"Quinn kendi üzerine düşerek ölme! "Koridorda bir çocuk bağırdı.
Quin okul koridorunda yürümeye devam etti. Taciz onun için günlük bir olay haline gelmişti ama yine de onu her gün olduğu kadar rahatsız ediyordu ve kendini tutamayıp misilleme yaptı.Quinn durdu ve gözlükleri yüzünden kayıp düşerken tekrar yukarı itti.Yeni bir çifte ihtiyacı vardı ve sadece onlara bakmaktan çok yıpranmış olduklarını anlayabiliyordunuz. Kenarları bantla kapatılmıştı ve yüzüne bile tam oturmamıştı.
Quinn daha sonra döndü ve hemen orta parmağını gösterdi.
"Bahse girerim kaç parmağımı kaldırdığımı bile bilmiyorsun!"
Çocuk yumruğunu sıktı ve Quinn'e doğru koşmaya başladı.
"Sen 1. seviye pislik! Bu dünyaya ait olmadığını ne zaman öğreneceksin?"
Oğlan daha sonra iki elini bir araya getirdi ve yeşil bir ışık topu oluşmaya başladı. Quinn'den sadece birkaç metre uzaktayken, çocuk ellerini öne attı ve avucunun içinden yeşil ışık çıktı.
Quinn'in gidecek hiçbir yeri yoktu ve ışık huzmesi onun kaçamayacağı kadar hızlıydı.Tek yapabildiği dişlerini sıkıp acıya katlanmaktı. Işık Quinn'e çarptığında, vücudu havaya kaldırıldı ve geriye doğru koridor duvarına fırlatıldı.
"Neler oluyor?" Yakındaki öğrencilerden biri söyledi. "Okulun son gününde kavga mı ediyorlar?"İnsanların kargaşanın neyle ilgili olduğuyla ilgilenmesi üzerine hemen dışarıda bir kalabalık oluştu. Kız öğrencilerden biri, öğrencinin güvenliğini kontrol etmek için duvarın hasarlı kısmına koştu.
Toz dağılmaya başladı ve Quinn'in hafif kıvırcık siyah saçları göründü. Sonunda toz ortadan kalktığında ve kadın onun kim olduğunu görünce hemen geri çekildi ve hiçbir şey olmamış gibi işine devam etti.
Kız öğrenci arkadaşlarının yanına döndüğünde Quinn onların ona güldüklerini görebiliyordu.
"Ona yardım etmeye çalıştığına inanamıyorum."
"Kim olduğunu görmedim." Kız kızarmış yanaklarıyla karşılık verdi.
Ondan sonra Quinn ayağa kalktı ve gözlüklerini yerden aldı. Bir kez daha yanlardan biri düştü.
"Lanet olsun. Bir daha olmaz..."
Quinn için okulun son günüydü ve bir kez olsun birinin onunla bir şey denemeyeceğini umuyordu. Quinn bundan bıkmıştı ve bunu görmezden gelecek türden biri de değildi. Başlarını eğik tutmayı ve tacize tahammül etmeyi seçen insanları görmüştü ve onlara uygulanan muamele, gördüğünden çok daha kötüydü.
Quinn diğer öğrenciler gibi okulda kalmaya zahmet etmedi. Yanından geçerken insanların birbirleriyle konuştuğunu gördü. Bazıları gülüyor, bazıları ise birbirlerini son kez göreceklerini düşünerek gözyaşlarına boğuldu ama Quinn bunların hiçbirinin parçası değildi ve olmak istemiyordu.
Sonunda eve vardığında Quinn hemen işe koyuldu. Quinn, tek kişilik bir yatak ve masa sığacak kadar alanı olan tek yatak odalı bir dairede yaşıyordu. Duvarın bir parçası olan bir televizyon da vardı ama Quinn onu yalnızca arka plan gürültüsü olarak kullanırdı ve aslında hiçbir şey izlemezdi.
Yaşayan akrabası olmadığı ve henüz 16 yaşında olduğu için daire ona hükümet tarafından sağlandı. Yatağının üstünde, tüm eşyalarının özenle toplandığı tek bir bavul vardı.
Quinn odasına girdiğinde, hemen içinde bir kitap bulunan çekmecesini açtı. Yaklaşık yarım kilo ağırlığında büyük, kalın bir kitaptı. Kitabın ön yüzü siyah renkliydi ve ortasında farklı yönlere giden çizgilerin olduğu bir halka vardı.
"Bugün tekrar deneyelim." Quinn kitabı masanın üzerine koyarken söyledi.
Sonra hemen çantasına gitti ve içinde berrak bir sıvı olan küçük bir test tüpü çıkardı.
"112. Hidroklorik asit deneyin. Bakalım nasıl olacak." Quinn daha sonra sıvıyı test tüpünden yavaşça kitabın üzerine dökmeye başladı."Şimdiye kadar hiçbir tepki yok." Quinn daha sonra tüm test tüpünü kitaba dökmeye devam etti ama yine de hiçbir tepki yoktu.
