Leyla'nın başına gelenlerin görüntüleri kafasında yanıp sönmeye başlayınca, hemen vücudunda bu karıncalanma hissi oluşmaya başladı. Quinn'in onu ısırdığı anılarına tepki veriyordu.
Acı verici bir anı değildi ama oldukça bağımlılık yapan bir duyguydu. Vücudunda dolaşan kanın hissi. Bunu düşünürken yüzü biraz kızarmaya başlamıştı. O sırada elini kaldırıp boynuna koydu.
"Hah, neden hiçbir şey hissetmiyorum?"
Haley gülümseyerek, "Ah, demek uyanıksın," dedi. "Orada o kadar huzurlu uyuyordun ki ne zaman uyanacağını bilmiyordum."
"Buraya nasıl geldim?" diye sordu Leyla.
"Ah bir çocuk geldi ve seni bıraktı, senin arkadaşın olduğunu söyledi, adını hatırlayamıyorum ama kısa siyah kıvırcık saçları vardı," dedi Hayley, olanları düşünürken gülümsedi.
Bu, Leyla'nın düşüncesini doğruladı. Quinn onu ısırdıktan hemen sonra buraya getirmiş olmalı.
Hayley daha sonra Leyla'nın eliyle boynunun kenarını ovuşturduğunu fark etti.
"Oh, senin için o iki işareti sildim, ne olduğunu hatırlıyor musun?"
Quinn'in onu ısırdığı anı hatırlayınca bir kez daha tüm vücudunda tüyler diken diken olmaya başladı.
"Ne oldduğundan emin değilim, belkide bir canavardı" Leyla yanıtladı.
"Bir canavar?"
Layla, Hayley'nin yalanına inanacağını umarak gergin bir şekilde, "Evet, bazen burada öğrenciler portallardan eğitim alırken bir başıboş canavar dışarı çıkabiliyor," dedi.
"Her ne olduysa, eminim başka biri bununla ilgilenecektir, şimdi güvende olman iyi bir şey."
****
Quinn okul koridorlarında olabildiğince hızlı koşuyordu, Layla uyanmadan doktorun ofisine gitmesi gerekiyordu. Leyla'nın nasıl tepki vereceğini bilmiyordu, sadece bu değil, birini ısırmanın sonuçları nelerdi?
Quinn'in kütüphanede okuduğu bazı Vampir Romanları gibiyse, bazı vampirlerin diğerlerini dönüştürme yeteneği vardı. Quinn şu anda herkesin onun yeteneğini öğrenmesinden daha iyi bir durum olabileceğini düşündü.
Sonunda Quinn doktorun ofisine ulaştı ve kapıyı sonuna kadar açtı.
"Ah tekrar merhaba," dedi Hayley. "Onu az önce getirdiğinğin kızı arıyorsan, az önce gitti."
"Gerçekten mi? Bir şey söyledi mi?" diye sordu Quinn, Haley'nin tepkisine bakılırsa Layla bir şey söylememiş gibi görünüyordu ama emin olması gerekiyordu.
"Yarayı kastediyorsun, bir canavarın ona saldırmış olabileceğini söyledi, bundan çok şüpheliyim, daha çok yılan ısırmasına benziyordu ama nasıl okula girip boynuna kadar yaklaşmayı başardı." Hayley yürümeye devam etti. Okulda görevli tek doktor olduğu için çoğu zaman kendi başına kaldığı için bunu sık sık yapardı.
Quinn kapıyı kapatırken, "Bana haber verdiğin için teşekkürler," dedi.
Layla neden Quinn'in bunu bir sır olarak saklamaya karar verdi? Zavallı kıza temelde saldırmıştı, ya ne olduğunu hatırlamıyordu ya da ona karşı şantaj yapmayı planlıyordu ama bu mantıklı değildi, kazanacak bir şeyi yoktu.
Quinn her zaman böyle düşünmüştü, insanlar bir şey yaptıklarında, bunu hep bencil sebeplerle yapıyorlardı, insanlar böyleydi. Leyla'nın bunu sebepsiz yere sır olarak saklamasına inanamıyordu.
Tam o sırada Quinn doktorun ofisinin dışında ne yapacağını düşünüyordu. Omzunda bir el hissetti.
"Sen ve ben konuşmamız gerek," dedi Leyla.
Quinn Leylanın hafızasını abladı.
İkisi daha sonra olayın gerçekleştiği kütüphaneye gitti. Quinn biraz daha rahatlamış hissetti, onu buraya getirmek, odada başka öğrenciler olduğu için kavga aramadığı anlamına geliyordu.
İkisi bir masaya oturdu ve Küre'yi etkinleştirdi, böylece sadece ikisi duyulabildi. Bir süre birbirlerinin gözlerinin içine baktıklarında, Quinn kafasından birçok senaryo geçirmeye başladı. En kötüsü durum daha da kötüye giderse, onu susturmak zorunda kalabilirdi.
"Kütüphanede ne oldu, ne yaptın?" Leyla boynunu ovuşturarak sordu.
"Ne olduğunu zaten biliyorsan neden soruyorsun?" dedi Quinn. "Sadece bana ne istediğini söyle?"
"Bunu biliyor musun bilmiyorum ama seni bir süre gözlemledikten sonra tahmin ettiğinden daha uzun süre gözümü üzerinde tuttum. Bir sonuca vardım. Sen bir Vampirsin, değil mi?"
Quinn, Layla'ya bakarak gergin bir şekilde gülmeye başladı. Aslında biraz zaman almasına rağmen bu sonuca nasıl bu kadar çabuk vardığına şaşırmıştı. Her şeyi görmüş olsa bile, şimdiye kadar yapmış olduğu gibi, birinin varacağı doğal sonucun bu olduğunu düşünmemişti.
"Ve neden böyle düşünüyorsun?"
Leyla kulakları biraz ısınmaya başlarken, "O çocuğun boynunu kaldırdığını gördüm, o sırada başka bir şey yaptığını düşündüm çünkü net göremedim," dedi. "Ama bana yaptıklarından sonra, bu bunu doğruluyor."
Quinn hafifçe terlemeye başladı. Leyla'nın kendisi için değil, gelecekte ona getirebileceği sıkıntılar için endişeleniyordu. Quinn ne diyeceğini bilemedi ve Layla'nın talepte bulunmasını bekleymeye başladı.
Leyla sonraki sözlerini söylemeden önce derin bir nefes aldı. Quinn'in beklediği şey buydu, Leylanın talebi.
"Beni dinlemeni istiyorum. Beni bir Vampir yapmanı istiyorum."
Quinn, Layla'nın ağzından çıkan sözler karşısında o kadar şok olmuştu ki neredeyse oturduğu yerden düşüyordu.
"Ne yani şu an ne dediğinin farkında mısın?"
"Lütfen," dedi Leyla ona yalvarıyormuş gibi. "Bu benim çocukluk hayalim, bu tür şeyler sadece kitaplarda veya peri masallarında olur ve şimdi bunun gerçekleşmesi için şansım var." dedi gözleri parlayarak.
Şimdi Quinn, Layla'nın neden kimseye söylemediğini anladı, sadece bu kızın deli olduğunu düşündü.