Untitled Part 7

7 1 0
                                    


 A mai reggel arra ébredtem hogy anyukám ovatosan lökdös. Fel ültem és meg dörzsöltem a szemem. Kinyujtoztam és ásítotam egyet.
- Jó reggelt! - mondtam. - Mondjad? - anya félre fordítóta a fejét.
- Kicsim. Három hétre kell elutaznom a munkám miatt de lehet hogy még több időre is el kell utaznom. - mondta szomorkás hangon. Elképedtem. - Mi? De és én? És velem mi lesz?! - kérdeztem kicsit ingerült hangon. - Sajnálom picikém! De muszály. - mondta és meg simogatott. Bolintotam - Mikor indulsz?
- Nem sokára. - mondta - De nézd a „jobbik" oldalátt, most lesz szünet a suliba és bárkinél ott aludhadsz. - mondta és elmosolyodot. Én is kicsit fel vidultam. Mert igaza volt. Fel térdeltem és meg öleltem egyetlen szülőmet. Aki szívélyesen ugyan igy tett. - Minden rendben lesz. - mondta és fel állt. Integetve köszönt eltölem. Én is integetem. Nagyot sohajtva kimástam az ágyból. Pizsamámban le mentem a konyhába. Ahol egy tányér, és azon hat darab gofri várt hogy mamagévá tegyem. Nagyon boldogan neki álltam meg enni a reggelim. Közben azon gondolkodtam hogy hová lett Chris? Miuttán meg ettem a kajám végig néztem a ház minden zegét zugát, de sehol nem találtam meg. Egy idő után meg untam a keresést, tabletemel és fülesemel ki ültem a teraszomra. Végig hallgatama zenéimet. Mind az összeset. Nagyon unatkoztam. Nem tudtam mit tegyek, tudtam hogy mindenkinek dolga van. Blaze bíztos hogy az új barátjával csinál valamit, Chris valószínűleg a könyvtárban keresgél, az ikrek meg csak vannak. Nem tudtam mit tegyek.
Délben nem bírtam tovább és videó chat - ben felhívtam Blazet. Amikor be vilant a kép meg pillantotam egy nagyon jó képű srácot.
- Blaze? - kérdeztem. Felvonta a szemödökét.
- Mert ugyan ki lenne?! - kérdezte. Elmosolyodot, aztán nagyot ásított.
- Nem is tudtam hogy a szex jó csávot csinál valakiból. - mondtam. Blaze kiöltöte három pírszínges nyelvét. - Be kaphatod! Hmmmm. Tudom is kiétt! - mondta és pervelzül nézet. Elnevetem magam. A háttérben el halladt egy magas testes férfi.
- Blaze. Ma majd kicsit késöbb jövők haza de nem lesz nagy csuszás. - mondta. Blaze mosolyogva bollintott. - Rendben. Én pedig lehet hogy Lia - ná leszek. - mondta. A férfi valószínűleg mondot valamit amire Blaze hevesen bologatott.
- Na! Szia. - mondta és megcsókolta Blazet. Pár másodpercig tartott az egész aztán még egy puszit is nyomot a homlokára majd elment. A tabletben láttható személy bele harapot az alsó ajkába. Aztán rám nézet.
- Nyam! - mondta és elnevetük magunkat.
- Ez nagyon cuki volt. - áradoztam mire meg rázta a fejét. - Csak olyanak szeret amilyen vagyok. - mondta és válat vont.
Egy ideig csak arról bészéltünk hogy milyen a fiúja meg hogy nagyon jó fej, hogy mindent meg engedneki, néha kicsit kinoza is de az nem olyan nagy kunszt (ja neki biztos nem😏). Miuttán ki beszéltük ezt a dolgot ugy döntöt meg hív magukhoz hogy ne unatkozon. Nagy örömel tetem le a videó chat- et és álltam neki öltözködni. Nem pakolom ki magam mert semmi értelme. Csak átmegyek hozzá és kész. Mivel ezen az elven voltam igy csak gatyát, és polót cseréltem. Felvettem egy pulcsitt és neki indultam utamnak. Fél uton jöttem rá hogy azt se tudom hol lakik most per pillanatt Blaze. Ezért előkaptam gyorsan az okos készülékemet és irtam egy üzit a srácnak hogy egyáltalán mere kell menjek. Nem kellett sokat tétlenkedjek. Amint meg kaptam a választ elindultam. Amikor oda értem egy nagy házat pillantotam meg. Fehér falak, sététkék Lindab tető, diszes kerítés. A kapuban állva vártam hogy be engedjenek. Egy percig sem kellet várjak, mert Blaze melegítő nadrágban, és egy rá hatalmas polóban siettet elém. Mezit láb! Amikor ezt meg láttam azt hittem szörnyet halok.
- Papucs? Vagy legalább egy mamusz? - kérdeztem ingerülten. A srác csak legyintett és be ment a házba. Én is be léptem és a belseje szebb volt a háznak mint a külseje.
- Vedd le a cipőt az ajtóban! - hallatszodot messzebről. Az utasításnak meg felelően cselekedtem, és követem a hangot. Blaze hangja az emeletről szállt alább. Egy nagy ágyon feküdt és a telefonját nyomkodta. Elképedve néztem mekkora luxusban él ő most.
- Ha kell a Wi - Fi kó ott van a tv elött. - muttatot egy hatalmas plazma képernyő felé. Oda léptem és elolvastam a jelszót. Az elöttem lévő nagy kijelző be vilant. Blaze össze vissza nyomkodta a távirányított mire egy mese csatornára ért. Lettete a távkapcsolot és meg csörent a készüléke.
- Szia mond. - szólt belle boldogan. A hangján hallatszot hogy bíztotsan a barátja hívta. - Ahan. Oké! Majd meg csinálom. - mondta. - Nem ött hoztam ide. Ja eltalát. - bologatott beszéd közben. - Na csá! Nem! Nem! - veszekedet az eszközel. Furcsán néztem rá. - Mi van? Nálunk ilyen egy telefon beszélgetés. - mondta vállta vonogatva. Arrébb lökdöste a párnákat és maga mellé csapót a fekvő alkalmatoságon.
- Gyere csücse le. - mondta vidáman. Nagyon szeretheti őtt ez az ember ha ilyen boldogá tudja tennei az ő meg tört személyiségét.
A nap egész jól telt. El voltonk föztünk, és palcsimtátsütötünk. Takaritotunk, terigetünk, mosogatunk. Délútán, ugy négy óra tájékán meg érkezet a munkából Blaze imádot barátja. Amit meg hallota az auto hangját már nem is volt benn a szobában. A bejárati ajtóban várta hogy belépjen. Ahogy kinyilt a nyílászáró nagy cupanós puszi és egy kis perverz incselkedés. Amitt nagyon élveztek adig amig meg nem láttak engem. Blaze elvörösödve nézet rám. A férfi akit adig még csak egy pillanatra láttam ott állt teljes egészében. Körül belül kétt méter lehetet. Sötétkék haja, és kék szemei voltak. Le kelet hajulnia hozzám (😂😂😂😂). Az arca fiatalos volt. Semmi ránc vagy ilyesmi. Tekintete tiszta, mosolya kedves.( Most már értem miért tetszik enyire Blaze - nek.) Az orcája olyan ismerős. Mintha kis koromban láttam volna utoljára.
- Szia! - köszöntem magabíztosan. -Szia! - viszonozta.
- Azt hiszem tudom hogy hívnak. - mondta. Ki huzta magát én pedig kérdőn néztem rá. - Valóban? - incselkedtem.