Quinn, herhangi bir hasar olup olmadığını görmek için kitabı dikkatle inceledi ama kitap her zamanki gibi görünüyordu.
"Başka bir başarısızlık. Neden açmıyorsun? Annemle babam neden bu şeye sahipti?"
Yüz on iki kere. Quinn'in kitabı açmak için denediği farklı yol sayısı buydu. Kitap sadece açılmamakla kalmıyor, aynı zamanda zarar görmesi de mümkün değilmiş gibi görünüyordu. Quin kitabı yakmayı, kesmeyi, eritmeyi denemişti... ama hiçbir şey işe yaramamıştı.
Quinn daha sonra yatağına uzandı ve arka plan gürültüsü için televizyonu açtı. Neler olup bittiğine hiç dikkat etmedi ama diğer seslerin sesi onu daha az yalnız hissettirdi.
TV şu anda haber istasyonuna ayarlıydı.
"Dalki ırkıyla barış anlaşması beş yıldır sürüyor ama yetkililer tansiyonun bir kez daha arttığını ve yeni bir savaşa hazırlanmamız gerektiğini söylüyorlar..."
O günden beri televizyonda savaştan söz ediliyordu. Otuz yıl önce, insan ırkı sözde Dalki'den bir ziyaret aldı. Ejderha benzeri kuyrukları ve pul benzeri derileri dışında insanlara benziyorlardı.Hemen İnsan ırkının kaynaklarını teslim etmesini talep ettiler ve onları köle olarak kullanmak istediler. Tabii ki, insanlar savaşmaya karar verdiler, ancak modern teknolojilerinin onlara karşı işe yaramaz olduğunu çabucak anladılar. Mermiler derilerini delemezdi ve tanklara gelince, Dalki'nin hava gemileri vardı.
Her erkek ve kadına gezegenleri için savaşmaları söylendi ve buna Quinn'in ebeveynleri de dahildi. Savaş yıllarca sürdü ve Quinn, ailesinin neye benzediğini bilmeden büyüdü.
İnsanlar yenilginin eşiğindeyken, seçkin birkaç kişi öne çıktı. Bu insanların özel yetenekleri vardı. Savaşın gidişatını değiştirme umuduyla böyle bir gücü nasıl elde ettiklerine dair bilgilerini paylaşmaya başladılar ve işe yaradı. Öyle olsa bile, Dalki hala güçlüydü ve görünüşte sonsuz bir açmaz, beş yıl önce imzalanan barış anlaşmasına yol açtı.
Tabii ki, insan açgözlülüğü insanlığa üstün geldi ve bu yetkileri herkesle paylaşmak yerine, üst düzey hükümet yetkilileri onları kendilerine saklamaya karar verdi. Sadece parası olanlar daha güçlü yetenekleri öğrenebildi, diğer herkes artık hurdalarla kaldı.
Ailesi öldüğünde Quinn'e hiçbir şey verilmedi. Hükümet, o okuldayken geçimini sağlamayı kabul etti ama o kadar. Ailesi on yaşında öldüğünde, kapısının önünde bir ajan belirdi ve ona bir kitap verdi. Ona, ebeveynlerinin sahip oldukları ve öldüklerinde miras bıraktıkları tek şeyin bu olduğu söylendi.
"Dünya neden bu kadar adaletsiz?"
Quinn yatağından kalktı ve masasına doğru yürümeye başladı. Hâlâ hafif kırılmış olan gözlüklerini aldı ve düzeltmesi gerektiğine karar verdi. Merceklerden birinin biraz yerinden çıktığını fark etti ve çerçevesine geri sokmaya çalıştı.
"Haydi, içeri gir!" Sertçe bastırırken bağırdı.
Mercek aniden parçalara ayrıldı ve cam parçalarından biri baş parmağında derin bir kesik oluşturdu.
"Dünya neden benden nefret ediyor?"
Quinn hemen küçük cam parçalarını temizlemeye başladı ve kitabının üzerine bir parça düştüğünü fark etti. Quinn cam parçasını çıkarırken başparmağından bir damla kan kitabın ortasına düştü.
Kitabın ortasındaki halka parlamaya başladı ve aniden kitap kendini havaya kaldırmaya başladı."Ne oluyor!"
Kitap ışıl ışıl parlamaya ve kontrolsüzce sallanmaya başladı. Sonunda açıldı ve sayfa sayfa çevrildi. Quinn sanki derin bir transtaymış gibi gözlerini parlayan kitaptan alamıyordu. Kitapta yazan kelimeler daha önce gördüğü herhangi bir dilde değildi ama nedense anlayabildiğini hissetti.
Kitap nihayet son sayfasını çevirdiğinde yavaş yavaş toza dönüşüyormuş gibi kaybolmaya başladı. Aynı zamanda Quinn'in görüşü de solmaya başlamıştı. Vücudu zayıf hissediyordu ve gözleri yavaşça kapandı.
Ama bayılmadan hemen önce, duyduğu tek bir mesaj vardı.
Son sözleri duyacak kadar bilincini koruyamayan Quinn, kendinden geçti.