neden böyle kötü biri olduğunu asla çözmeyeceğim, neden antilerin bukadar ölümüne bizden nefret ettiğini. kendimi cennetten gelmiş saf bir melek gibi hissediyorum. ailemi korumak için gönderilmiş, hastanelik olduğumda gözüm kararmıştı. son nefesimi vermek üzereyken yanımda o vardı. babam. o çok büyük bir adamdı eskiden hep onu örnek alırdım onun gibi temiz kalpli olmak isterdim. annemle birlikte çok güzel ilişkileri vardı. annem hep bahsederdi bana, başlarda hayranlar bunu hoş karşılamamışlar anneme trilyonlarca anti sayfaları açılmış. bu onu her nekadar üzsede o diyerleri gibi olmadığını biliyormuş. kendini buna inandırıp kimseyi önemsememiş, bir süre sonra herkes kabullenmiş. bu küçük hikayeler saçma deil. bizde Roseyle çok iyi bir ikiliydik ama benim ilk aşkım Sellydi. ilk kalp atışım. ilk gezimiz. ilk. ilk. ilk.. Tüm ilkleri Sellyde yaşamıştım. o melekti. ama unutmayınki Azrailde bir melektir fakat can alır. o gün dövüldüğümde üstümdeki tek acı arkamdan vurulmuş olmamın acısıydı. Çünkü unutma sen birisine çok değer verirsen kendini ulaşılamaz Tanrıça sanar. onu nekadar düşürürsen senden başkasının olmadığını anlar. ben değer vermeyi seçtim kendi gödevimi yaptım. o yapamadı, can yakmayı seçti. canımı çok yaktı.
bende onun canını yakıcam. Rasonu alıcam. babamın bana dediği gibiydi benim için Rason. "Oğlum, sen herzaman en iyi olan ol."
Yani bırakta canını yaksınlar. sen görevini yaptın. rahatsın..