Yeni Dünya

537 34 12
                                    

Atmosfer kızılla siyaha çalan bi renke bürünmüştü.Hava gitgide kirleniyor halk gaz maskesiyle dışarı çıkıyordu , hava oksijen oranı azalmıştı.

İnsanoğlu kendi sonu geldiğine inandığı için herkes kilise ,cami ,tapınaklarda dua ederken halk arasında bir haber yayılıyordu. Zaman makinesinin bulunduğunu iddaa ediyorlardı.Evet çok geçmeden NASA bilim uzmanı doğruladı.

Herkes sevinirken ardından televizyondan kötü bi haber geldi kesin bi kanıt olmadığı için dünyadan seçilmiş iyi nitelikli güçlü akıllı 50 kişi seçilecekti. bi anda her yer harp alanına döndü zaten nüfusun kalabılığından kıtlık vardı yağmalamalar hırsızlıklar silahlanmalar arttı. Bu arada gidecek kişiler çok seçilmişti icatı yapan yaşlı bilim adamı gitmeyeceğini açıklarken herkes şüphelendi fakat kendisinin yaşlı olduğunu bu makineye genç ve orta yaşlı kişilerin gitmesinde kanaatindeydi. Öylede olcaktı aralarında doktor Elisabeth in bulundu topluluk listesi açıklandı çoçuklarıyla bu yeni hayata gitmekte kararlı olan Elisabeth çocukları karşı çıktı babalarınıda yanlarında istiyorlardı.Evde Elisabeth çocuklarla kavga ederken küçük kızı Zoe televizyonun sesini açıyordu."son dakika ...Arizona Hapisanesi mahkumlarından 5 kişi kaçmıştı .. aralarında elisabeth eski kocası Jim de vardı.

TERRA NOVAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin