Untitled Part 13

12 1 0
                                    


Reggel arra ébredtem hogy egy pár emberel többen vagyunk az ágyamban. Aaliyah keresztben feküdt rajtam Chris pedig hozzá bújt a mellkasomhoz. El képedve figyeltem még mélyen alvó barátaimat. Fel emeltem a fejem és csak annyit láttam hogy Z, Richard, és Erick fotoznak benünket. Kérdőn és mérgesen néztem rájúk.
- Olyan cukik vagytok! - suttogta Erick. Elkerekedet a szemem. Richard elment nevetni. Le fektetem magamról a kis lányt és lehámoztam Chris végtagjait. Lemásztam és elmentem meg reggelizni. Nem sokkal késöbb csatlakozotak hozzám a fiúk is. Utánna meg érkezet Chrisha és Aaliyah. A kicsike fogta a srác kezét és közben nagyokat ásitott mind a kettő. Megint ugy jártam mint tegnap reggel. Egy hatalmas nagy cupanos puszit nyomtak a homlokomra. Most egy kicsit el pirultam amitt Hardin azonal észrevett. Fancsali vigyort húzzot arcára.
- Mi a baj Lia? - kérdezte. Csunyán néztem rá és ki öltötem a nyelvem. - Semmi! -mondtam egy öntetüen. Aztán ránéztem Chris - re.
- Csókosszájú! Ha maga puszit oszt minden raggel legalább tegyen meg anyit hogy kevesebb nyálal teszi azt. - mondtam magázodva mire elnevete magát.
- Miért vagyok csókósszájú? - kérdezte mosolyogva. - Mert ilyen hatalmas ajkaid vannak. Szerintem még egy lány is meg irígyelné töled. - fejtetem ki neki. Arcára lemoshatalan vigyor ült ki ( egy kicsit elenálhatatlan is volt😳).
A reggel további része jól telt. Aztán oda lépet hozzám Aaliyah és kérlelő pillantásokat vett rám.
- Leszel a nővérem? - kérdezte. Teljesen meg lágyitott. Elmosolyodtam és bolintotam. Fel ült mellém és meg ölelt. Én is megszeretgetem. Nagyon aranyos volt. A többiek is nagyon oda voltak a csajsziért. Aztán oda jött Chris is és meg probált nagyon cukin nézni.
- Nekem is leszel a nővérem? - kérdezte. Ki bugyant belőlem a nevetés. De nemcsak én váltotam ki ilyen reakciót hanem a tőbbiek is. Neki is bolintotam és ö pedig mind a kettönket magához ölelt.
- De akkor nekem is! - kiálltota Zabdiel. - Nekem is, nekem is!! - kontrázot rá Erick. Hangosan nevetem amikor még ketten ránk borultak. Aztán még Richard is oda jött Joel meg csak nekünk támaskodot. Hardin nevetést vissza folytva nézte a hülyéket. Amikor le másztak rólam tisztáztuk kinnek kije vagyok. Aaliyah-nak, Chris-nek, és Zabdiel-nek a nővére Joel-nek, Richard-nak, és Erick-nek pedig a húga. Hardin-al abban egyeztünk meg hogy neki maradok csak simán Lia. A nap további részében ugy hívot mindenki hogy „hugi". Na jó Aaliyah ugy hívot hogy „Sis" ami nagyon cuki volt.
Christ le se lehetet rólam vakarni. Mivel lány vagyok és fogjuk rá szeretem a rendet igy takarítotam, mosogatam, ki mostam, és terigetem. A srác persze mindenben meg probált segíteni. De inkább csak rontot a helyzeten. Mimdig elküldtem és le húzzot fülekel, éw bigyiztő szájal elhagyta a helyiséget. Amikor a mosásnál tartotam ugy döntöt el megy fürdeni. Én éppen a szenyest szedtem össze a szobánkban. Chris az ágyában tartja mosatlan ruhát igy elkezdtem kiszedni a kosaramba. Minden kivel igy jártam el. Utána robogtam kifelé a mosó konyhába. Út közben talákoztam a teljesen mezítelen szörös füllü barátomal. Furcsán nézet rám amikor nagy sebeségel elhaladtam melete. (Nem láttam de elmondták.😁). Chris be ment a szobába aztán szalad is ki. Fél uton be nézet a napaliba.
- Lia? - kérdezte. -Mosó konyhába. - mondta az egyik. Tovább futtot a folyoson majd be tört a szobába. Oda kaptam a fejem és csak annyit láttam Chris türülközöje a földön hever. Aztán meg pillantotam a bizonyost (😆) és eltakartam az arcom. A srác felkapta és ismét maga körö csavarta. Aztán oda lépte a kosárhoz és ki szedte belőle a ruháit. Aztán el tünt. Be pakoltam a mosogépbe és én is elhagytam a helyiséget, aztán be mentem és leültem a napaliba. Az arcomon valami nagyon vicces lehete mert mindenki aki láttot nevetet. Aztán csunyán néztem.
- Mi van? - kérdeztem a többiek csak nevetek és nem mondtak semmit. Nem sokal késöbb meg érkezet Chris most már teljesen fel öltözve. Ugy ült le mellém mintha mise történt volna.
- Ugy jött ki a szobából mint a pap a templomból. - mondta Hardin. Kérdön néztünk rá. - Mintha mise történt volna. - folytata Richard és le ököl pacsiztak. A fejemre csapva kitört belőlem a röhögés. A melletem ülő pedig már hang nélkül nyiritet. Inkább sípólt. Mindenki rajta nevetet. Már vörösödöt de még mindig nem vett levegőt. Rá csaptam a hasára és össze huzta magát, majd kezembe vettem a tabletem és fel mentem a Wattpad - ra. Éppen új fejezetet töltötek fel és ezel vége is van a story- nak. De hála az égnek még nem tartók ott. Éppen annál a résznél tartok amikor Christopher csinálja egy csajal. Nagyon izgi😄!!! Elpirulva és az alsó ajkamba harapva olvastam a hosszú sorrokat. A többiek nem tudták mitöténik éppen azon a kis ketyerén amitt tartok a kezemben. Mindenki gyanakodva nézte miközben ide oda cikázot a szemem. Annyira bele éltem magam az egészbe hogy amikor meg történt a „dolog" teljesen el vörösödtem és ki léptem az alkalmazásból, majd ki kapcsoltam a készülékünket. A névrokon srác csak vigyorgot.
- Na verd be neki kemény farkas? - kérdezte. Elkerekedet a szemem. Össze húztam magam. A srác minden egyes pillanatban majd nem halálra röhögte magát.
- H - honnan tudtad? - kérdeztem. A fiú le eset a kanapéról. Richard hangosan felnyerített Hardin pedig rajta kapot röhögö görcsöt. Én már csak kínómban nevetem. Annyira be égetem most magam hogy enél jobban nem is tehetem volna. A szörös füllü fel tápászkodot és vissza ült mellém. Át karolt majd meg puszilt. Még inkább rosszul éreztem magam ezen mozdulattoktól. Majd nem sírva fakadtam.
- Na ne bántsátok a növérem! - mondta Zabdiel és elökte tölem Christ majd a keblére vett. Most már tényleg kicsordult. Ott pityeregtemmint egy ovis. Még Aaliyah is sírt velem együtt. Oda bújt hozzám és neki is ki csordult pár csepp. Z őtt is magához húzta. Ott feküdtünk a srácon aki csak csitítot minket. Mire le nyugodot mind a kettőnk olyanok voltunk mint egy-egy mosot rongy. Semmihez sem volt kedvünk. Csak feküdtünk egymáson. Én Z - n, a picike meg rajtam és igy néztük az unalmas televízíott. A csöpség el szunditott. Nem akartam fel kelteni igy ugyan abban az elgémberedet de még is kényelmes pozícióban hevertem. Nem sokkal késöbb oda jött Rich.
- Jobban vagy? - kerdezte kedves hangnemben. Bollintotam, mire elmosolyodot. Fel vette a kislányt és el vitte a szobájába. Zabdiel el aludta és hangos szuszogása engem is alvásra fogot. Elhúzodtam a srác mellöl. Fejem allá kaptam egy párnát és elaludtam.



************

Az északa közepe fellé arra ébredtam hogy valaki probál fel venni. Kezeimet nyakába rakta, lábbaimat pedig fel kapta. Hirtelen nem tudtam mit tegyek igy csak kapaszkodtam. Hanogasan felszuszantam, mire le csittitot. Nem erőszekosan hanem gyengéden. A sötétben meg probáltam azonosítani. De a szemei el árulták. A sárga iríszekról azonal fel ismertem. Feljebb dobot és belemarkolt a hátsomba.
- Ne haragudj! - mondta sutogva. Melkasára borultam és hagytam hogy vigyen. Hallotam a szívverését. Üttemes még is megnyugtató volt. Mellé tárult a tuss fürdője ami észveszejtő. Aminek jó pasi illata van. Nagyon tetszet és mélyeket szipantotam belőle. A szobába érve nem vitt fel az emeletre, hanem a saját ágyába rakot bele. Aztán ő is be mászot mellém. Nem tétovázva rá feküdtem a srácra. A fejem az övé mellet volt, a lábaim pedig az övéi közöt. Csupasz mellkasa meleg és kényelmes volt. Össze húztam a lábaim és bedugtam az ővé allá. Be takart és adot egy puszit.
- Jó éjt. - sugta és a füllem mögé türt egy haj tincset. Éreztem ahogy ég a füllem. Nem sokkal késöbb a hangos szuszogását hallgatam. Nem tudtam aludni. El játszotam a gondolatal hogy mitörténe ha ő lenne a fiúm. Az bíztos szexuális téren nem menekülnék. Egy folytában piszkálna a Chris mániám ért, meg ugy mindenért. Egész álló nap szívná a vérem, és ugyan igy taprolna. Tuti hogy ha hetente egyszer nem csinálnám vele akkor tiszta depreszíós lenne. Egy idő után tele lenne a ház gyerekekel mert nem bírt magával. Bár már a mai világba bármit meg tesznek az emberek hogy ne legyen babájuk. És ezen a téren már bármi lehetséges.
Sokáig nem tudtam aludni és magamban beszélgetem. De az volt a leggázabb az egészben hogy a végére már Chris szólt rám.
- Aludjál már! - üvöltöte sutogva. Hallatszot a hangjában hogy mindjárt elneveti magát. Majd nem fel nevetem de ugy tetem ahogy kérte bele mélyesztetem a fejem mellkasába, és húztam a lóbőrt.


Folyt.köv.

Egy másik világbanWhere stories live. Discover now