Untitled Part 10

11 1 0
                                    


Reggel teli voltam energiával. Vidáman mentem le. A többiek elkerekedet szemekel néztek engem, miközeben táncoltam.
- Mi lett? Be ragadt a vibrátor? - kérdezte Halwin. Meg álltam és kérdö nézésemet vegyitetem egy be kaphatod pillantásal. A tobbiek meg probálták magukban tartani a nevetés.
- Persze hogy nem!!! - mondtam. Cortan elpirult. Meg szepenve néztem a srácot.
- Mi a baj? - kérdeztem aggodoan. Meg csoválta a fejét. Vállat vontam éa belw nyugodtam a válaszba.
A mia nap unalmas volt. Nem talákoztam egyik lakotársamal sem. Már aki tanit. Halwin, és Cortan pedig rendészetisek igy őket csak a bázison látthatom. Vagy még ott sem. A fiúk még inkább össze nötek az ottani srácokal. Ugy hogy velük sem társalogtam. Egyedül voltam. Olyan dél tájékán Zen meg kereset ( nem volt nehéz dolga😒). A kezembe nyomot egy köteg ottani pénzt, és félre vonszolt. Elkerekedet szememkel néztem mit csinál.
- Az lesz a dolgod hogy elmenj és a városba és vegyél magadnak valamit. - mondta mosolyogva. Bele egyezően bologatam, és elment. Nem tudtam mit tegyek ennyi pénzel de a táskám mélyébe rejtetem. Az iskola végéig ott csücsőlt a fizető eszköz köteg. Amikor az utolsot csöngeték minden diák ki özönlöt az épületből. Én is közéjük tartoztam. A tegnap láttot nagy, és magas épületek felé vettem az irányt.
A városban mindenki elég erőteljesen meg nézzt. Ami nem a legkelemesebb érzés mondhatom. De meg probáltam figyelmen kivül hagyni. A főutcán sétálva rengeteg mindent láttam. Sok minden meg tetszet de nem voltam bene bízztos hogy meg vehetem. Aztán beléptem agy ruhás bóltba. Az árúház tele volt valószínűleg az össze világ öltözködési stilúsával. Mindegyik sort végig bogarásztam találok - e valami kedvemre valót. Nagyon sok dolgot összegyüjtötem, amikor egy hatalmas robanás szerű hangot hallotam. Eldobtam mindent ami a kezemben volt és az ajtóhoz sietem. A pénztáros lány nem volt a kassza mögöt eltünt. Furcsa nyálka szerű lények mástak elő minden honnan. Éppen el másótt egy a kirakat előtt. Nagyon meg ilyedem és elbujtam ugy hogy lássak. Ezek a valamik el lepték az utcákat. Minden honnan síkoltozás hallatszot. A következő pillanatban helikoptere hangot hallotam. Az égből hültak allá az egzőtukus lények. Egy nagy farkas szerű valami ugrotle. Üvöltöt és villámlani kezdet. Azok pedig bele csaptak a a jószágba. A farkas kinyitota a száját és ott jött ki a vilám. Aztán kezébe vett egy ilyen fikát és darabokra tépte. Nem sokal utána meg érkezet egy hatalmas madár aki földet érve emberé változot. Elő kapta íjátt és sorozatban lötte ezeket a fekete trutyi szörnyeket. Egy szarvasra hasonlitó állta szaladtbe a képbe aki szintén emberé lett és a kaszájával epritotta az elenségett. Megérkezet egy sárkány.
- Fedezék be! - kiálltota egy hosszú fekete hajú férfi. A sárkány tűz flhővel borítota be a lényeket. De ennyi nem volt elég jótek minden honnan. A fekete hajú csávó előhúzzta kétt penge éles kerrdját és szaltozva, bukfoncezve, és forogva ölte a dögöket. Megérkezet egy lány is aki szintén kétt fegyverével segítete a műveletett. Utoljára egy szürke nagyfüllű, és szörös szárkányszerű lény érkezet meg. Igy ölték hallomra a valamiket. Csak ugy repültek a harcosok, és a fekete szútyik. A farkasra rá támadot egy nagydarab szörny és eldobta. Az állat a kirakatban landolt ahol én voltam. Fel borított mindent. Fedezék be vonultam. A szörös eszméletlen volt, de a szörny jött hogy kivégeze. A farkas emberé vált és mellete hevert a fegyvere. Egy hatalmas kard. A lény be ugrot az ablakon én pedig felkaptam a kardot és bele vágtam. A mutáns szétt robant és bele ment a számba test váladéka ( szerintem az egész jószág egy nagy test váladék😕). Nagyon undoritó ize volt és köpködni kezdtem. Annyit amelyit csak lehet megprobáltam eltávolitani a szervezetemből. De még igy is volt amenyit lenyeltem. Ezek mind a pillanat töredéke alatt történt mert az elenség jött. Nem értem a harcos ért. Én is be szálltam a csatába. Sorjára vágtam, és hasítottam azokatt. A többiek amenyire todtak rám figyelni elvoltak képedve. A kard kicsit nehézvol nekem igy lelhelyeztem agy biztonságas helyen. Vissza mentem a kirakatba és fel kaptam egy cseréplécet. Szerencsémre pont ugy tört el hogy hegyes a vége. A meg munkálatlan fa darabala akrtam ki menni amikor megint meg pillantotam a harcos. Még mindig ott feküdt. Oda szaladam hozzá és lehúztama a kendőjét arcáról. A fiú Chris volt. Meg lepödve nézetem meg a pulzusátt. Élt és lélegzet. Megkönyebültem. Ott hagytam és mentem segíteni. Az új fegyveremel jobban aprítotam a parasztokat mint a kardal. Inentől nem tartot sokáig a harc köztönk. De azon idő alatt több ször is meg sebesültem, és benyeltem egy adagot a cucból. A legvégén még én szenvedtem egy nagy lényel. Meg probált eszközt használni elenem és eközben eltörte a cseréplécemet. El futotam. A lény pedig utánam. Gyorsan be szaladtam egy háztartási boltba. Felkaptam ez első kétt dolgot amit meg láttam és abból probáltam rögtönözni. Egy kis krokodilszalag segítségével síkerel sjártam. Amikor ki léptem a szörnyel találtam szembe magam. Rámtámadt én pedig meg ütötem fegyveremel. Eközben megérkeztek a segítségemre a többiek. Mire meg találtak már kivégeztem. Ott álltam a dögön mint orv vadász az elefénton. Elkerekedet szemekel néztek emgem. Aki televolt fekete szmütyivel, és a kezében egy söprünyélhez ragszalagozot szerpenyőtt tart. Nem sokal késöbb meg érkezet Chris aki a fejét fogta. A fejkendőn göndörhajú srácra támaskodot. A fekete hajú férfi oda lépett hozzá.
- Rendebe jősz. - mondta majd rám nézet. - De ő lehet hogy nem. - álapitota meg. Nem mondom hogy nem ilyendtem meg ezen szavak hallatán de kicsit félek ez ügyben. Oda jött hozzám és kinyitota a szám meg lámpázta a szemem és meg csipkedte az arcom ( mint ahogy a nagyik szokták👵). Meg fogta a kezem és elkezdet húzzni maga után. Meg nyomta a headset - tet a füllébe.
- Monn gyere értünk! - mondta. Én nem akartam velem menni és megprobáltam le hámozni ujjaitt magamról. Még erősebben meg ragadot. Enél a mozdulatnál még inkább szabadulni akartam. Aztán le fogta a másik végtagomatt is. Ki gáncsolt és fel kapott a vállára. Izomból verni kezdtem a hátát.
- Valaki adjon neke egy adag nyugtatótt mert ha én teszem az nagyon fájni fog neki! - kiálltota el magát amikor leszállta a gép. Most már a lábaimal is kapáloztam. Nem sokal késöbb egy szúró érzést éreztem a fennekembe.
- Mi a?.. - és el ájultam.


