Şarkı hazırlıkları

46 0 0
                                    

Bir şekilde otelimi buldum. Yatağıma uzandım. bu sırada kendime yapıcak bir şey buldum. şarkı yazmalıyım kesinlikle.

Gözlerinle kalbime işledin, çıkmıyorsun aklımdan favori sevgilim. bağrıştık kızıştık, dayak yedik atıştık. oovv favori sevgilim.. bir kere gülümsede göreyim.. oldun defterimde her bir sayfada, geçti adın telefonda bilgisayarda.. ovv favori sevgilim, bir kerecik göreyim olmayan sevgini..

Açıkçası babamdaki yetenek bende yok sesim bile berbat.. kapının çalmasıyla yerimden sıçradım, kapıyı açtım, gelen kişi sarışın boylu poslu, açık kahve rengi gözleriyle harika bir kızdı

Emma: Şey.. adım Emma, hemen yan odada oturuyorum ve şarkınızı duydum, siz gerçekten harikasiniz. Banada bir şarkı yazabilirmisiniz, çünkü yarın önemli bir konser vericem. aslında okadar büyük bişey değil ama güzel bir şarkı yazmam gerekirken hiçbirşey yazamadım..

Ben: tabikide. buyrun içeri geçin.

Emma: bir şarkı buldum fakat emin değilim size söylesem fikrinizi söylermisiniz?

Ben: tabikide

İmkansızları sevdim ben, senle olmayı özledim ben, keşkelerle doldu hayatım, seni çok özledim ben, yağmur yağsa içim güneş, güneş olsa kalbimde fırtına, uyumsuzum ben bu hayatta, hiç şansım yok yaşamaya. Özledim ben koşmayı atlamayı, özledim ben.. düşüp, kalkmayıı.. kalmadı hayallerimde ben ve bir sen...

Selammm yine ben. sınavlarım yaklaştı uzun zamandır yazamıyorum bu bölümde biraz sacmaladım kabul fakat yeni karakterimiz Emmayı bir şekilde sokmam gerekiyordu hikayeye benimde aklıma bu geldi. Emma çok güzel bir kız hayal gücünüzü zorlayın ve en güzel şekilde bir kız tablosu çıkarın, işte o kişi Emma, henüz karakterimiz iyimi yoksa kötümü belli değil ama çoğu bölümde Emma'nın adını göreceksiniz. Ve ileriki bölümlerde (çok ileriki bölümlerde) Selly severleri hayal kırıklığına uğrayabilir.. Oylarınızı eksik etmeyin ;) iyi okumalar..

Junior Harry!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin