Vampir Sistemim - Bölüm 15: Bir sonraki hedefimi bulmak

78 11 0
                                    

Layla bir süredir Quinn'i ve diğerlerini izliyordu, Quinn Mono ile uğraşmakla meşgulken bile oradaydı. Yardım etmeyi falan planlamamış olsa da, Quinn'in bir günde bu kadar dikkat çekmesine şaşırmıştı.

Layla'nın kafasının karıştığı tek şey, Quinn'in yumruğunun neden bu kadar zayıf ve yavaş göründüğüydü. Görünüşe bakılırsa Quinn gerçekten Mono'ya yumruk atmak istiyormuş gibi görünüyordu ama antrenman merkezinde gördüğüne göre meydan okurcasına bu elinden gelenin en iyisi değildi.

Vorden hızla uzaklaştıktan sonra, Peter ve Quinn bir sonraki dersleri için sınıfa dönmenin en iyisi olacağına karar verdiler. Bir süre yürüdüler ama birinci sınıf binasına dönmeden hemen önce, bir grup birinci sınıf öğrencisi merdivenin önünde duruyordu.

Toplamda üç tane vardı ve kol saatlerinde 2 ile 2,5 arasında bir güç seviyesi vardı.

"Ne yapacağız, Dan bu hafta sonuna kadar 50 kredi istedi." dedi çocuklardan biri.

"Biliyorum, neden bizi seçtiler, çünkü ondan daha zayıfız." Başka bir çocuk cevap verdi.

Krediler, Okulun ve şehrin para birimi sistemiydi. Askeri okulda olmalarına rağmen şehrin geri kalanı normal işleyişini sürdürüyordu. Şehrin her yerinde hala restoranlar, dükkanlar ve hatta eğlenceli aktiviteler ve oyunlar vardı. Bunları yapmak isteseydiniz kredi ile ödeme yapmanız gerekirdi.

Öğrenciler okuldayken ücretsiz yemek aldılar ama aynı zamanda kol saatlerine gönderilecek günlük on kredi aldılar. Öğrenciler görevlerde, okul etkinliklerinde ve ödüllerde iyi performans göstererek daha fazla kredi alabildiler.

Peter ve Quinn sınıfın başına geçmek için çocukların yanından yürümeye devam ettiler, o sırada çocuklardan biri onlara seslendi.

"Bekle, ikiniz orada durun!" çocuk bağırdı.

Quinn yürümeye devam ederken Peter hemen durdu.

"Hey, dinliyor musun dur dedim." dedi çocuk, sonra başka bir çocuk hemen Quinn'in önüne geçti ve onu Peter'ın durduğu yere geri itti.

Quinn, en azından güneşteyken başka bir olayın olmamasını umuyordu. Tam zamanında binaya girerse, savaşma şansı olacağını düşündü.

"Sanırım kredi sorunumuzu çözmüş olabilirim; bu okulda tek seviyeli sen olmalısın." Çocuk dedi. "Her birine 10'dan fazla kredi verin ve içeri girebilirsiniz."

"Ama sahip olduğumuz kredi bu kadar," diye şikayet etti Peter.

"Bak bunu yapmak istemiyorum ama yapmazsam dövülürüm. Kredileri şimdi ver.."

Peter, Quinn'e umutla baktı, belki de Quinn'in geçen seferki gibi bir şey yapabileceğini düşünüyordu ama Mono'yu vurmaya çalıştıktan sonra hiç şansı olmayacağını biliyordu. Ayrıca bunlar seviye ikiydi, tam güçte olsa bile onları yenemeyebilirdi.

Quinn yine de kredileri teslim etmenin daha iyi olacağına karar verdi. Dövüşü kaybetmekten ve kredileri zorlamaktan daha iyiydi.

Tam o sırada Quinn başka bir sistem mesajı aldı.


< Yeni bir görev verildi >


< 2'lik bir Güç seviyesi farkı algılandı>


< Ek exp verilecektir>


<Rylee olarak bilinen öğrenciyi yen>

Quinn aniden şansını denemek istedi. Ek exp kazanma ve daha da seviye atlama fikri onun için gerçekten çekici hale geldi ama Quinn açgözlülüğünün onu kazanmasına izin vermedi. Şu anda üç seviye 2 adam vardı ama sistem ondan sadece birini yenmesini istemişti.

Quinn'in yapması gereken ilk şey, teftiş becerisini kullanmak ve hangisinin adının Rylee olduğunu öğrenmek için içeri girmekti. Şu anda Quinn onu dışarıda kullansaydı, sadece bulanık görünürdü.

Sonunda Quinn on krediyi teslim etmeye karar verdi, saatini diğer çocuklara verdi ve krediler devredildi. Peter da aynısını yaptı ve ikisinin binaya girmesine izin verildi.

"Hey bu harika bir fikirdi dostum!" çocuklardan biri, "Tekrar daha zayıf birini bulana kadar burada mı kalalım?" dedi.

"Ne!" Quinn kafasından, parayı ödedikten sonra çocukların binaya gireceğini umduğunu ama bir süre dışarıda takılacak gibi göründüğünü söyledi. Quinn aniden durup bekledi.

"Siz ikiniz ne yapıyorsunuz, kıçınıza tekmeyi basmamızı istemiyorsanız acele edin!" bir çocuk dedi.

Sonra Quinn yumruğunu sıktı ve bağırdı.

"Rylee!"

Üç oğlan da aynı anda başlarını çevirdi ama hiçbiri cevap vermedi. Quinn'in kötü şansı devam etti ama hangisinin Rylee olduğunu bulmak için bir planı daha vardı.

"Bir daha üzerime bu tür şeylerle gelirsen , ölürsün!" dedi Quinn.

Aniden üçünün ortasında duran kızıl saçlı çocuk ayağa kalktı ve bağırdı.

"Bana ne dedin seni küçük serseri?"

"Koş!" koş Quinn bağırdı.

Bir şimşek gibi, Peter ve Quinn bir sonraki sınıflarına koşabildikleri kadar hızlı koştular.

"Bunu ne için yaptın?" Peter sordu.

"Sadece onları biraz kızdırmak istedim."

Peter, Quinn'in biraz deli olduğunu düşünmeden edemedi ama Quinn'in kendisinden daha güçlü insanlardan korkmamasına ve onlara biraz tepeden bakması hoşuna gitti.

Sınıflarının hemen dışında olduklarında Quinn, Görevin hala aktif olup olmadığını kontrol etmek için durum ekranını açtı.

"İyi." Quinn şu anda Rylee'den uzakta olmasına rağmen, görev hala aktifmiş gibi görünüyordu ve Quinn istediği zaman tamamladığı sürece exp'i alacaktı.

Ve şimdi hangisinin Rylee olduğunu ve ilk hedefinin kim olacağını biliyordu.

"Seviye atlamama yardım edeceksin."

Benim Vampir SistemimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin