Saat gecenin tam ikisiydi.Josh ve Taylor amansız bir bekleyişteydi, Josh' ın en son annesinden başka kimse onlara ameliyatla ilgili bilgi vermemişti.Jim Taylor 'ın yanına gidip "annen yada baban burda mı " Taylor birden kafasını saate çevirip ağlamaya başladı.Jim yanlış bi şey mi söylemişti.O sırada Josh babasına doğru gidip "Komutan seni arıyor "dedi.
Jim araça binip Komutanın evine doğru koyulacakken yolda onları gördü.Komutan sert şekilde çıkışarak"NERDESİN SEN LAN" Jim şaşırdı aslında bu akşam için izinde almıştı, ama olay olunca savaşlarda anlaşmaları unutan bir adam vardı karşısında.Jim Komutan'a "Hastaneye kızı yetiştirdim bi daha olmayacak!"
Komutan:
"Tamam lafı dolandırma !! 55 -42 koordinatında bi erkek çocuğu yaralandı ve çitlerde hiçbir hasar yok ne diyosun?"Jim düşünceli bi şekilde Komutan'a baktı.
Komutan Jim'e "Bilirsin seni sevmem ama burda senden başka aynı üniformayı terleten adam yok, bu yüzden burası yeni dünya yeni hayatlar tamam mı!? " Jim kafası karışmıştı.Komutan buraya geldiğine sanki pişmandı. Komutana tamam diye emin olmayarak kafasını salladı.Olay yerini kapatıp herkesi kulübelere yolladı.Komutan Jime doğru seslendi elindeki Jack Daniels şişesiyle "Eski günler için güzel parça ne dersin? " Jim buraya gelirken içki içmeyeli çok olmuştu.Komutan'ın davetine içeri girip iki bardakla cevap verdi.
Sabah olmuştu Güneş 'in yakıcılığı her geçen gün artıyordu. Jim araçta sızıp kalmıştı.Dikiz aynasına çarpan güneş Jim' i uyandırmıştı, gözlerini kısıp işaret parmağıyla gözlerini ovaladı ve dikiz aynasına baktı ve güneş yakıcılığından sağ yanağı tahriş olmuştu nasırlı elleriyle torpidodan bi kaç krem sürdü.Komutan akşam beraberlerdi ama o rüyayla kabus arası bişey gördüğünü zannediyordu.
Eve doğru gitti ve gelen mesajları kontrol etti.Komutan ona hologramlı bi harita göndermişti.Haritadaki yer eski gladyatörlerin hazırlandığı arenaya benziyordu.
Komutan Jim'le beraber dün gece yarısındaki olaydan sonra öncelikle askerlere ve köydeki kişilere kişisel korunma ve silah kullanma eğitimi vermeyi düşünüyordu.Jim arenaya gitti Komutan yanında bir grupla çalışıyordu Jimi görünce "aaa Pamuk prenses uyanmış!?! "diyerek dalga geçti çaylakların yanında Jim artık kesinlikle emindi , dün gece kesin rüya görmüştü.
Komutan "şu grubu al yukarı çık ve bunları öğret "diyerek kağıdı uzattı.Jim kağıdı eline aldı "Kağıt boş"dedi.Komutan "ee yaratıklarla karşılaşınca o kağıda bişeyler karalasam kim hatırlar onlara hayatta kalmayı öğreteceksin "diyerek burada yaşamak için kural yok olduğunu herkese hatırlattı aslında cennete değil insanlığın ilerki hayatta iyi olması için oluşturulmuş 51 kişilik bir koloniydi.Çünkü onlar geçmişe gönderilmişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TERRA NOVA
Science FictionNOT:Olaylar dizideki olaylardan farklıdır,benim kurgumuma aittir. 2149 yılında Dünya gezegeni üzerindeki yaşam, nüfus patlaması ve kirlilk sonucunda yok olma tehlikesi ile karşı karşıyadır. Bilim adamları geçmişi değiştirerek geleceği kurtar...