Umudun olduğu yerde acıda vardır.

2.5K 156 86
                                    

Hayat komikti, beni güldürüyor ama artık şaşırtmıyordu.Basketbol maçı yaptıktan sonra Suga ve Jimin eski konuları açıp yeniden kavga etmişlerdi.Daha doğrusu benim yeni öğrendiğim eski konuları.

Onların tartışmasının büyümesi üzerine ben dayanamayıp ağlamış ve sahadan uzaklaşmıştım.Jungkook'ta arkamdan gelip beni birazda sakinleştirmişti.Ve "Herşeyi düzelteceğim güzelim." Diyip bana bir söz vermişti..

Bu olaylar yaşanalı iki hafta oluyordu ve Jungkook'u okadar az görüyordum ki sürekli işi olduğunu ve bir süre sonra benimle ilgileneceğini söyleyip duruyordu.

Ben ise evde oturmuş Jin ve Jimin'in hafızamı yerine getirmek üzere anlattıkları hikayeleri dinliyor, en sevdiğim (önceden) şarkıları dinleyip bir şeyleri hatırlamak için kendimi zorluyordum.

Gerçekten işede yarıyordu.Mesela Jungkook'un aslında sevgilim olmadığını hatırlamıştım.

Ama bunu bizimkilere söyledim mi? Hayır.Onlar bana yalan söylüyorsa benimde onlara söylememin bir sakıncası yoktu.

Sonuçta ben Jungkook'u seviyordum.Evet evet bundan emindim.Jungkook benim herşeyim olmasada çoğu şeyimdi.

Kapının çalma sesiyle düşüncelerimden sıyrılıp açmak için ayaklandım."Geliyorum!"

Kapıda bir adet elinde pamuk şekerle bekleyen Jungkook görmeyi beklemediğimden oldukça şaşırdım ve özlemimi dindirmek için boynuna atladım.

"Hey sakin ol bebeğim beni boğarak öldüreceksin." Söylediğinden sonra ona dahada çok yapışıp sıkıca sarılmaya devam ettim."Hey gerçekten öleceğimm!" Yanağına küçük bir öpücük kondurup geri çekildim.

"Seni çok özlemişim sevgilim." Günlerdir görmediğim mükemmel gülümsemesini yüzüne takındığında bende gülümsedim."Bende seni çok özledim güzelim.Seninle uymayı kokunu içime çekmeyi özledim."

"O zaman bugün birlikte uyuyoruzzz" saçlarıma öpücük kondurup geri çekildi."Olur bebeğim olur." Elindeki pamuk şekerleri bana uzatıp oturma odasına geçti.Bende Jungkook'un kucağına sokulup ona iyice sırnaştım.

"Nerelerdeydin bakalım benden daha önemli ne işlerin vardı?" Saçlarımı nazikçe okşamaya başladı."Bebeğim sana söz verdiğim gibi bizimkilerin şirket meselesinin üzerine düştüm ve bazı şeyler öğrendim." Kafamı merakla ona çevirdim ve devam etmesini istediğimi belli etmek amaçlı tek kaşımı kaldırdım."Bizimkilerin aslında bilerek birbirine düşürüldüğü gibi."

Şok içinde yüzüne bakakaldım "Sen ciddi misin? Yani onca şey boşuna mıymış?" Kafasını olumlu anlamda salladı."Maalesef bebeğim.Aslında bizim taraf haksızmış, Jimin ve Jin'in ailesine güvenmeleri gerekirdi."

"Ee ne duruyorsun Jungkook bunu onlara da anlatmalıyız!" Kafasını olumsuz anlamda salladı."Biliyorum bebeğim, bunun için hepimizi bir araya toplayıp konuşmalıyız.Sonrada ailelerimizle tabii." Yüzüme tebessüm takındım "Sen harikasın Jungkook.Sözünü tutulacağını biliyordum."

"Senin için her şeyi yaparım birtanem.Hem Jimin ve Suga'nında arasındaki gerginliğin bitmesinin zamanı gelmiş gibi duruyordu.Suga'ya herşeyi anlattım, Jimin'den özür dilemesi gerektiğini düşündüğüm için onu önceden uyardım, oda şuan çok pişman." Kafamı olumlu anlamda salladım "O zaman bu akşama ne dersin sevgilim?"

Düşman Okullar | Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin