Reggel ugy ébredtem mint akit fel vertek. Szószerint kidobot az ágy. Ezel együtt az járt hogy amikor meg láttak a többiek ki köpték a kajájukat. Még Ed is elmosolydot.
- Azt hittem soha nem mosolyogsz. - mondtam neki. - Hmmm. Ha láttnád magad szerintem te is elmosolyodnál. - mondta. Kérdön nézetem rá. Aztán kerestem egy tükrőzödő helyet és meg néztem magam. Én is ugyan ugy jártam mint a többiek. Nevetve vissza mentem a többiekhez.
- Oké igazatok van. - mondtam és én is leültem az asztalhoz enni. Semmi ehetőt nem láttam. Mindenki még az enyéim is tömték a fejüket valami gyümölcsel. Zen rám nézet.
- Mi a baj? - kérdezte teli szájal. Meg ráztam a fejem.
- Nincs semmi kedvemre való. - mondtam és meg böktem egy almára hasónlitó termést. A srác kezembe nyomot egy másik ugyan olyan valamit. - Egyed! - mondta és bele harapot a „szendvicsébe". Körbe forgatam hogy jóbban szemügyre vegyem. Kékszínű héja volt. Beleharaptam. Az ize olyan volt mint a görögdinnyéjé, a húsa pedig bordó volt. Elkerekedet szemekel izlelgetem a reggelimet.
- Ez... Nagyon finom!! - kiálltotam el magam. - csak ez a reggelim vagy ehetek mást is? - kérdeztem, és meg mordult a gyomrom. Blaze porlastota a müzlit, s elnevete magát. Mindenki más meg rajta nevetet. Ed barát nője bologatot. - Persze tesék. - mondta és adot egy szendvicset. Meg kostoltam. Furcsa ize volt elöször aztán már egész jó volt.
Tele kajálva magunkat kezdtünk el öltözködni, hogy eltudjunk indulni az iskolába. Én egy kicsit hátrányban voltam. Mert csak a tegnapi ruhám volt. De szerenvsére nem én vagyok az egyettlen lány ezen a helyen. Igy nagy örömel kisegítetek. Mindenki készen állt egy nyomastó napra az új suliban. Vagyis csak ötten mert a többiek vagy tanítanak, vagy foglakozást vezetnek.
*********
A nap minden egyes pillanatát élveztem. Nagyon jó volt. Minden órát élveztem, és találkoztam azokal is akikel együtt lakom most. Ed - del a varázs órán, Zen - nel és Luna - val tesin, Vick - kel bioszon, Puring - gal rajzon, és Manni -vel földrajzon. Molly és Selly sulisok szóval egész nap a fiúkon lógtak. Chris is össze ismerkedet egy lányal aki be tudta égetni ( nem rossz értelemben😉). Blaze meg kész rajongoi tábort alakitott ki maga körül. Annyi lány zsongta körbe, mint a királynőt a méhek. Aztán fel vílágositota őkett hogy van barátja, és akkor mindenek vége lett. Eltünt egy szem pillantás alatt az összes „ zengő méhű". Nekem is udvarolt egész nap egy srác. Rosszabb volt mint Chris a perverz beszólásaival. Pedig ő is tólja ugy rendesen. Olyan dolgokat kérdezet amitt normális ember tuti hogy nem. Nem is részletezném. De meg védet egy lány tőle. A neve Halle és nagyon tetszem neki. Szerntem lezbikus de nem bíztos. Az a lényeg hogy elég perverz. ( Ebben a világban csak a szex a téma? Vagy csak ennyire hiányosak egyes személyek?😕😕😕)
Egy kicsit örültem hogy meg szabadulhatok tölük. Fel lélegeztem amikor ki lépetem iskolánk kapuján. A fiúk a többi srácal ugy össze spanoltak hogy elviték őlet a vársba. Elkerekedet szemekel nézztem ahogyan a felhő karcolok felé veszik az irányt. Én maradtam a többiekel, s haza mentem velük.
Otthan annyira unatkoztam hogy elfeküdtem a nyakam. Eközben be is aludtam igy érthető. Szétt voltam folyva az ágyamon. Olyan érzésem volt mintha az unalom feloldota volna a testem, és valami folyád formájában távozna. Zen fölvont szemöldökel támaskodot az emeletes ágy egyik tartó rúdjához.
- Vlaty! - mondta nekem. Mire elnevetetem magam, ő is elmosolyodot. Aztán leült az ágyam végébe. Éreztem ahogyan le süpped a fekvő alkalmatoság.
- Héj! Vagy tíz centit be ment az ágy! - mondtam és felkaptam a fejem. Kérdőn nézet rám.
- Nincs is olyan vastag a matrac! - kiálltota. Nevetve össze szedtem magam és fel ültem.
- Amugy mit szeretnél? - kérdeztem. Meg ingata a fejét. - Semmitt. - mondta. - Csak szerinted hogyan tudnék még jobban be udvarolni Lena - nak? - érdeklődőt. Vállat vontam. - Nemtudom. Csak szeresd, és enyi. - mondtam. Beleegyezően bologatott. Nem akartam bele avatkozni enél jóbban.
A délutánt a „tánraimal" töltőtem meg egy kevés diákal. A bázson tanúló rendészetí, és örzőtagozatos srácok nagyon olyan hiáyosak. Mivel nem igazánakadt más társaságom kénytelen voltam beérni velük.
- Nagyon csinos vagy! - mondta egy pikelyes arcú fiú. Tekintete élén volt és csalóka. Viszont jól nézet ki. Mellé csapódot egy másik srác is. Aki kicsivel magasab volt elöző udvarlomnál. Viszont sokkal kigyurtabb, és testesebb volt. Ő is jól nézett ki (😆). Elenálhatatlan mosolyt húzzot az arcára.
- Mit szólnál picike ha mi hárman bevonulnánk egy szobába és összeraknánk amink van. Hmm? - mondta és félkarjával fölém támaszkodott. Felkarján csak ugy düledt az izom. Én elkerekedet szemekel néztem a kétt perverz iletőtt. Egyáltalán nem izgatott fel egyik srác sem igy elnevetemmagam ezen szavak hallatára. Mire a kétt tesztoszteron túltengésesnek elkerekedet a szeme.
- Ne haragudjatok fiúk de nem akkarok sehovase be menni és nem akarom a hogy össze rakjuk a tankönyveinket. Szóval mit szólnátok hogy ha inkább tényleg össze haverkodnánk a helyet hogy ketten raknátok egy helyre azt a bizonyos dolgot. - mondtam elégedet arc kifejezésel és össze kulcsoltam a kezeimet magam elött. A magasabik elmásott előlem és ki húzzta magát. A pikelyes pedig elgondolkodot. Majd egymásra néztek és vállat vontak.
- Oké. - mondták egy ember ként és bolintotak. - Az én nevem Cortan - mondta a pikelyes és kezet csókólt. A másik ugyan igy tett. - Az enyém pedig Halwin örülök a találkozásnak. - mondta.
- Na jó! Elég! Ez már nagyon rámászós! - kiálltotam nekik mire mind a kettőjük elnevete magát.
A délútánt a kétt perverzióval töltötem. Ahhoz képest mit hitem teljesen az elenkezöje a kétt srác. Emelett nagyon kedvesek. A perverz beszőlásokat nem bele számítva. Tök jól elvoltam velük de éreztem hogy valahonnan figyelnek. Nem érdekelt igy is önfeledtül szorakoztam.
- Amugy te honnan jöttél? - kérdezte Cortan. Elmosolyodtam. - Földről. - mondtam a kétt srácnak elkerekedet a szeme. - Tényleg? - kérdezték egyszere. Bologatam.
- Azta! - mondta Halwin - Ez nagyon király! Én még soha nem jártam a földön. Jó hely? - kérdezték. Mint kétt ovodás ugy várták a válaszomat. Válat vontam, és elmosolyodtam.
- Nem tudom én nekem az a normális és ez a furcsa. - mondtam. Me gértően bologatak.
Éjjfélig kint ültem a fiúkkal. Nézztük a csillagokatt, s elmondták melyiknek mi a neve. Náluk más a csillag és a galaxis rendszer igy mindenek megvan a neve, ahogy otthon. Sok dolgot tudtam meg. Például hogy az Enkorvinaten ( azt hiszem igy kell mondani) álitolag kétt hatalmas istenség gyönyörü geyemeke meg hallt és az égre került a lelke. Huhhh.... Tulajdon képen az a legfényesebb égi jelenség (😒).
Miután el álmosodtak a fiúk, és be is kellet menünk igy el mentem fürdeni. Meg tisztulva és átöltözve helyezkedtem el kényelmes bár hideg ágyamban. Elhelyezkedtem és be hunytam a szemem. De egy fényre lettem figyelmes. Kinyitotam láttószerveimet és meg pillantotam a kezem. Rajta a „ CHRIS" - es karkőtöm rikitot. Vilogot, színt váltot, és vibrált. Körbe nézztem hogy valaki van - e rajtam kivül a szobában. Senki. „Felvettem" a karkötöm.
- Hola! - szólt bele Chris spanyolul.
- Szia! Mizu? - kérdeztem.
- Mmmmmm.... Semmi különös. Veled? - érdeklödöt - Nem sok. Már itteni tanuló vagyok. Ja meg persze, be kaphatod a faszom! - mondtam a végén.
- Na!!!! Egy hogy beszélsz? Második meg hogy beszélsz? - kiálltota. Elnevetem magam. Hallotam ahogy ö is nevet.
Az este hátra lévő részét elbeszélgetem. Olyan hajnali kettő körül aludtam el. Chris még fenn akrat tartani de hallota a hangomon hogy mindját be ájulok igy elköszönt és ő is elment aludni.
Folyt.köv.
ESTÁS LEYENDO
Egy másik világban
FantasíaLia világ életében azt hitte hogy nem normális... De tévedet..