❤︎ 𝑇ℎ𝑒 𝐸𝑛𝑑!~ ❤︎
𝚃𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚎𝚗𝚍 𝚘𝚏 𝚖𝚢 𝚋𝚘𝚘𝚔, '𝙴𝚡𝚙𝚕𝚘𝚜𝚒𝚟𝚎 𝙻𝚘𝚟𝚎'
𝙸 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚑𝚘𝚙𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚐𝚞𝚢𝚜 𝚎𝚗𝚓𝚘𝚢𝚎𝚍 𝚒𝚝 𝚊𝚜 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚊𝚜 𝙸 𝚕𝚒𝚔𝚎𝚍 𝚠𝚛𝚒𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝! 𝙸𝚏 𝚗𝚘𝚝, 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚜 𝚙𝚎𝚛𝚏𝚎𝚌𝚝𝚕𝚢 𝚘𝚔!
𝙸 𝚍𝚒𝚍 𝚖𝚢 𝚋𝚎𝚜𝚝 𝚖𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚞𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚒𝚜 100% 𝚐𝚛𝚊𝚖𝚖𝚊𝚌𝚝𝚒𝚌𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚌𝚘𝚛𝚛𝚎𝚌𝚝 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚗𝚘 𝚜𝚙𝚎𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚎𝚛𝚛𝚘𝚛𝚜. 𝙱𝚞𝚝 𝙸 𝚍𝚘 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚍𝚢𝚜𝚕𝚎𝚡𝚒𝚊 𝚜𝚘 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚎𝚡𝚙𝚎𝚌𝚝 𝚒𝚝 𝚝𝚘 𝑎𝑐𝑡𝑢𝑎𝑙𝑙𝑦 𝚋𝚎 100%.
𝙸 𝚍𝚘 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚊𝚍𝚖𝚒𝚝, 𝙸 𝚊𝚖 𝚜𝚎𝚖𝚒 𝚙𝚛𝚘𝚞𝚍 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚘𝚘𝚔. 𝚃𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚊𝚛𝚎 𝚖𝚊𝚗𝚢 𝚌𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛𝚜 𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚠𝚛𝚒𝚝𝚝𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙸 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚊𝚛𝚎 𝚐𝚘𝚘𝚍. 𝙰𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚊𝚛𝚎 𝚖𝚊𝚗𝚢 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙸 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚊𝚛𝚎 𝚋𝚊𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚋𝚎 𝚎𝚍𝚒𝚝𝚎𝚍.
𝙰𝚗𝚍 𝚊𝚜 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚖𝚊𝚢 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚗𝚘𝚝𝚒𝚌𝚎𝚍, 𝚖𝚊𝚗𝚢 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎𝚜𝚎 𝚌𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛𝚜 𝚊𝚛𝚎 𝚍𝚒𝚏𝚏𝚎𝚛𝚎𝚗𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚌𝚝𝚞𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚏𝚘𝚕𝚕𝚘𝚠 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚗𝚒𝚖𝚎. 𝚃𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚜 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎, 𝙸 𝚎𝚍𝚒𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚘𝚘𝚔, 𝚜𝚘 𝚑𝚘𝚙𝚎𝚏𝚞𝚕𝚕𝚢 𝚒𝚝'𝚜 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚋𝚎𝚝𝚝𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚗 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎.
𝙸𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚜𝚘, 𝚝𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚊𝚕𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝, 𝚋𝚞𝚝 𝙸 𝚝𝚛𝚒𝚎𝚍.
𝙷𝚘𝚠𝚎𝚟𝚎𝚛, 𝚠𝚛𝚒𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚒𝚜, 𝙸 𝚍𝚒𝚍 𝚐𝚎𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚋𝚊𝚍 𝚠𝚛𝚒𝚝𝚎𝚛𝚜 𝚋𝚕𝚘𝚌𝚔 𝚑𝚊𝚕𝚏𝚠𝚊𝚢 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝙸 𝚑𝚊𝚍 𝚏𝚘𝚛𝚐𝚘𝚝𝚝𝚎𝚗 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚐𝚘𝚎𝚜 𝚘𝚗 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚗𝚒𝚖𝚎. 𝚂𝚘 𝙸 𝚊𝚙𝚘𝚕𝚘𝚐𝚒𝚣𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚎𝚒𝚛𝚍 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚐𝚊𝚙𝚜 𝚘𝚛 𝚊𝚗𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚍𝚘𝚎𝚜𝚗'𝚝 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚜𝚎𝚗𝚜𝚎.
𝙱𝚞𝚝 𝙸 𝚍𝚒𝚍 𝚐𝚘 𝚛𝚎𝚠𝚊𝚝𝚌𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚗𝚒𝚖𝚎, 𝚜𝚘 𝚑𝚘𝚙𝚎𝚏𝚞𝚕𝚕𝚢 𝚒𝚝'𝚜 𝚊𝚕𝚕 𝚋𝚎𝚝𝚝𝚎𝚛! シ︎
𝙸 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚍𝚘 𝚊𝚙𝚘𝚕𝚘𝚐𝚒𝚣𝚎 𝚒𝚏 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚑𝚊𝚛𝚊𝚌𝚝𝚎𝚛𝚜 𝚜𝚎𝚎𝚖𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚌𝚑𝚊𝚛𝚊𝚌𝚝𝚎𝚛. 𝚆𝚒𝚝𝚑 𝚜𝚒𝚐𝚗 𝚕𝚊𝚗𝚐𝚞𝚊𝚐𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚗'𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚙𝚛𝚘𝚝𝚛𝚊𝚢 𝚎𝚖𝚘𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚠𝚎𝚕𝚕. 𝚃𝚑𝚎 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚠𝚊𝚢 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚗, 𝚒𝚜 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚏𝚊𝚌𝚒𝚊𝚕 𝚎𝚡𝚙𝚛𝚎𝚜𝚜𝚒𝚘𝚗𝚜.
𝚆𝚑𝚒𝚌𝚑 𝚒𝚜 𝚠𝚑𝚢 𝙱𝚊𝚔𝚞𝚐𝚘𝚞 𝚊𝚗𝚍 𝙳𝚊𝚋𝚒 𝚖𝚒𝚐𝚑𝚝'𝚟𝚎 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚘𝚏𝚏 𝚗𝚒𝚌𝚎𝚛 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚂𝚑𝚘𝚝𝚘 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚘𝚏𝚏 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚊𝚝𝚒𝚟𝚎.
𝙸𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊𝚗𝚢 𝚚𝚞𝚎𝚜𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜, 𝚗𝚘𝚠 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚋𝚎 𝚊 𝚐𝚛𝚎𝚊𝚝 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚊𝚜𝚔!~ シ︎
✧・゚: *✧・゚:*✧・゚: *✧・゚:*
𝐵𝑜𝑜𝑘 𝑆𝑡𝑎𝑡𝑢𝑠:
𝐶𝑜𝑚𝑝𝑙𝑒𝑡𝑒𝑑𝑆𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑:
4, 𝑀𝑎𝑟𝑐ℎ 2021𝐹𝑖𝑛𝑖𝑠ℎ𝑒𝑑:
21, 𝐷𝑒𝑐𝑒𝑚𝑏𝑒𝑟 2021𝑇𝑜𝑡𝑎𝑙 𝑤𝑜𝑟𝑑 𝐶𝑜𝑢𝑛𝑡:
55,153 𝑤𝑜𝑟𝑑𝑠𝙰𝚗𝚍 𝙿𝚂, 𝚑𝚘𝚕𝚢 𝚜𝚑𝚒𝚝! 𝙰𝚜 𝚘𝚏 𝚠𝚛𝚒𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚊𝚞𝚝𝚑𝚘𝚛𝚜 𝚗𝚘𝚝𝚎, 𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎 100 𝚏𝚘𝚕𝚕𝚘𝚠𝚎𝚛𝚜, 18.5𝚔 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚜, 641 𝚟𝚘𝚝𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 4 #1 𝚊𝚠𝚊𝚛𝚍𝚜. 𝙸'𝚖 𝚑𝚘𝚗𝚎𝚜𝚝𝚕𝚢 𝚋𝚊𝚏𝚏𝚎𝚕𝚎𝚍. 𝙸 𝚝𝚛𝚞𝚕𝚢 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍'𝚟𝚎 𝚕𝚒𝚔𝚎𝚍 𝚖𝚢 𝚠𝚛𝚒𝚝𝚒𝚗𝚐, 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚏𝚛𝚊𝚒𝚍 𝚘𝚏 𝚒𝚝 𝚌𝚘𝚖𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚏𝚏 𝚊𝚜 𝚌𝚛𝚒𝚗𝚐𝚎𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚎𝚒𝚛𝚍.
𝚃𝚑𝚊𝚗𝚔 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚘 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚢𝚘𝚞'𝚛𝚎 𝚑𝚎𝚛𝚎, 𝚐𝚘 𝚐𝚒𝚟𝚎 𝚖𝚢 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚋𝚘𝚘𝚔𝚜 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚝𝚘𝚘!
𝙷𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚗𝚒𝚌𝚎 𝚍𝚊𝚢/𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝! シ︎
YOU ARE READING
ᗴ᙭ᑭᒪOՏIᐯᗴ ᒪOᐯᗴ
Fanfictionᵃ ᵏᵃᵗˢᵘᵏⁱ ᵇᵃᵏᵘᵍᵒᵘ ˣ ʳᵉᵃᵈᵉʳ - 𝐂𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐭𝐞𝐝 - "𝚆𝚑𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚎𝚕𝚕 𝚊𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞?" 𝙰 𝚋𝚕𝚘𝚗𝚍𝚎 𝚋𝚘𝚢 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝚢𝚘𝚞, 𝚢𝚎𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚑𝚒𝚖. ➪ You are the younger twin sister of Shoto Todoroki. You have the sa...