HVORDAN? HVA FAEN? LIVET MITT ER ØDELAGT NÅ!
Vilu viste et bilde på mobilen sin. På bildet var meg og Daniel, hvor Daniel kysset kinnet mitt, I GÅR. Fader! Jeg skal drepe ham med mine egen hendene.
Jeg leite etter ham overalt. Vent hvor har jeg ikke vært? Toaletter.
Noen tok tak i meg og det var. Isac? Han låste oss inn i en do. "Hva faen gjør du?"(beklager for mye banning) "Vil bare spør någe. Om der er lurt å bli sammen med Emma?" spurte ham "Er du virkelig forelska i Emma?" spurte jeg mens jeg holdt latteren inne, men klarte det ikke. "Jo...Nei...Kanskje" sa han og rødme "Ååå Isac rødme" sa jeg ertende(?) Han så neste øyeblikket sint på meg. "Nja. Du kan velge selv. Hun bruker 1kg sminke og går som en hore. Og hun er helt falsk. Men vis dere skal ha bryllup så si det fra til meg og jeg skal være 63836327km unna det. Hade!" sa jeg og gikk ut fra do døra.
Endelig fant jeg Daniel. "Daniel vi trenge å snakke!" sa jeg strengt "Åh javel" sa han trist "Hvordan kunne du å ta bilde av oss da du kysset meg på kinnet?" "Det var ikke meg aom tok det bildet, jeg lover! Det var bare nødt og sannheten. Jeg haddet aldri tenkt å kysse deg. Og jeg har kjæreste men hun slå opp fordi hun så det bildet" sa han med sin kald stemmen. Åh. Slutt Gabrielle! Var han ikke single da? "Ehm! Vi må finne det ut hvem gjorde det bildet" sa jeg "Ja det må vi! Takk Vilu" smilte han med sitt perfekt smilet "Vilu?" jeg så spørrende på ham "Heter du ikke Violetta?" "Nej! Jeg heter Gabrielle. Violetta er beste vennina mi, din tulling" sa jeg og lo. "Virkelig du elsker meg eller elsker du hun der?" spurte en pipe stemme bak meg. Åh gud! "Sarah! Jeg lover at mellom jeg og hun skjer ingenting" sa han trist. Hun ignorete og gikk vekk. "Unnskyld" mumlete jeg "Nei det er ikke din feil" sa han og smilte. Åh gud jeg smelle av det smilet. Gabrielle oppfør deg! "Men jeg må stikke nå" sa jeg og gikk "Snakkes" ropte han etter meg sånn at jeg hørte det.
Skolen var ferdig. Yay! Egentlig skjedde det ikke noe mer på skolen. Bare 'gjengen' våres er helt ødelagt. Jeg var med Vilu bare. Lasse var med Danu og de ignorerte meg og Noora var med Emma og de. Og Isac var med Alex og vennen hans.
Jeg la bøkene mine inn i skapet mitt. Og så tomt inn i skapet. Aner ikke hvorfor "Dere han der Daniel Owen har ikke plagt eller mobbet noen idag. Det er rart fordi han gjør det hverdag liksom." sa en gutt til noen venner. Kjærlighetsorg ellerno. Hah drit i, jeg bryr ikke om det.
Jeg gikk hjemover og så at to mennesker holdt hendene. De så veldig kjent ut.
___
Hva vil dere at skal skjer videre? Og hva kan jeg gjøre bedre med historien?
Åh jeg vil ha sånn et rom som er på bildet(helt random)
YOU ARE READING
Fake or Real?
FanfictionGabrielle er ei jenta som er 16 år, mange kalle henne Gabi. Hun bor sammen med store broren sin Robin, han er 19 år gammel. Foreldrene døde da hun var 10 år. Gabrielle er litt populær faktisk fordi hun er badgirl. Hun kan se kjempe snill ut men hun...