Story of my life ile dinleyin ( ...' ya kadar)
...Küçücük evin içinde dört dönüyordum kendi kendime "o salağı niye takip ettin seni gerizekalı? " diyordum arasıra kendime tokat atıyordum çünkü o an öyle birşey oluyorki sanki ilk doğduğun andaki gibi hiçbirşey yapamıyor düşünemiyorsun, bu arada aklıma ilk doğduğum an geldi babam konser yüzünden yanımda olamamıştı ilk annemi gördüm gözümü açtığımda sonra.. baya bir zaman sonra işte o geldi; Harry Styles, camdan çığlık sesleri yükseliyordu ben çok ağlamayan bir çocuktum korkumu kendi içimde yaşardım. Harry Styles yani babam kulağıma eyildi ve "bu senin için" dedi tabi anlamamıştım, şimdi düşünüyordumda onlar benim için gelmemişti Harry Styles için gelmişlerdi çıktığmızdada zaten babamı bizden kaptılar bol bol sarılıp resim çekindiler bense annemle kameralardan kurtulup arabaya geçmeye çalışıyorduk, o oradaydı directionerlerinin yanında 1. ailesiyle. biz olmadan önceki ailesiyle, okadar içten sarılıyorlardıki bende sarılmak istedim komik değilmi? One direction gurubu ve ben sanırım du durumdaki en hassas erkekleriz, ben böyle mutluyum. Gaymi diyorlar? kimin umrunda? teröristmi diyorlar? çokmu önemli? onlar One directionu seviyorlar ve ölene kadar öyle kalacaklar.. bende seviyorum babamı ve arkadaşlarını, ama onların sevgisi çok farklı. dalga geçiyorlar fakat onlar aldırmıyo, ÇÜNKÜ ONLAR DIRECTIONER!
...
düşüncelerimden ayrılmamı bir çığlık sesi sağladı eski ve tozlu camdan dışarı korka korka baktım (EVET KORKTUM)
Ben: o-orada birimi va-var?
ses kesildi bir süre sonra
Katnis: aaa şeyyy.. kimsiniz?
Ben: aaaahhh.. ben Jason, sen?
Katnis: Katnis, hey şu kulübedeki senmisin?
Ben: evet fakat ben seni göremiyorum
Katnis: ovv.. dur telefonumun ışığını açıyım
ve işte Katnis sevimli kısa saçları vardı gözleri elaydı çok kanım ısınmıştı
Katnis: aman Tanrım! aaaaaa!
Ben: ne noldu?!
Katnis: sen onun oğlusunnn!
Ben: vay be nereden tanıdın?
Katnis: tanımaz olurmuyum senide One directionuda çok seviyorum büyük hayranlarıyım vee.. seninde
Katnis daha fazla yaklaşınca geriye gittim
Katnis: hey ordan çıksana?
Ben: beni kitlediler buraya
Katnis: merak etme seni çıkarıcam ama bir şartım var
Ben: neymiş?
Katnis: benimle ilişkiye giriceksin