Untitled Part 12

10 1 0
                                    


 Reggel a nap sugarai keltetek. Meg persze az is benne volt hogy Chris a derekamon fenn hangon horkolt. Nem volt szívem fel ébreszteni és ovatosan le hámoztam magamről. Sikerel jártam de én voltam az egyetlen aki fenn volt. Igy meg nézztem ki hogyan alszik. Joel félig ki logot a koporsóból, Richard hason és keresztben feküdt a babzsákon, Zadiel le logatot lábakal, Erick pedig hason és két végtegját ki logatva aludt. Ki másztam az ágyamból és hallkan ki lopoztam. A konyhában sem volt senki. El mentem és meg kerestem Hardin szobályát. Amikor meg találtam benéztem. De éppen más dolga volt (😝😝😝). Még Wolf is mélyen aludt. Egyedül voltam fenn. Vissza mentem és fel másztam Chris fügő ágyába. Ott volt a telefonja meg probáltam ki nyitni. Szám kombinácios zárja volt. Minden féle sorrend eszembe juttot. De a hinta ágy folytonos lengése miatt majd nem be hánytam. Aztán meg lett az átt törés. Kinyítotam 🙌! Nem tudom hogy mi volt a szám de sikerült. Az első dolgom a Chrome előzmények meg tekintése volt. Majdnem fel nevetem amikor meg láttam ( nem szeretném részletetzni😁). Nem amugy semmi olyan nem volt közte. De nem nyűltam hozzá nehogy rájöjön. Minden második pillantásom az volt hogy ránéztem Chris - re alszik - e. Szerencsémre ugy aludt mint akit agyon vertek. A telefonja nekem uncsi volt. Nem ismertem a zenéit, nem tudtam játszani a játékain, stb. igy nem volt értelme feltörni. Nem néztem meg a közöségi oldalait mert az már tényleg mocskoság lenne. Le tetem és ki másztam a fekvő helyről. Ki mentem a konyhába és le ültem a konyha szigit mellé. Ráborúltam és néztem a napfelekeltét az ablakon keresztül. Nagyon unatkoztam. Le hajtotam a fejem meg probáltam aludni. Nem sokal késöbb meg lépteket hallotam. Csak akkor emeltem fel a fejem amikor egy kopanó hangot hallotam a szigeten. A tabletem hevert elötem. Fel csilant a szemem.
- Köszönöm. - mondtam Hardin - nak. Aki mosolyogva bicentet. - Láttom boldog vagy. - mondtam incselkedve mire a srác elpirult.
- Láttad? -kérdezte és lesütöte a szemeit. Bolintotam, mire még vörösebb lett. Nem akkartam tovább vesézni témát mert a végére föttő rák lesz belőle😁.
Egy ideig csak unatkoztunk egymásal szemben néha nyomkodtuk egy kicsit az okos készülékünket és ennyiből ketelt az egész. Aztán rákerestem hajfonási technikákra és találtam egy olyat ami meg tetszet, és még Hardin - nak is jól állna.
- Van haj fánkod? - kérdeztem. Olyan tekintete lett mint akinek éppen az évszád kérését teték fel. El mosolyodtam. - Akkor nincs. - nyugtáztam le magamnak.
- Nem a kérdést nem értetem. Mi az a hajfánk valami szörös péksütemény? - kérdezet vissza mire kitört belőlem a nevetés. Értetlunű nézet rám. Ligyintetem egyet.
- Ha nincs tudunk csinálni. - mondtam és fel csilant a szeme. Annyira unatkozot hogy képeselet volna bármit meg csinálni csak hogy ne üljünk továbbra is némán a konyhában. Csináltunk egy fánkra hasonlitó szivacs izét, és neki álltam a hajának. Le ült a kanapé ellé én pedig a nyakába raktam a lábaimat majd egy egyszerű copfba fel kötötem a séroját. Azal kezdem hogy leghátúl elkezdtem befoni kicsi parketa fonásba és egyre feljebb, és fejebb haladtam vele a fülléig. Aztán ki választotam mind a kétt oldalt egy - egy nagyobb tincsett de azt csak ugy simán be fontam. Aztán majdnem az összes haját felkötötem ujra és rátetem a fánkot. Be gyürtem alá a hajat és azt a kétt fonatot elentétese irányban a „péksütemény" köré hajtotam. Le hajtűzztem és kész voltam vele. Nem volt egyszerü mert fiú léttére talán több haja van mint egy lánynak. Körül belül a combja közepéig ér neki. Be ment a fürdöbe és elégedeten nézegete fekete hajkoronáját.
- Ez nagyon király! - mondta mosolyogva. - De tényleg! - nézet rám. Mosolyogva bilegtem mint egy ovis akit meg dicsértek.
Nem sokal késöbb fel keltek a többiek. Neki álltunk meg reggelizni, és sorozatban készitetem a tükörtojást, és a teát. Chris rosszabb volt mint én tegnap este. Szemei allat akkora táskák voltak hogy bevásárolhatam volna bele. Oda jött és egy olyan nyálas puszit nyomot a homlokomra, hogy rendesen le kellet törölni.
- Aaaahhh! Ez olyan aranyos! - mondta Zabdiel. Kérdön nézetem rá.
- Mi az hogy meg puszilt, vagy az hogy össze nyálazot? - kérdeztem. Elmosolyodot. - Mind a kettő.
- Tudod vannak olyan emberek akik azon az elven vannak hogy már meg nyaltam most már az enyém. - mondta Richard, elnevetem magam. Még Chris holdkomas fején is megjelent egy mosoly.
- Bolondok vagytok. - mondta egyszere Hardin - nal. A fekete hajú srácnak már kora reggel ben volt a headset.
Egy óra múlva csörent a kis ketyere.
- Igen. Már is megyünk. - mondta majd el engedte. - Most azonal felszerelésbe és indolás! - kiáltota. Minndenki azonal abba hagyta amitt csinál és elkezdet készülödni. Én is neki eredtem de Hardin meg álittot.
- Te nem te itt maradsz! - mondta komoly arcal. Elképedtem. - De miért? - értetlenkedtem. - Mert és kész! - mondta ingerülten. Aztán elment a többiekel együtt.
Aggodtam már elég régen elmentek. Unatkoztam is igy ezen az alapon fogtam magam és felfedeztem a házat. Találtam egy folyosot ami valhova le vezet. Követtem a lépcsőt. Aztan el juttom egy ajtóig, ahova be nyitotam. Valami fegyver raktár lehete, de minden mögöt egy kisebb labor és egy nagy üveg cella. Furcsa volt mert csak olyan rések voltak rajta amin be meg ki megy a levegő de azok is nagyon kicsik voltak. Lent és fent is voltak ilyenek. A cella egyik felébben söttét volt és kétt nagyon rikítő szempárt pillantotam meg. Kicsit hátra hököltem mert meg ijedtem. Ki jött a sarokből és le ült velem szembe. Egy magas sőtét hajú srác volt, bőre hó fehér. Látszodtak az erei amiben nem vér folyt hanem szurok. Tekintetécel embert lehete volna ölni, de emelett tiszta és inteligens pillantásai voltak. Szemszín szürke volt.
- Bár mikor hívhatsz! - mondta nekem nem értetem. Elég ilyestő egy személy igy el tüntem. Amikor be csuktammagam mögöt az ajtota olyan érzésem volt mintha valami végig folyt volna a kezemen. Azonal felkaptam a és jóbban szemügyre vetem. Egy feket csomozozt karköttő volt rajta, amiból sötét nyálkacsöpent le. Az volt rá írva „SLY". Valoszínüleg a srácot hívják igy, ezáltal elég érthetővé válta amit mondot.
Annyira unatkoztam hogy fejel lefelé néztem a tévét. Aztán fejembe ötlöt hogy meg nézhetném mit rejt a fiúk ágya. Gyorsan be szaladtam és kezdtem Joel koporsojával. Bele feküdtem és keresztbetet kezekel fel ültem aztán visza feküdtem. Találtam egy kis fiók szerüséget és kinyitotam. Ott volt valoszinüleg az összes titkolni valója. Mosolyogva becsuktam. Aztán jött Zabdiel fekvőhelye. Fel forgatam az egészet és minden féle cucot találtam csak az amit kerestem azt nem. Utána vissza pakoltam mindent ugyan oda. Egy emeltel feljebb mentem és következet Erick - é. Ott sem találtam sokalt többet. Le mésztam és Richard babzsákjában ezt azt. De semmi. Fel szenvedtem magam Chris - ébe és az egészet szétt kaptam. Semmi. De mintha a párnája nehezebb lett volna mint egy rendes. Belenyúltam és három tábla csokoládét vettem ki belőle. Aztán elhagytam az ágyat és jó izüen meg ettem zsákmányom.
Amig nem értek haza azon gondolkodtam kinnek milyen becenevet lehetne adni. Arra jutotam hogy Richard Csoki lesz, Zabdiel Big Z, Joel Fürti, Erick Smari, Chris Chrisha, Hardin pedig Cesar. Szerintem ezek találoak. De hanem is akkor is igy fogom hívni öket. Ha tetszik ha nem. Elhelyezkedtem a kanapén és be aludtam.


*****************

Délután keltetek fel a többiek. Chris a kanapé elött ült és nyomogata a telefont. Játszot de nagyon bele volt merülve. A lábamnál csücsölt igy oda dugtam az orra alá a lábujjamat. Ijedten nézet a végtegra aztán meg harapta az ujjam. Be huztam a takarom alá és összegömböcödve elnevetem magam. Mosolyogva nézet rám és megcsoválta a fejét. Richard lépet be a napaliba, kezében Aaliyah-val. A kis lány azonal ki ugrot az apja kezéből és anyakamba maszot.
- Tudnátok egy kicsit vigyázni rá? - kérdezte. - Én nagyon szivesen vigyázok rá! - mondtam boldogan. Ezen szavak hallatán a hat srácból lett kettő. Chris volt az egyik. A másik pedig Jeol. Nekem és Chrisha -nak volt egy olyan elő érzete hogy göndörhajú barátunk lesz köztünk az egyetelen aki korához meg felelő ész mennyiségel fog rendelkezni. Azt hiszem igazunk lett. Joel olyan arcal figyelt benünket mint egy szülő. Nagyon rosszak voltunk. Mint három négy éves. Csokit etünk engedély nélkül, szaladgáltunk a házban, plüsjoszág csatáztunk. Az utolsónál Joel nagyon mérges lett. Le álltunk a!ikor meg láttuk és egy félperc halálos pilantások kiosztása után hozzá vágtam egy macit. Szemei be vörösödtem és csak ugy szikrázot a tekintete. Mind a hárman fej vesztve menekültünk előle, és utközben minden hol le kapcsoltuk a lámpát. Meg ijedtem töle és mind a hárman be bújtunk az asztal alá. Be fogtam a kis lány szemét és száját. Én is le hunytam a szemeim. Chris én és a szaját száját is be fogta. Ki nyitotam a szemem. Akor láttam hogy Jeol ott gugol velünk szemben. Ijedtségemben összerezentem. Aaliyah is ki nyitota a szemét, és Chris is. Ott síkítotunk félelmünkben. Aztán meg érkeztek a többiek.
- Ti mi a franc ért síkítotok? - kiáltot ránk Hardin mire abba hagytuk. Richard elszörnyülködve nézte minket.
- Hát rátok sem hagyom a gyerekemet. - mondta. Még mindig a félelem ült az arcunkon. Joel - én pedig az hogy meg tudna mind a hárminkat fojtani egy kanál vízben. Hardin oda lépet hozzá és elküldte. Aztán be nézet. - Mit csináltatok hogy fel csináltátok agyilag? - kérdezte. - Játszotunk! - kiálltotuk hárman egyszere.
- Persze, persze... Kergetőztek, meg ették a csokoládét, és plüss csatáztak! Na akkor katantam be és kergetem meg öket én is. - mondta feldúltan. Zabdiel és Erick majd nem halálra neveték magukat amig leszidtak minket.
Meg vacsoráztunk és elmentünk meg fürdeni. Utána még rengeteget nevetünk minden féle hülyeségen. Erick meg probált viccet mesélni. Hardin elöre figyelmeztetet benünket hogy nagyon rosszul csinálja. És tényleg néha semmi értelme nem volt annak amit mesélt de azért nevetünk rajta. Aaliyah el aludt és Richard be vitte a szobájába. Aztán mi is mentünk mert nem akartuk fel kelteni a picikét. Fel másztam az ágyamba és betakaroztam. Zabdiel már horkolt amikor Chris még csak bele ugrot a fügő ágyba. Kilogata ez egyik lábát és a farkát be takarta magat egy kicsit és el aludt. Már Erick is hangosan szuszogot. Joel is oldalra fordulva aludt. Mindenki tök aranyos volt. Még Richard is össze gömböcödve feküdt a babzsákon. Elhelyeszkedtem és elaludtam.



Folyt.köv.

Egy másik világbanWhere stories live. Discover now