Jeg trakk meg unna. "Det der skulle aldri ha skjedd" mumlete han og tørkte leppene sine. Jeg ble skuffet over hva han sa. "J-jeg b-bør å gå hjem nå" sa jeg lavt og gikk derfra.
Det har gått en uke. Jeg har vært på audtion for å være Isac danser men jeg har ikke fått svar enda. Og Daniel har ignorert meg etter det kysset, jeg har ringt til ham og snedt meldimger til ham, men ham svarer ikke. Har prøvd å snakke med ham på skulen men det ser sånn ut at eg eksistere ikke i hans verden. "Gabi, hører du etter?" spurte Isac, jeg skvatt. "Hæ?" "Du hørte vel ingenting hva jeg sa" sa han litt skuffet "Sorry da" sa jeg. Har jeg sagt det at jeg å Isac har begynt å henge sammen? "GABI HAR DU HØRT JUSTIN SITT NYE SINGEL?" skrek Elisabeth over skolegangen. "Herremann, hysh!" sa jeg og himla med øynene. "I'll show you?" spurte Isac "Jaaaa" sa hun å begynte synge denne sangen "Åh hold kjeft" sa jeg til Elisabeth. "Hater du kjendiser?" spurte Isac "Hvis jeg hadde gjort det så hadde eg banka deg opp akk nå" sa jeg care. "Men snakkes jeg stikke til gutter" sa han og stakk.
"Gabriela hva skjer med deg?" hun vet ikke det at jeg og Daniel har kyssa. Jeg pustet tungt ut og inn. "Jegogdanielkyssaognåignorerahanmeg" sa jeg lavt men veldig fort. "SÆRR?" ropte hun høyt. "Hysh, kom me stikke til timen" "Vent jeg må gå på do" sa Elisabeth og gikk.Elisabeth's POV:
"Daniel kan je snakke med deg?" spurte jeg men han ignorerte meg. "DANIEL JOHANSEN ELMRHARI" ropte jeg veldig høyt. "Greit hva vil du?" spurte han care og så vekk fra meg. "Hvordan kan du ignorera Gabriela etter det kysse?" spurte jeg sint "Det kysse betydde jo ingenting" sa han, men jeg skjønte at han løy. "Du lyver" sa jeg høyt !en ikke så høyt. "Hva vil du egentlig?" spurte han "Gå å snakk med henne med engang" sa jeg høyt igjen. Han skvatt og han gikk. Jeg håpe virkelig at han skal gå å snakke med henne ellers eg skal banke han opp.
Gabriela's POV:
"Gabriela, kan jeg snakke med deg?" jeg skvatt.
---
Eg e tebake igjen!!! Har savnet å skrive Men uansett jeg e dårlig på dette
ESTÁS LEYENDO
Fake or Real?
FanficGabrielle er ei jenta som er 16 år, mange kalle henne Gabi. Hun bor sammen med store broren sin Robin, han er 19 år gammel. Foreldrene døde da hun var 10 år. Gabrielle er litt populær faktisk fordi hun er badgirl. Hun kan se kjempe snill ut men hun...