*******

Arra ébredtem hogy fekszem. Fehérfalakat és fényesen ríkító lámpákata láttam. Egy piros hajú srác hajúlt főlém. Szétt nyitota szemeim és pupilatesztet csinált.
- Jól vagy? - kédezte. Bologatam és fel ültem. Ahogy ezt megtemem bele szurt egy fecskendőt a verő erembe. Fel sziszentem.
- Áú! - mondtam. A fiolaba elkezdett csöpögni a vérem. A fiú oda fogta.
- Ne haragudj! De addig örülj még én okozok neked ennyi fájdalmat. Mint hogy különösen fájdalmas kínok között folyosodjon el minden egyes porcikád, s olyaná változ mint amilyenekel harcoltál. - mondta. Elmosolyodtam. A kis cső megtelt szép „pijos" véremel. - Ezt elküldjük a laborba és meg nézzük hogy meg fertőződtél - e. - mondta és letete a vörös tesz nedvet. - És Richard vagyok. - mutatkozot be kedvesen majd egy vatta pamacsot nyomot a sebemre. Kezet fogtam vele és utána én kezdetem el nyomni.
Nem sokal késöbb meg jelent egy kis lány, aki után egy egész hadsereg jött. Ebben a seregbe bele tartozot Chris is. Le ült velem szemben. Szörös fülléig érő mosolya le moshatatlan volt.
- Meg ne szólalj mert olyat mondok hogy magam is meg banom! - jelentetem ki fenn hangon. A srác majdnem elnevete magát és bele harapot a szájába. Aztán bicentet a fejével olyan „ Na mondjad! Ugy se mered" címel. Felvontam szemöldökeim.
- Tényleg? - incselkedtem. Bologatot. - Paraszt! - mondtam mire a fekete hajú srac elmosolyodot. A többiek pedig meg probálták magukba tartani a nevetést.
- Ohh.. - mondta és mosolyogva össze ráncolta a szemöldökeitt.
- Köcsög - mondtam. Mire még jobban összeráncolta. Aztán perverz pilantásokat vettet rám.
- Folytasd. Mondj olyat amit még nem mondtál srácnak. - kérte és félre bicentete a fejét. Gondolkodosan meg simogtam az állam. Fenn hangon hümmögtem.
- Szörös tökű. - jelentetem ki mire mindenki elnevete magát a teremben. Chris - nek éget a képe a szövegemtől. Olyan volt mint egy fött homár. A kis lány nem értet semmitt. De nem zavarta fel másot mellém az ágyra.
- Te tényleg segítetél apának? - érdeklődöt. Nagy barna kíváncsi szemeinek nem lehetet elenálni. Kicsit elpirulva bolintotam. A kis lány elmosolyodot. - És te beteg vagy? - kérdezte. Vállat vontam.
- Nem tudom még hogy ilyen formámban találkozunk - e legközelebb, vagy már akkor csúnya fekete trútyi ember leszek! Vlaaaaaahhh! - mondtam és fel emeltem a kezeimet és meg kuciztam. A picike hangosan nevetett mire Richard is elmosolyodot. - Aaliyah vagyok! Az apukámat pedig Richard - nak hívják, és téged? - kérdezte. Nagyon mosolyogtam mert teljesen zavarba hozzot. És kicsit elképedtem hogy Richard - nak a lánya.
- Az enyém Lia. - mondtam. A kis lány arcán látszot hogy valamit megértet. -Szóval te vagy Lia? - kérdezte és rá támaszkodot a lábamra. Behúztam a nyakam és bolintotam. Az kis pofija teljesen fel vilanyozodot. - Chris rengeteget mesélt rólad! - kiálltota mire mindenki elnevete magát. Az emlegetet srac szégyenében nevetet én pedig még vörösebbé váltam.
Aaliyah rengeteget tud beszélni. Mindinről! Miközben hallgatam a picikét Richard tele tömőt antibiutikumal. Egymás utan tőltöte belém a gyogyotó koktélet. Kétt csere közt elmentem pisilni. Amikor kiengedtem a „fáradt olajat" és le akartam húzni vécét láttam hogy pirosat vizeltem. Gyorsan kezet mostam, meg töröltem és vissza mentem. Amikor le ültem már szürtak is.
- Pirosat pisiltem. - mondtam Rich - nek. Kérdőn nézet rám. - Fájt? - érdeklödöt. Meg csóváltam a fejem.
- Hmm... Lehet hogy a gyogyszer miatt. Áh igen! - momdta és meg fogta az éppen ki ürült tasakot. - Nem tudom miért lett piros de itt mindenkinek türkizes kékes szókót lenni. - állapítota meg. Elkerekedet szemekel nézztem a srácra.
A délutánra körül belül tizenhat infúzió folyt le. Eközben Aaliyah be aludta rajtam. Richard be vitte a szobályába és lefektete. Minden csővet ki szerelt belőlem.
- A mai estét itt kell töltened meg figyelés allat kell tartani. - mondta és be hozzot egy takarot, és egy párnát. Bolintotam. - Jó éjt. - mondta.
- Jó éjt. - viszonoztam elköszönését. Le oltota a lámpát és ki ment. Elhelyezkedtem és lehunytam a szemem, és át léptem álmaim világába.



Folyt.köv.

Egy másik világbanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin