17.

675 48 11
                                    

Konuşmadan ikimizde birbirimize bakıyorduk. "Konuşacak mısın Alper?"

"İstemiyorum."

"Alper beni çıldırmak mı istiyorsun?"

"Hayır. Sadece o an öyle yapmam gerekiyor gibi hissettim. Kendimi kötü hissettim. Seni de sanki kendime mahkum etmişim gibi."

"Alper. Anlat lütfen."

"Yok bir sebebi."

"Ben hep tereddütlemi gezeceğim Alper?"

"Hayır. Birdaha yapmayacağım."

"Anlatmanı istiyorum. Anlatmazsan daha devam edemem Alper."

"O ne demek?"

"Anlatır mısın Alper?"

"Anlatacağım ama beni bırakma olur mu?"

"Bırakmam seni sevgilim. Sinirle söyledim."

"Biraz uyusak olur mu daha sonra anlatsam?"

"Olur uyuyalım."

"Yanıma gel." O ne kadar uyudu ben ne kadar onu izledim bilmiyorum. Ama gittiğimde öğrendi şimdi hava kararmıştı. Ona hem çok kızgın hemde kırgınım. Hiç mi düşünmedi beni. Ne yapardım ona birşey olsaydı. Hayatımda değer verdiğim tek kişiydi o. Yavaş yavaş gözlerini açınca yanda duran suyu uzattım.

"Konuşalım mı artık sevgilim?"

"Tamam anlatacağım. O gün okulda yine aynıydı işte dalga geçtiler. Çıkışta Selçuk gelmişti yanıma. Ona da bulaştılar. Selçuk'ta onlara karşılık verince kavga çıktı. Ayırmaya çalıştım ama yere düştüm. Bacağımın üstüne. Kalkamadım. Kardeşim dayak yerken ağlamaktan başka birşey yapamadım. Ne işe yararım ben. İleride ne yapabilirim ki? Nerede çalışabilirim. Eve nasıl para getiririm. En ufak darbede ayağa kalkamıyorum."

"Ne işe yararsın söyliyeyim mi? Beni seviyorsun. Hemde herkesten çok ve güzel. Beni hiç düşünmedin mi? Seni bu kadar çok severken senden nasıl ayrı kalırdım ben Alper. Lütfen birdaha korkutma beni. Seni çok seviyorum."

"Özür dilerim. Senin içinde iyi olacağını düşündüm. Sürekli beni beklemek zorundasın. Arkadaşların ile benim yüzümden aran bozuldu."

"Nasıl böyle düşünürsün Alper. Ben sana daha ne kadar söylemem gerekiyor. Onların kişiliği güzel olsaydı zaten aramız bozulmazdı." Odaya giren Selçuk'la yataktan kalkıp koltuğa oturdum. İyi benzetmişler ama ha.
...
Alper hep kötü bir hayat sürmüştü Derin'le ne kadar kendini toplasa da hala o psikolojiden çıkamadı.

Beni Sen Sever Misin?|Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin