Karşısında duran öğrenci Quinn'in ellerini şüpheli bir şekilde arkasından tutuyordu. Sistemin yardımı olmadan bile Quinn, öğrencinin yeteneğini açıkça gizlediğini söyleyebilirdi.
"Haydi, büyük toplarına ne oldu?" dedi öğrenci.
Quinn, "Sanırım onlarla arkandan oynuyorsun," diye yanıtladı.
Bu, Quinn'in söylediği şey olan öğrenciyi hemen kızdırdı.
"Seni zayıf çöp parçası!" öğrenci ileri atıldı ve Quinn'e elini uzattı.
Neyse ki Quinn'in refleksleri hızlıydı ve saldırıyı engellemek ve biraz geri gitmek için kolunu zamanında kaldırmayı başardı. Ancak, öğrencinin eli Quinn'in kolunun derisini kesmeyi başardı ve kanın çekilmesine neden oldu.
"Lanet olsun!" dedi Quinn.
<HP 8/10>
Quinn artık ellerini açıkta bırakan öğrenciye baktı. Öğrencinin sadece elleriyle sınırlı bir dönüşüm yeteneği vardı. Biraz kaplan pençesine benzemelerine neden oldu ve tırnaklarını sertleştirdi.Quinn saldırıyı zamanında engelleyebilse de pençe derisini delip geçmeyi başardı.
"Sistem, bunun gibi dört saldırı daha yaparsam öleceğimi mi söylüyor?"
Aniden Quinn için her şey biraz daha ciddileşti. Kolunda hissettiği acı gerçekti ve bu gerçek bir kavgaydı. Oyun benzeri sistem, işleri biraz fazla kolay almasına neden olmuştu. Ama bunun bir oyun olmadığını çabucak hatırlattı.
Öğrenci daha sonra hemen pençe gibi elleriyle Quinn'e saldırmaya başladı. Öğrenci sağ elini savurduğunda Quinn eğilip öğrencinin midesine kendi yumruğunu atmayı başardı.
"Ne oluyor bu adam sert vuruyor!" Öğrenci düşündü.
Yine de öğrenci oradan ayrılmadı ve Quinn'in sırtına vurmaya karar vererek başka bir pençe işaretinin ortaya çıkmasına neden oldu.
<HP 6/10>
"Sus, biliyorum!" Quinn, öğrenciyi iki elini de bacaklarından tutarak kaldırırken ve duvarın kenarına atarken bağırdı.
Quinn onu nasıl böyle atmayı başardı? Peter, "Aşağı yukarı aynı boydalar ve onu kolaylıkla fırlattı, gerçekten bir yeteneği yok mu?" diye düşündü.
Quinn yine de orada durmadı. Onlar gibi insanlara bir ders vermesi onun için önemliydi, yoksa daha fazlası için geri gelirlerdi. Quinn'in ona bir daha asla onunla uğraşmaması gerektiğini göstermesi gerekiyordu.
Quinn yerde yatan öğrenciye koştu ve tüm gücüyle karnına tekme attı. Tekme o kadar sertti ki öğrencinin ağzından bir miktar kan öksürmesine neden oldu.
<Tebrikler Görev tamamlandı>
<50 Exp Alındı>
<70/100 Deneyim puanı>
"Öldü mü?" Peter sordu.
Sonra öğrenci aniden biraz daha öksürmeye başladı.
"Hayır, ama bize bir daha saldırırsa, öyle olmayı dileyecek."
Quinn aslında oldukça rahatlamıştı. İlk saldırının kendisinin olmadığını açıklasa da, başka bir öğrenciyi öldürmenin akademide cezasının ne olduğunu bilmiyordu. Ayrıca bu kadar genç yaşta ölümün yükünü omuzlarına yüklemek istemiyordu, bu yüzden sistem ona öğrenciyi öldürmeye gerek kalmadan deneyim puanlarını ödüllendirdiği için mutluydu.