.. yatağıma uzandım saatin daha erken olmasına rağmen yapıcak birşeyim yoktu veya çok fazla vardı, size günlük tuttuğumu söylemişmiydim? size günlük dendiğinde gününüzde olup biteni veya olmasını istediğiniz şeyleri yazdığınız defter gelir, bu defter genellikle süslü olur, ama ben yazmıyorum her gece uzandığımda karşımda devasa bi Günlüğüm var. "tavan" size saçma gelebilir ama ben her uzandığımda bu kimsenin duyamıycağı şeyleri ben bu bembeyaz tavana söylüyorum, genellikle isyan ediyorum, hatta anlatırken sinirlenip zarar vermek istiyorum ama tavanı seçmemin nedenlerinden biride bu ya, onu yırtamıyor veya kıramıyorum. bence bu o yazmaya üşendiğimiz defterden bin kat daha iyi üstelik göz yaşlarımız üstünde damlamıyor. tertemiz. Ünlü çocuğu olmak okadar mükemmel değil, her yaptığının hata olması bi süreden sonra zararına oluyor. Hiç gerçek bi dostum olmadı mesela bir sırdaşım dahi yoktu. sadece 5 yaşından beri her bi boku anlattığım bu tavan vardı, bazen hayallere dalıyorum ve gözümde canlandırmak istiyorum, işte ozaman tavana bakıyorum, onun gözlerini görüyorum, bazen görmekte istemiyorum ama tavan bunları bana gösteriyor, ve "güçlü kal" diyor bana. kalıyorum, sırf onlara inat kalıyorum, Stay Strong.....