Akşam Yemeği

167 14 7
                                    

Jim tam toplantı odasından çıkarken kısık ve tatlı bi sesle yaklaşan Elisabeth "Akşam yemek yiyelim mi , çocuklar seni çok özledi." Jim buraya geldiğinden beri ilk defa kulakları güzel bi şey duymuştu.Jim' i herşeyin eskisi gibi olması için şık bi şekilde giyindi, ve bahçeden renkli yaban çiçeğine benzeyen çiçekleri topladı.

Araça binip yola koyuldu, yolda Michael'i de gördü ona nispet yaparmış gibi korna çalıp arabayı kenara çekti. Michael ilk başta garipsedi.Jim "gelsene senide gideceğin yere bırakayım!!"Michael Jim'in teklifini kabul edip, yavaş adımlarla arabaya doğru yöneldi.Tam o sırada arkadan bi ses"MICHHHAEELL!!"diye bağırdı.Jim dikiz aynasından baktı, hafif adımlarla kızıl saçlı günün konuşulan ismi
Jessica'ydı.

Michael Jim' e biraz bekler misin derken Jessica'nın elindekileri alıp arabaya doğru yöneldi.Jim,Michael ve Jessica arabayla yola koyuldu.Jessica " Sen şu kas torbasının adamı değil misin ?"derken Michael cevap verdi sanki soruyu ona sormuş gibi "Yok o buraya kaçak geldi o yüzden onunla çalışıyor"Jessica niye diye bi soru sormasını beklerken Jim'e "Senin yerinde olsam kafayı yerdim" Jim hafiften gülümsedi, Jessica aslında haklıydı ama o buraya çocukları için gelmişti.Michael "Ee sen nereye gidiyorsun böyle " derken üstünü süzdü sanki nereye gittiğini anlamıştı. Jim tam cevaplayacakken arka koltuktan Jessica söze atıldı "Bizi şu beyaz kulübeye bırakır mısın " dedi.
Jim frene basıp iyi bir duruşla yerdeki bütün tozu kaldırdı.Michael hala cevabı bekliyordu, teşekkür edecekken Jim gülerek "Elisabeth'le yemek yiyeceğiz "derken Michael sinirlenmişti.Jessica "Çok sağol ! Bu arada yemekte iyi şanslar!" Jim'i bi şey değil deyip gaza bastı.Michael kuzeni sert bi bakış atmıştı, Jessica anlaşılan yanlış bi şey yaptığını anladı ve sustu.
Jim ellerindeki çiçekler baktı kravatını düzeltti ve kapıyı çalacakken küçük kızı Zoe baba diye boynuna atıldı.

İçerden Maddy "Zoe kim gelmiş " derken kapıya doğru yöneldi ve babasını görünce sarıldı.Jim'in gözü Josh'ı aradı ,Zoe o Taylorlarda dedi kızının hisleri aynı annesine çekmişti Jim kızının başını okşadı ve "Anneniz nerde ?" derken Elisabeth "Yemek hazır çocuklar, Hoşgeldin Jim "diye sıcak bir öpücükle onu karşıladı.Jim den çok bu olaya kızları çok sevindi.

Babasının geleceğinden haberi olmayan Josh ,Taylor ile beraber yeni arkadaşlar edinmişlerdi ama bu arkadaşlar zannettiğiniz gibi bizim gibi değildiler küçük dinozorlardı onları çitlerin arkasından fare leşleriyle besliyorlardı.Taylor "Baban onların annesini öldürecek mi ?derken Josh ile Taylor o an araları buz kesmişti.Josh sinirle Taylor ın yanından kalkıp eve doğru yürüdü Taylor arkasından özür dilese de Josh onu duymuyordu.

Josh sağa doğru döndü bi ışık ona doğru tutulmuştu , baktı ki bu Komutandı yerde kan izleri vardı saçları kısa siyah saçlı kolunda gül dövmesi bulunan bi erkek çocuğuydu yavaşça kolundan yüzüne baktı.Yerde hareketsizce yatan Taylor 'ın kardeşiydi , yaralanmıştı.Josh koşarak Taylor'a haber verdi.Taylor karanlıkta adeta kaybolurcasına doğru hastaneye koştu yanında nefes nefese kalan Josh la beraber...

TERRA NOVAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin