Del 1 - Drep meg!

291 3 1
                                    

Gabrielle's POV:

*RIIING* åh denne dumme vekkerklokka ringte. Skole igjen. Glede meg til å se de bimboene igjen, feel sarcasm. Jeg tok en kjapp dusj og kledde på meg blå sweetspants (de er livet mitt) og svart hettegenseren hvor var skrevet 'whatever'. Jeg spreng ned fra rommet mitt til kjøkkenet. Jeg bor i et hvitt hus, sånn passe. Jeg bor her med broren min. Det er et helvete å leva med ham. "Hei Gabi! Hade!" sa noen, sikkert Robin . Jeg gjorde kjapp til meg ein brødskive. Og spreng ut til gangen og tok på meg converser(?) Jeg gikk sakte ut fra huset, jeg pustet tungt inn og ut. Faktisk har ikke peiling hvorfor men jeg gjorde det alikevell. Egentlig  nå begynne helvete igjen, ååh jeg savne sykt mye sommer. "Kommer du heller?!" Ropte Lasse litt unna huset mitt "Jada" mumlete jeg å gikk til ham "Glede du deg?" Spurte Lasse med lurt smil "Hva tror du? Nei slevfølgelig ikke" sa jeg surt, jeg hater sånne spørsmåle om skolen. Så aldri spør noe om skolen, Takk. Jeg slo ham lekende på skulderen. "Halla, ny kjærestepar" sa en stemme bak meg, jeg snudte meg brått(?) og det var Danu, han smilte lurt til meg. Han kalle det flørting hvis jeg slo lekende. Noora og Vilu bare lo ved siden av Danu "JEG SKAL DREPE DEG, DIN DRITTUNGE!" Ropte jeg til ham sint og holdt skjorten hans. Jeg følte at alle så på oss. Vet ikke hvorfor. Jeg så meg rundt og vi haddet kom til skolegården. Så fort? Okei det var kanskje flaut. "Kan dåkk slutte å stirre på oss" sa jeg høyt at de kunne høre det. De snudte seg fort og holdt på det hva de holdt på. "Har dere hørt om at en ny kjekk gutt skal begynne i klasse vår?" Hørte jeg at en pipe stemme sa bak meg, herregud nå kan dere drepe meg. Takk. Jeg så mot henne. Hun er værste personen i hele verden, hater sånne bimboene som hun. "Tror du at jeg bryr meg, kjære Emma" jeg smilte en frekt smil til henne. "Neivel" sa hun og dyttet meg vekk fra sin vei. "Du kan jo liksom gå rundt meg ikke på meg" sa jeg sint. Hun viste bare fingeren sin og gikk til de andre bimboene. Fy faen du skal få hevn, Emma. Jeg og Emma var beste venner siden barnehagen etter foreldene mine døde, ignorerte hun meg. Og da blei jeg beste venn med Lasse, Daniel og Noora og vi er beste venner ennå og det er bra. Med Vilu har me vært beste venner siden da me var 2 år gammler. Det ringte inn. Satan! Jeg gikk inn i klassen og satt meg heilt bakest mot vindue og Vilu kom å sitt ved siden av meg og den andre siden satt Noora. Gutta sett og helt bakest og mot vegg. Læreren kom inn i klasserommet og pustet tungt fotdi hun spreng, tror jeg "Unnskyldig at jeg var litt sen og det er hyggelig å se dere igjen. Idag-". Hun snakte videre, jeg gadd ikke å høre på henne engang. Hun er ca 45år gammel og hun heter Mrs.Hærmen(helt random) "Nå skal dere hilse på nye gutten og dere må være hyggelig mot ham" sa læreren og så strengt mot meg. Fordi hun vet at med meg er det så mye trøbbel osv. "KOM INN" ropte læreren mot døra og døra gikk sakte opp. Drep meg!

___
Okei det var første del av denne historien. Skal jeg fortsette? Vote&kommenter

Fake or Real?Where stories live. Discover now