że gdyby on cię nie trzymał i Todoroki nie był by przed tobą na pewno byś odleciała. I to dosłownie! Wlecialabyś na ścianę. Uznalaś że gdybyś miała "to" robić z czetwonookim sam na sam to musiałabyś wspomagać się ścianą.
Shoto doszedł w twoich ustach. Niestety dosyć obficie przez co trochę jego spermy zleciało na świeżo wymienianą pościel Kacchana. Też doszedłaś przed blondynem ,który poruszał się jeszcze trochę i spuscił się na ciebie wychodząc z ciebie wcześniej szybko. We trójkę byliście zmęczeni. Katsuki położył cię odrazu przyciągając cię do siebie. Po drugiej stronie położył się Shoto i przytulił cię od tyłu , chowając swoją twarz w twojej szyji.
-Kocham cię Reader - powiedział cicho Todoroki.
-Ja was też...-uśmiechnełaś się lekko , ale zaraz przestałaś się uśmiechać bo Bakugou ci nie odpowiedział. - Ja. WAS. Też...- szturchnełaś czerwonookiego na co on mruknął nie zadowolony. Zignorowałaś go bo byłaś przyzwyczajona do tego typu zachowań więc zamknęłaś oczy.
-Ja ciebie też idiotko...-Usłyszłas wyznanie Bakugou które było u niego bardzo żadkie.
-Co powiedziałeś? - Zapytałaś z niedowierzaniem.
-Powiedzialem...Zamknij się i śpij!!!- warknąl i zauważyłaś że jest lekko zarumieniony. Zamknęłaś oczy znowu i zasmialas się pod nosem. Zasnęłaś wtulona w swoich chłopców.***************************************
One shot dla Sus-Chan ❤️
Mam nadzieję że się podoba 😁
Zapraszam też do innych książek i zamawiania One Shotów 😉
CZYTASZ
🌻𝙊𝙣𝙚-𝙎𝙝𝙤𝙩𝙮🌻𝙯🌻𝘼𝙉𝙄𝙈𝙀🌻✅🌻
Random🌻Hejka znajdziecie tu one shoty z anime: -Toradora💛 -Miasto bezemnie💛 -Kształt twojego głosu💛 -Kakegurui💛 -Diabolik Lovers💛 -Boku no hero akademia💛 -Death Note💛 -Great Pretender (1 sezon)💛 -Kuroko no basket💛 -Relife💛 -A lie in april💛 -An...