Vampir Sistemim- Bölüm 14: Yazılı Olmayan Kurallar

73 12 1
                                    

Quinn, Peter ve Vorden, ikinci sınıf öğrencileri tarafından okulun ayrı bir bölümüne kadar eşlik ediyorlardı. Okul farklı bölümlere ayrılmıştı ve ikinci sınıf binası ilk yıllardan ayrıydı. Bu, ikinci sınıf öğrencilerinin birinci sınıf öğrencileriyle gerçekten etkileşime girmediği anlamına geliyordu..

"Kaçmamız gerekmez mi?" diye fısıldadı Peter.

"Durumu daha da kötüleştirebilir, bize bir şey yapacak olsalardı, kendi başımıza kalana kadar beklerlerdi." Quinn, "Bunu, diğer tüm düşük seviyelere bir açıklama yapmak için kasıtlı olarak yapmışlar gibi görünüyor" diye yanıtladı.

Biraz daha yürüdükten sonra sonunda gidecekleri yere varmışlardı. İkinci sınıf binalarının yanlarından birinin aşağısındaydı, yanından geçen birkaç ikinci sınıf öğrencisi vardı ama burası nispeten sessizdi.

Binanın hemen dışında merdivende, uzun boylu, kahverengi saçlı, atkuyruğu yapan bir adam oturuyordu.

"Onları  istediğin gibi buraya getirdik." İkinci sınıf öğrencilerinden biri söyledi.

"Siz gidebilirsiniz," diye yanıtladı Mono, merdivenden kalkarken.

İkinci sınıf öğrencileri söyleneni yaptılar ve çabucak kendi başlarına bıraktılar.

"Görünüşe göre yüksek seviyeli bir öğrencinin bir grup düşük seviyeli öğrenciyle takıldığına dair söylentiler var.."

Quinn daha sonra Mono'nun üzerinde 6 rakamı yazan kol saatini fark etti.

"Kurallara aykırı mı?" diye sordu.

Mono gülmeye başladı.

"Tam değil ama akademinin bazı yazılı olmayan kuralları var." Mono daha sonra Quinn'e doğru yürüdü. "Bu pisliğe toplum için faydalıymış gibi davranmaya başladığın an, kendilerini bir şey sanmaya başlıyorlar."

Mono, Quinn'e yeterince yakın olduğu için Quinn, İnceleme becerisini kullanabiliyordu ama onu kullanmaktan yorulduğunda, görünen durum ekranı bulanıktı, durum ekranının kendisi eriyor gibi görünüyordu ve tüm bilgiler okunamıyor gibiydi.

"Güneşte olduğum için mi?" diye düşündü Quinn.

"Şu pisliğe bak." Mono, "Ondan sadece birkaç metre uzaktayım ve gözlerinde bir gram korku bile yok. Biliyormusun, savaşda senin gibi insanlardan kurtulduğumuz ve sadece güçlülerin hayatta kaldığı için başladığı için mutluyum."

Quinn'in kanı kaynamaya başladı, savaştan ve anne babası da dahil olmak üzere her şeyi elinden almasından nefret ediyordu. Artık dayak yiyip yememesi umurunda değildi, tek istediği Mono'nun suratına hemen orada yumruk atmaktı.

Bu mesafeden Quinn'in yumruğu yavaş olsa bile yine de vurmalıydı. Quinn öfkesini daha fazla tutamadı ve bir yumruk attı ama Quinn'in yumruğu tam olarak atılmadan önce Mono çoktan geri adım atmış ve Quinn'in yumruğunu havaya fırlatmıştı.

Vorden daha sonra bu şansı Mono'ya kapmak için kullandı. Ancak, Mono bir kez daha Quinn harekete geçmeden önce harekete geçti ve Vorden'ın hiçbir şey alamamasına neden oldu.

Mono, "Yeteneğini bile bilmediğim birinin bana dokunmasına izin vereceğimi sanıyorsun," dedi. "Sizinle kavga etmeye gelmedim beyler, bugün sadece bir uyarıydı, bu okulda ordunun bile dokunamadığı bazı insanlar var ve bu şekilde davranmaya devam ederseniz işin içine girecekler."

Bununla, Mono merdivenlerden yukarı çıktı ve ikinci yıl binasına girdi.

"Ciddi olduğunu mu düşünüyorsun?" Peter, "Okulda bu tür şeylerden hoşlanmadıklarını biliyorum ama şimdi askeri okulda olduğumuz için daha da kötü görünüyor, neden öğretmenler bunu durdurmak için bir şeyler yapmıyorlar?" diye sordu.

"Çünkü onların işine geliyor." Quinn, "Güçlülerin zayıflara zorbalık etmesi, zayıfların daha fazla güç bulma yoluna gitmesine neden olur, ancak başlangıçta zayıf olsaydınız ve ailenizin size yardım etmesi için desteğiniz yoksa, bu gücü nereden alırdınız? "

"Ordudan," diye yanıtladı Vorden.

"Aynen öyle, öğretmenler ve okul hiçbir şey yapmıyor çünkü bu onlara fayda sağlıyor. İki yıl boyunca cehennemi yaşadıktan sonra zihniniz çökmüş olacak. Güç ve koruma aramak için her şeyi yapardınız ve ordu bunu sizin için önerebilir. " dedi Quinn.

Quinn daha sonra Vorden'a baktı.

"Arzularına uyarsak ve şimdilik ayrı yollara gidersek daha iyi olabilir."

"Neden onları dinleyeyim ki!" Vorden geri çekildi.

Vorden tuhaf bir şekilde onun önerisine karşı olduğu için,  Quinn'i şaşırdı.

"Bak, Vorden'ı anlıyorum ki bana ve Peter'a yardım ettiğini düşünebilirsin ama belki anlamıyorsun çünkü sen asla bizim gibi güçsüz olmadın. Onların kurallarını çiğnediğimizde onlar senin için gitmeyecekler, onlar ben ve Peter için gelecekler."

Quinn bunu Vorden'a söylemekten nefret ediyordu, ne de olsa Vorden, yüksek güç seviyesine sahip, insanlar arasında ayrım yapmayan ilk kişiydi ve şimdiye kadar Vorden'ın varlığı yardımcı olmuştu. Quinn ve Peter ne zaman üst katlarda dolaşsa, Vorden yüzünden onlara hiçbir şey yapmıyordu.

Ama bu sadece daha büyük balıkları çekmişti, Vorden ve Quinn'in baş edemeyecekleri bir şeydi, en azından henüz değil.

"İyi, istediğin gibi olsun!" dedi Vorden, yurt binasına geri dönerken öfkeyle.

Peter, "Belki de ona daha iyi açıklamalıydık," dedi.

"Hayır, sorun değil, böylesi daha iyi," diye yanıtladı Quinn.

Vorden, Quinn'in sözleri yüzünden öfkeyle fırlamış gibi görünse de, bu hiç de doğru değildi. Vorden okuldaki tüm duruma kızgındı. Burada bile insanlar ona hayatını nasıl yaşaması gerektiğini, kiminle takılabileceğini ve kiminle takılamayacağını söylüyordı.

Vorden ayrıca Quinn'in incinmesini istemiyordu, bu yüzden bunun doğru seçim olduğunu biliyordu, ama Vorden bu insanların hayatını kontrol etmeye çalışarak yanlarına gitmesine izin vermeyecekti. Vorden hepsinin peşinden gidecekti.

Benim Vampir SistemimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin