Vampir Sistemim - Bölüm 19: Zaman tükeniyor!

74 11 0
                                    

Quinn, HP'sinin 2/3'ünü kaybetmiş olsa da, incinmiş veya ölüyormuş gibi hissetmiyordu. Güneşte olduğu gibi değildi, bunun yerine tüm duyularının yüksek alarmda olduğunu hissetti.

"Hey Quinn, iyi misin adamım?" Vorden, Quinn'in yüzünü şok içinde görünce sordu.

"Evet, sadece bir yere gitmem gerek," dedi Quinn, hızla odadan çıkıp kantine doğru giderken.

Şimdiye kadar olan her şey Quinn'in yanlış bir hesabıydı. Sistem ona her saat 1 hp kaybedeceğini söylese de vücudunun böyle tepki vermesini beklemiyordu. Aslında dünkü kavgadan sonra çok yorgun olduğu için sadece beş saat uyumayı planlamıştı..

Bu şekilde, derslerin başlamasından önce en az on saat ve sabah birkaç saat daha vakti olacaktı. Quinn ne kadar zamanının kaldığını hesaplamaya başladı. Kahvaltı, 8'den 9'a kadar süren bir gereklilikti, daha sonra öğle yemeği için dersler öğlen 12'ye kadar devam etti.

Bu, okulda bir yerde bulunması gereken dört saat daha olduğu anlamına geliyordu. Tabii ki, her zaman atlama seçeneği vardı, ama bu normal okul gibi değildi. Eğer yaparsan, ordu seni ağır bir şekilde cezalandırır ve peşine düşer. Ama yine de ölecekse bunun ne önemi vardı?

Quinn şu anda yemek servisi için kantin kuyruğundaydı. Derin nefesler alıyordu ve yavaşça içeri ve dışarı çıkıyordu, bu onun artan duyularından kurtulmasına yardımcı oluyordu. Odanın diğer tarafından konuşulanları duyabiliyordu.

Sanki yanındaymış gibi mutfakta tencere ve tavalar şıngırdadı. Quinn yavaş yavaş tüm bunları nasıl görmezden geleceğini buluyordu ve bu zihninin daha net düşünmesini sağlıyordu.

Tam o sırada Rylee kantine girmişti. Tıp merkezinde tamamen iyileşmeyi başardığı için dünkü kavgadan vücudunda hiçbir iz yoktu, ancak dün olanlardan sonra çok kötü bir ruh hali içindeydi.

Quinn'i görür görmez, bastırdığı tüm hayal kırıklığını gidermek için bir hedef bulmuştu. Rylee, Quinn'in ayakta durduğu noktaya ulaşana kadar sıradaki tüm seviyeleri geçti.

"Hey pislik, önünü kesersem bir sorunun mu var?" diye sordu Rylee.

Ama Quinn zihnindeki sesleri odaklamaya çalışmakla çok meşguldü.

"Beni görmezden mi geliyorsun? Bugün beni görmezden gelmenin günü değil." Rylee, Quinn'in kol saatine baktı ve üzerinde 1 numaranın parladığını gördü. Aniden dünkü kavganın kötü anıları aklına gelmişti ve tek yapmak istediği kişiyi öldürmekti ama bunun şimdilik beklemesi gerekiyordu ve Quinn'in yapması gerekiyordu.

"Beni görmezden gelme demedim mi?" dedi Rylee, Quinn'i yakasından yakalarken.

Ama o anda, Rylee'nin yüzü Quinn'inkine inanılmaz derecede yakındı. Quinn, Rylee'nin kalp atışlarını duyabiliyordu. Kolundan akan kanı ve gömleğini kaldıran kaslarını hissedebiliyordu.

Quinn'in vücudunu bir şey ele geçirmişti ve Quinn hemen Rylee'nin koluna vurdu ve üzerine atlayarak ikisinin de yere düşmesine neden oldu.

Quinn şimdi Rylee'nin üzerindeydi ve iki elini de kıstırmıştı.

"Çık üstümden seni çılgın hayvan!" Rylee dedi ama Rylee Quinn'i alt etmeye ve ellerini kaldırmaya çalıştığında bu imkansızdı. Yeteneği bile bu durumda işe yaramazdı. Yeteneği sadece derisini sertleştirdi, onu daha güçlü kılmadı.

Sonra Quinn ağzında bir şeyin büyüdüğünü hissetmeye başladı. Quinn, başını Rylee'nin boynundan sadece birkaç santim uzağa yerleştirdi ve hazırdı. Quinn tam ağzını açarken birinin onu yakasının arkasından çektiğini ve onu Rylee'den sıradaki insanlara doğru fırlattığını hissetti.