- Igen! A te neved Lia! Ne de? Blaze rengeteget beszélt rolad. - jelentete ki. Elmosolyodtam aztán Blaze - re pillantot - Én nem is! - védekezet, és a kezeivel hárított. Aztán ismét rám nézet. - Igen ez a nevem. - mondtam. Oda fordult szerelméhez akinek suggot valamit a füllébe. Mind ezektől teljesen elpirult sráctól ellépve vette meg az irányt a konyha fellé. Nevetésemet vissza folytva mentem oda Blaze - hez. A vörös srác elutasíto pillantásokat vette felém.
- Nem egy szót sem mondok neked. - kiálltota és követe a barátját. Én is utánuk mentem. Wolf mosolyogva evet a hatalmas palacsinta halomból.
- Menyi „ csinta" jár?? - kérdezte teliszájal. Blaze vállat vont. - Amenyi beléd fér. - mondta bátoritoan. A csávó csak nem belle fuladt a kajába a nevetéstől. Én is mosolyogtam rajtuk. Elgondolkodtam. Én nagyon boldog vagyok amikor lesz neki valakije. Most van egy olyan valaki aki tényleg szereti és meg érti őt.
A nap végén hat óra fellé ugy döntötem hogy haza megyek. Oda uton még inkább unatkoztam, mint mielött el jöttem otthonról. Meg érkeztem az üres házba. Nem szeretek egy magam lenni. Olyan ilyesztő. Csak adja az Isten hogy Chris eljöjön hozzám! Mert ha a szünetben egyedül leszek öngyilkos fogok lenni. De tényleg! Nem akkarok mindennap eljárkálni hogy biztonságban érezem magam valakimásnál.
Egy óra sem telt bele és meg érkezet a várva várt személy. Chris szivárgot be a házba hang nélkül. Az első hely ahová be nézet az a konyha volt ahol meg található voltam. A srác baseball sapka nélkül volt. Otthoni ruhában volt. Egy szakadt melegítő, és egy rá háromszor nagyobb poló volt rajta. Szemüvegét feljebb tolva foglalt helyet.
- Mizu? - kérdezte, és bele turt a hajába. Meg ráztam a fejem. - Semmi csak imátkoztam hogy gyere. - mondtam és elmosolyodot.
- Miért? - érdeklödöt. - Mert hosszú szünetünk van és anya meg három vagy több hétre el utazot a munkálya miatt. - mondtam szomorkásan.
- Meddig tart ez a szünet? - kérdezte.
- Azt híszem négy hét. De nem biztos. - mondtam és leültem. Egyet értően bologatott.
A konyhában meg vacsorázot velem és fel mentünk a szobámba. Én kényelmesen elhelyezkedtem az ágyam tetejénél. Chris pedig a végén foglalt helyett. Perverz pillantásokat vettet rám, és elmosolyodot.
- Nem akarod fel avatni velem az ágyad? - kérdezte és bele turt a hajába. Azonal kapcsoltam és elképedve néztem rá.
- Mi!!! Nem dehogy is! Eszem ággában sincs! - kiáltotam el magam. - Veled meg föleg nem! - mondtam utolag. A srác röhögve le eset a fekvő alkalmatoságról. Fel tápászkodot és be feküdt melém. - Nem gondoltam komolyan. - suttogta a füllembe. A szemem sarkából néztem a fiúra. Mosolyogva nézte mitt játszom. A fejét a válamra hajtota és átt ölelt. Kérdön nézetem rá.
- Te ugyan mitcsinálsz drágaságom? - kérdeztem. A válasz helyet még inkább hozzám bújt. Nyagyon jó illat áradt belőle. Mindezt meg probáltam figyelmen kívűl hagyni ( kisebb nagyobb sikerekel😒😒😒). Ugy nézzki hogy az este hátralevő részét igy töltjük.
Az idő telt, a tablet merült, és az álom szép lassan elnyomot. Chris - hez bújtam össze gömböcödve dörgöltem a fejem nyakához. Pólója teljes illat orgiát árasztott. Mélyeket szipantotam belőle. A fiú át ölelt és meg puszilta a fejem. El sem köszöntünk egy mástól csak be aludtunk.


Folyt.köv.

Egy másik világbanWhere stories live. Discover now