Quinn birkaç adım geri gitmek zorunda kaldı ve her şeyi anlamak için bir dakika ayırdı. Şu anda okuduklarına inanamıyordu. Son mesajı gördükten sonra aklına tek bir şey geldi.
"Ben vampirim?"
Belki Quinn tüm bu zaman boyunca gerçeklerden kaçınmaya çalışıyordu ama bu, onu doğrulamak için son şeydi. Quinn kitabı okuduktan sonra şüphelenmişti ama her şey üst üste geliyordu, güneşte daha zayıf olması, gece görüşü ve sistemin ondan kan içmesini istemesi.
Ama şimdi ona kan içmesi gerektiğini, yoksa öleceğini söylüyordu. Quinn orada durmuş, yerde yatarken kendinden geçmiş Rylee'ye bakıyordu.
Quinn tükürüğünü yuttu, nedense bir şey onu Rylee'nin vücuduna çekiyordu. Farkında olmadan yavaşça ilerliyordu ve aniden Rylee'nin nabzının boynunda attığını gördü. Damarlarında akan kan.
<Bonus Görev verildi >
<İstatistik puanı kazanmak için kurbanınızın kanını tüketin>
"Nasıl olsa bunu yapmam gerekiyor." Quinn, Rylee'ye tabaktaki et parçası gibi göründüğünü düşündü.
Layla, marketten ayrıldığından beri Quinn'i izlemeye devam etmişti. Quinn'in Rylee'yi takip ettiğini ve maskeyi tuttuğunu görünce Quinn'in ne yapmayı planladığına dair bir fikri vardı. Görünmemek için ağaçların arasında kalırken güvenli bir mesafeyi korudu.
İşte o zaman her şeyi gördü. Quinn'in maskeyi taktığını ve Rylee'yi yere devirdiğini gördü ama sonra Quinn'in ne yaptığını merak etti. Sanki acı çekiyormuş gibi yere diz çökmüştü ve şimdi, çok garip bir şekilde Rylee'ye bakıyordu, diye düşündü.
Sonraki saniye Quinn'in yere düştüğünü ve Rylee'nin bedenini yerden hafifçe kaldırdığını gördü.
"Ne..." dedi Leyla, "Planlıyor olamaz... onu öpmeyi, onun nesi var?"
Quinn, Rylee'yi yerden kaldırmaya ve ne yapacağına karar vermeye çalışırken onu tekrar yere indirmeye devam etti.
"Lanet olsun, filmlerde çok daha kolay." Quinn, "Dişlerimi birine yapıştırma fikri, bunu yapamam," dedi.
Sonunda Quinn, Rylee'nin bedenini orada bırakıp okula geri dönmeye karar verdi.
"Bunun neyle ilgili olduğunu merak ediyorum, sonunda hiçbir şey yapmadı mı?" Leyla düşündü.
Quinn okula geri dönmeye başladı ve maskeyi alışveriş çantasına geri koydu. Aldığı dondurmanın eridiğini fark etti ama nedense baktığında artık iştah açıcı görünmüyordu.
Midesinde yemekle yetinmeyeceğini bildiği bir açlık vardı ve onu daha ne kadar tutabileceğini merak etti.
Quinn nihayet okula döndüğünde, önce tuvalete uğramaya karar verdi. Quinn, gözle görülür bir değişiklik olup olmadığını görmek için aynada kendisine bakıyordu ama Quinn eskisi gibi görünüyordu. Sonra Quinn dişlerini daha iyi görebilmek için dudaklarını kaldırdı ama onlar da aynı kalmıştı.
"Vay, en azından kimse anlamayacakmış gibi görünüyor. O zaman neden dişlerimde ağrı hissettiğimi merak ediyorum?"
Quinn daha sonra durum ekranını açmaya karar verdi ve şimdiye kadar seviye atlaması ve evrimleşmesi konusunda herhangi bir farklılık olup olmadığını gördü.
<İsim: Quinn Talen>
<Irk: Buçukluk>
<HP 15/15>
<Exp 50/200>
<Güç 10>
<Çeviklik 10>
<Dayanıklılık 10>
<Mevcut özellik puanları (1)>
Quinn'in sağlığı yüzde 50 artarken, diğer her şey aynı kalmış gibiydi. Dürüst olmak gerekirse, Quinn bu konuda oldukça şaşırmıştı ama hemen altında tek bir özellik puanı olduğunu görebiliyordu.
Quinn sisteme bastığında, gücünü, Çevikliğini veya Dayanıklılığını bir puan artırmasına izin verecekti. Quinn bir süre düşündü ve Çevikliğine bir puan eklemeye karar verdi.
<Çeviklik 11>
Quinn, Rylee gibi daha fazla insanla karşılaşması durumunda bunu güçlendirmek istese de, bu sorunun iyi bir canavar silahıyla üstesinden gelebileceğini ve sadece istatistik israfı olacağını düşündü. Şu anda istediği şey bir suikastçı gibi hızlı ve çevik olabilmekti.
Quinn, sistemin ona neden yalnızca bir puan vermiş olduğunun bir nedeni olup olmadığını merak etti, ardından sistemin kendisine verdiği ek görevi hatırlamaya başladı. Quinn kurbanının kanını tükettiği sürece, ona bir statü puanı verecekti.
Şimdiye kadar Quinn iki ek stat puanına sahip olabilirdi, ancak seviye atlama ona sadece bir puan verdi. Quinn güçlenmek istiyorsa, bu en hızlı yol olurdu.
Ancak Quinn bunu yapıp yapamayacağından emin değildi, sistem hakkında daha fazla araştırma yapması ve öğrenebileceği bir şey olup olmadığını görmesi gerekiyordu.
Artık bir yönü vardı ve sisteminin bir vampirinkine benzer olduğunu biliyordu. Belki onlar hakkında daha çok şey öğrenirse, kanı içmenin de bir yolu olup olmadığını anlayabilirdi.
Bununla Quinn, Vorden ve Peter'ın birlikte pratik yaptığını duyabileceği odasına gitmeye karar verdi. Peter, Vorden ona ders verirken, ordunun ona verdiği beceri kitabını öğrenmek için elinden gelenin en iyisini yapıyordu.
Quinn odaya girdiğinde, Vorden ve Peter onu her zamanki gibi karşıladılar.
"Ne seni bu kadar uzun tuttu?" Vorden, "Kaybolmuş olabileceğinizi düşündük," diye sordu.
"Hayır, sadece şehri biraz keşfetmeye gittim," diye yanıtladı Quinn, "Biraz yorgunum, sanırım erken yatacağım."
Peter, "Belki de şimdilik iyi gecelerdemeliyiz," dedi.
Bunun üzerine grup ışıkları kapattı ve uyudu. Bir kişi hariç hepsi.
Quinn uyuyamadı, midesi muazzam bir ağrı içindeydi ve aklında çok fazla şey vardı. Eğer mesaj doğruysa Quinn'in sorununu çözmek için yeterli zamanı yoktu. Ancak yapabileceği hiçbir şey yoktu. Okulda saat 22.00'de sokağa çıkma yasağı vardı ve o sokağa çıkma yasağının dışında yakalanırsanız büyük cezalar verilecekti. Bu yüzden Quinn'in yapabileceği tek şey biraz uyumaya çalışmak ve sabahları sorunla ilgilenmek oldu.
Sonunda, gözlerini kapatmayı ve uykuya dalmayı başardı.
Ertesi gün uyandığında, acı her zamankinden daha kötüydü. Başı çınlıyordu ve duyuları yüksek alarmdaymış gibi hissediyordu. Quinn'in yaptığı ilk şey sistemini açmak oldu.
<10 saat geçti>
<Açlığın büyüyor>
<-10Hp kaybettiniz>
< HP 5/15>
<HP'niz her saat azalmaya devam edecek>
Bu kötüydü, Quinn sonunda başka seçeneği olmadığını ve başka bir yol bulmaya vakti olmadığını fark etti. İnsan kanı içmesi gerekiyordu ve önümüzdeki beş saat içinde içmesi gerekiyordu.