"Går det bra?" spurte en stemme.
Jeg tørkte vekk tårene. "Jada" mumlete jeg frekt. "Nei det går ikke bra, jeg ser at du grine" sa han og satt ved siden av meg. "Hvorfor bryr du deg, din tosk?" spurte jeg med sint stemme. "Eyyy! Jeg er ikke en tosk, jeg er Daniel" sa han med babystemmen. Det fikk meg til å le. Nei Gabrielle slutt! Jeg blei seriøs igjen. "J-j-j" satmmet han fram. "Hva?" spurte jeg og så mot ham. Han så med meg kaldte og triste øyene. "Ingenting" sa han fort og snudte sitt hode en an rettring. Okey?
Det ringte inn. Åh nei! Jeg vil ikke se fjeset til Noora og Emma.
Han gikk ut fra doen. Takk å lov. "Skal du ikke til timen?" spurte ei jenta stemme bak meg. Jeg snudte meg. "Eh" det var det enesta hva fikk jeg fram. "Ah bare glem det. Er du sammen med Isac eller Daniel?" sa/spurte hun "Ingen av dem!" jeg så rart på henne. "Vent hvilken Daniel du tenke på?" "Du vet, dere kalle ham Danu ellerno" jeg spyttet ut latterkamper "HAHAHAHA n- *pust* -ei " Hun så stygt på meg og gikk sin vei. Hva faen?
Nå er det mat friminutt. Drep meg! Jeg spiste fort maten min opp og spreng mot døren, "Hvor har du tenkt å gå? Du må vise rundt til Isac" sa læreren tror jeg. "ISAAAAC" skrek jeg. "Ja kommer" mumlete han sånn at jeg hørte det. Hvor skal jeg begynne? "Så har du søsken?" spurte han helt plutselig "Så her har vi biblioteket" sa jeg å byttet tema, aner ikke hvorfor. "Svar på min spørsmål" sa han strengt. "Åja! Du ville vite hvem ham der er?" spurte jeg og pekte på en nerd. "Så han heter-" jeg kom ikke videre før Isac skrek til meg "HAR DU SØSKEN?" Alle så på oss. Jeg viste snu blikket til alle. "Ikke skrik til meg!" sa jeg å begynte gå en retring mot doene. "Jeg har en lillesøs-" begynt han, tror han at jeg bryr meg? Nei! "Jeeeg bryyyr meeeg ikkke" sa jeg langsomt. Han mumlete någe men jeg hørte det ikke. "Her er doene" sa jeg og så mot de bryne øyene hans, de virke enda mer kjent de øyene. Ja vet at han er Isac Elliot men det er noe mer. "Skal vi gå inn i doene?" spurte han og smilte lurt "In your dreams" sa jeg bitchi "Jeg drømme nå, så skal vi?" er han så dum eller? "Fyfaen selvfølgeli ikke, din dust" sa jeg og viste resten av skole til ham.
Skolen var ferdig. Endelig! Jeg gikk hjem alena med øredroppene i ørene. "DU VENT!" ropte noen, da jeg snudte meg falt jeg plutselig ned. "Åih det var ikke meining, unnskyld"
___
Sorry for skrivefeiler
BINABASA MO ANG
Fake or Real?
FanfictionGabrielle er ei jenta som er 16 år, mange kalle henne Gabi. Hun bor sammen med store broren sin Robin, han er 19 år gammel. Foreldrene døde da hun var 10 år. Gabrielle er litt populær faktisk fordi hun er badgirl. Hun kan se kjempe snill ut men hun...