Quinn bavulları açmayı bitirdikten sonra, günün geri kalanında istediğini yapmakta özgürdü. Henüz öğlen olduğu için akademiyi keşfetmek ve istediğini yapmak için bolca zamanı vardı.
Quinn şu anda odasını iki kişiyle paylaşıyordu ve şaşırtıcı bir şekilde ikisini de tanıyordu. Biri Vorden, diğeri Peter'dı. Odada üç adet tek kişilik yatak vardı, her biri eşit olarak yayılmıştı ama bunun dışında oda oldukça boştu.
Her kişinin yatağının yanında kullanması için tek bir masa ve bir dolap vardı.
Öğrencilerden, zamanlarının çoğunu çalışarak veya becerilerini uygulayarak geçirmeleri bekleniyordu. zevk için zaman yoktu. Bu yüzden odalar olduğu gibi tasarlandı.
"O zaman ne yapmak istersiniz?" diye sordu.
Peter, "Hala paketi açıyorum, ikinizin beni beklemenize gerek yok, istediğinizi yapın," diye yanıtladı.
Peter ikisine biraz açıldı, ilk başta tamamen utangaçtı ve neredeyse tek kelime etmedi ama Peter yavaş yavaş özellikle Quinn'in etrafında kabuğundan çıkıyor gibiydi. Peter büyük ihtimalle Quinn'in kendisi gibi 1. seviye bir yetenek kullanıcısı olduğunu bildiği için kendini rahat hissediyordu.
"Kütüphaneye gitmeyi düşünüyordum," diye yanıtladı Quinn, "Muhtemelen bu senin için çok sıkıcı olacak."
"Sıkıcı, her şeyi eğlenceli hale getirebilirim, ayrıca ben daha önce hiç kitap okumadım..." Vorden bir süre durakladı. "En son ne zaman kitap okuduğumu bile hatırlamıyorum."
Üçü güldüler ve ardından Vorden ve Quinn birlikte kütüphaneye gitmeye karar verdiler. Sonunda gelmişlerdi ve birinci kat öğrencilerle çoktan meşguldü. Quinn, öğrencilerin oturduğu yerde çok sayıda yuvarlak sıra olduğunu ve sıranın ortasında parlayan bir küre olduğunu fark etti.
"Ahh, muhtemelen şu ortadaki küre şeyinin ne olduğunu merak ediyorsun, değil mi?" Vorden, "Devlet okullarında yok gibi görünüyor. Küreye dokunursanız, o zaman bir boşluk yaratmanıza izin veriyor, o boşlukta sadece davet edilen insanlar duyulabilir. Bu şekilde insanlar rahatsız olmazlar. Başkalarını rahatsız etmeden istedikleri kadar konuşup sohbet edebiliyorlar."
"Teknoloji kesinlikle uzun bir yol kat etti."
Quinn ve Vorden daha sonra diğer tarafta iki kişinin daha oturduğu bir masa seçtiler. Vorden'ın söylediği gibi, Quinn ikisinin konuştuğunu görebiliyor ama ne konuştuklarını duyamıyordu. Küre, ancak tablonun yalnızca bir aralığına sahip görünüyordu. Masadan ayrıldıktan sonra diğerleri sizi normal şekilde duyabildi.
Quinn kütüphaneye göz gezdirdi ve yetenekler hakkında bulabildiği kadar çok kitap seçti. Çoğu, dünyanın ne tür yeteneklere sahip olduğunu anlatıyor. Vorden çok rahatsız olmadı ve okumak için rastgele bir kurgu kitabı seçmeye karar verdi.
Quinn uzaklaşmaya başlarken ikisi masalarına oturdu. Quinn birkaç kitap okuduktan sonra yeni bir şey keşfetmemişti. Kitapta yazılan yeteneklerin çoğunu zaten biliyordu ama hiçbiri Quinn'inki gibi bir yetenekten bahsetmedi.
Vorden Quinn'i yakından izliyordu ve onun seçtiği kitap türlerini fark etti.
"Bütün kitapların nesi var, özellikle bir şey mi arıyorsunuz?"
Quinn, Vorden'a bir cevap vermeden önce bir süre düşündü. Akademisyenler söz konusu olduğunda Vorden en parlak kişi değildi ama görünüşe göre yetenekler hakkında oldukça bilgiliydi. Sahip olduğu yetenek türü nedeniyle olması gerekirdi.
"Okulun teklifini geri çevirdiğimden beri hangi yeteneğe sahip olacağıma karar vermeye çalışıyordum."
"Ah doğru, bunu unutmuşum, yeteneklerden nefret eden Pure üyelerinden biri olabileceğini düşündüm. Görünüşe göre ordunun köpeği olmak istemedin." Vorden, "Peki, aradığınız belirli bir şey var mı?" diye yanıtladı.
"Pek değil, hiçbir fikrim yok. İlginç bir şey söyleyen biri vardı, güneş ışığında daha zayıf olan bir yetenek duydunuz mu hiç."
Vorden aniden yüksek sesle gülmeye başladı.
"Sen delisin, hiç böyle bir şey duymadım. Yetenekler vücudumuzun öğrendiği bir şeydir. Elbette bazı insanların sınırları vardır ve daha güçlü büyüler öğrenemezler veya diğerlerinden daha azını yapabilirler ama birinin güneş yüzünden zayıflaması için, Vampir falan olması gerek."
Quinn, Vorden'ın tepkisinden biraz utandı. Elbette Quinn, böyle bir şey sorduğunda normal tepki olacağını biliyordu ama bu doğruydu. Quinn doğrudan güneş ışığı altında olduğu sürece tüm istatistikleri yarı yarıya zayıflayacaktı.
Quinn, bulabileceği başka bir şey olup olmadığını görmek için kütüphaneye göz atmaya devam etti. Sonunda bulabildiği tüm yetenek kitaplarını tek tek gözden geçirmişti ama hiçbir şey yoktu. Quinn daha sonra bazı ikinci sınıf öğrencilerinin bulunduğu üst kata baktı.
"Belki yukarıda bir şeyler vardır ama kuralları çiğnediğim için akademinin bana ne yapacağını hayal bile edemiyorum." diye düşündü Quinn.
Quinn kütüphanede dolaşmaya devam ederken, sonunda kurgu bölümüne girdi ve gözleri bir şeye takıldı.
Kitabın adı "Vampirler Hakkındaki Gerçek" di.
Quinn kitabı çıkardı ve hızlıca bir göz attı. Vampirler peri masalları, hatta efsanelerdi. İnsanlar güçlerle ortaya çıkmaya başladığında bile vampir olduğunu iddia eden bir kişi çıkmadı.
Quinn kendini tutamayarak kitabı okumaya başladı. Uzak bir ihtimaldi ama belki ilişki kurabileceği bir şey bulabilirdi.
Quinn kitabı okuyup gözden geçirdikten sonra çoğunun işe yaramaz olduğunu fark etti. Vampirlerin yaptığı pek çok şey onunla hiç ilgili değildi. Vampirlerin insan kanı yemesi gerekiyordu. Bazıları kendilerini yarasalara dönüştürebilir ve yanılsamalar yapabilir. Diğerleri kılıç ve hipnoz konusunda inanılmaz yetenekliydi ama Quinn bunların hiçbirine sahip değildi.
Kitapta ilişki kurabileceği tek şey güneşte daha zayıf olmaktı. Sonunda, Quinn kitabı kapatmaya ve başka bir gün aramaya karar verdi. Kütüphanenin birinci katından bir şey bulacak gibi görünmüyordu.
Quinn kitabı kapatır kapatmaz. Tanıdık bir ses duyuldu.
*Ding
<Sistem hakkında daha fazla bilgi edindiniz>
<10 exp alındı>
<15/100 Deneyim >
"Bu olamaz, değil mi?"