Dan, "Oğullarımdan birine dokunma," dedi.

Dan, kaslı bir yapıya sahip yaşına göre iri bir adamdı. Genç bir çocuğa benzemiyordu, daha çok kel bir yetişkine benziyordu.

"Dan, çok teşekkür ederim," dedi Rylee ter içinde yerden kalkarken. "Artık öldün oğlum."

Yine de Dan bir adım ileri attığında, Vorden Peter ile Quinn'in önüne geçti.

Vorden, kol saatindeki güç seviyesini göstermek için kolunu kaldırarak, "Gerçekten bir soruna neden olmak istiyor musun?" dedi.

Gerçek şu ki, Vorden sadece blöf yapıyordu. Vorden'ın gücü büyük ölçüde hangi yeteneği kopyaladığına bağlıydı ve şu anda sahip olduğu tek şey Peter'ın 1. seviye dünya yeteneğiydi. Burada kavga edeceklerse, kimin kazanacağı konusunda bir rekabet yoktu.

Ama Dan geri adım atıp Rylee'yi de yanına almaya karar verdiğinde Vorden'ın planı işe yaramış gibi görünüyordu ama Rylee gitmeden önce Quinn'e birinin kafasını kesmesini taklit etmesini işaret etti.

"Oh, teşekkür ederim, teşekkür ederim, bunun işe yaradığına inanamıyorum," dedi Peter, Vorden'ın sırrını bilerek.

Kantin olayı bittikten sonra Quinn için bir şey netleşti. Bu öğretiler ne olursa olsun araya girmez. Kantinde, odanın her köşesinde duran birçok gardiyan vardı ama bir kez bile yardıma gelmediler.

Grup yemek yemeyi bitirdikten sonra sabah derslerine gitme zamanı gelmişti ama Quinn hiçbir şeye konsantre olamadı, tek yapabildiği sınıfın ortasında kendini sakinleştirmeye çalışmak ve HP'sinin yavaşça düşmesini izlemekti.

Sayının her saat azaldığını görmek onu deli ediyordu ve şimdi dün Rylee'nin boynunu ısırmış olmayı diledi.

Sonra öğle yemeği vakti geldiğinde Quinn bir kez daha Vorden ve Peter olmadan kütüphaneye koştu.

<1/15 HP>

"Bana ne oluyor Allah aşkına?" Quinn, ellerinin titremeyi bırakmayacağını gördü.


Quinn'in HP'si her düştüğünde, kendi vücudunu kontrol etmesi giderek zorlaşıyordu ve er ya da geç delirecekti. Ders sırasında, yeri parçalara ayırıp kanlarını boyunlarından koparmakla ilgili birden fazla hayal gördü.

Quinn nereye yürüdüğünü anlamadan sonunda kütüphaneye gitti. Kütüphanenin sessiz köşesinde, dolabların birinin aşağısında kurgu bölümü vardı.

Quinn, Vampirler hakkında fantastik kitap üstüne fantastik kitap çıkarırken, "Lütfen kullanabileceğim bir şey al," dedi.

Bazı kitaplarda, Vampirler hayvan kanıyla yaşayabiliyordu, ancak Quinn'in sistemi, insan kanına ihtiyacı olduğunu açıkça belirtiyordu. Sadece bu değil, zamanında bir hayvan bulması onun için zor olurdu. Başka hikayelerde hastaneye gidip erzaklarını basmaktan bahsediliyor ama şehirdeki hastane çok sıkı korunuyordu ve onun buna ayıracak zamanı yoktu.m

Sonunda Quinn ilk kez zayıfladığını hissetti. Yere oturdu ve son bir kitap okudu ve işe yarayacak hiçbir şey bulamadı. Kitabı kapattığında karşısında Leyla'yı gördü.

"İyi misin?" Layla, çok solgun görünmeye başladığı için Quinn için endişelendi.

Layla daha sonra Quinn ile göz hizasında olacak şekilde eğildi ve ateşini kontrol etmek için elini alnına koydu.

"Çok üşüyorsun? Seni hemşirenin ofisine götürmemi ister misin?" diye sordu Leyla.

Quinn tek kelimeyle yanıtladı.

"Üzgünüm!"

Leyla'nın kolunu çekerken onu kendine yaklaştırdı ve Leyla'nın boynunu ısırdı.

Benim Vampir SistemimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin