Del 23 - Ingen Isac

110 3 0
                                    

Jeg så der ingen Isac?! Ingen! Violetta kom ved siden av meg "Han er virkelig borte" sa hun lavt. Ja liksom det hjelpte veldig stort!

Vinduen var åpen, kaos var inn i rommet.

Jeg gikk helt inn i rommet. Nesten alt var hivt(?) på gulvet. Jeg så at han har ikke det bildet på veggen sin som sist gang, hvor var ei jenta og han. Jeg så meg siste gang rundt. Det var et bad, kanskje han er der. Jeg åpna bad døra og så ned på gulvet. Blod?!?! Har han kuttet seg. Neinei, tror ikke det! Kanskje han skadet seg litt.

Jeg begynte å leite gjennom hans skuffene. Til å finne et tegn.

Jeg fant et bilde igjen. Det var ei jenta og Isac. Og denne jenta lingnet bare litt på meg. Jeg så bak bildet det var dato på den og dette bildet har gjort på samme dag da det var siste dag på leirskole. Og der var skrevt at sted var en plass i Espoo. Nei det er ikke meg. Jeg haddet jo rett at det er ikke meg? Jo tror det. Men nå må me finne Isac.

Jeg hørte at noen lukte døra ned. "Ånei det er mora mi" sa Ava bekymret. "Det komme til å gå bra! Men me må finne Isac først da" sa jeg og klemte henne godt inntil meg. "Kom" sa jeg og vi forlot rommet til Isac. Jeg låste døren som jeg åpnet den før.

Vi gikk ned. "Hei" sa Linda glad. Stakkars dame hvis hun hadde visst. "Hei" svarte me alle i kor. "Er dere besøk hos Isac?" spurte hun "Nei" svarte Violetta og gikk til gangen. Javel?! "Men me må gå nå" sa jeg og smilte falskt. Ava nikte og fulgte etter meg "Hade" ropte Linda etter.

___
Sorry for skrivefeil

Fake or Real?Where stories live. Discover now