Del 28 - Savner deg

54 2 0
                                    

"Er du virkelig forelska i en bimbo?" spurte jeg full av latter. Danu så alvorlig på meg og etter det begynte han og å le. Der vi stod og lo.

*PLIIING* Ååhh. En melding. Jeg så på klokka og klokka var 2 om natta. Seriøst?? Jeg tok mobilen opp og så på meldingen.

Ukjent: Savner deg!

Hva i alle dager?! Jeg orker ikke å svare på den.

*PLIING* Ny melding. ÅÅhhh. "Skal me ta fylle til skolen? Din Danu-Fanu" Ååå en melding fra Danu. Jeg svarte en enkel Ja. Nå må jeg stelle meg.

Jeg ventet på Danu utenfor huset mitt. "HEI" ropte noen plutselig og spreng mot meg. "Hei" sa jeg glad og klemte han. Åå Danu sin klemmer er beste. Neinei jeg er ikke forelska i ham. "Er det greit at Isac skal og ta fylle med oss?" spurte Danu. "Når begynte du henge med Isac?" "Igår" svarte han. Igår?!? "Der kommer han" sa Danu glad. Har jeg sagt Ja?!? Nei!

Hele skole veien blablar han der Elliot om nye albumet sitt. Er det ikke kjedelig å høre på han når han snakker om "fancy" livet sitt? For ham er det positiv liv hele tiden.

Men liksom han har glemt hva skjedde igår? Han holdt på å kysse meg, fy faen! "HOLD KJEFT" skrek jeg plutselig. Begge så på meg rart. "Sorry" mumlete jeg og gikk fortere enn de.

Fake or Real?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora