Yaratık

152 14 3
                                    

Gecenin soğundan oluşan sisle berabere arabanın ön kısmından çıkan buhar adeta sise eşlik ediyordu.Araçtan ilk Komutan indi ve öne doğru iki adım attı, baktı ki daha demin kaçan insan benzeyen yaratığa çarpmıştı.

Jim başını ön cama çarpmıştı, kafası o kadar kalındı ki neyse iki üç sıyrıkla atlatmıştı.Asıl büyük sorun onların arkasından gelen diğer gruptaydı.Diğer araç öndeki araca çarpmamak için frene asılmıştı;lakin direksiyon hakimiyetini kaybettip,göle benzeyen kurumuş ve çürümüş yumurta gibi kokan bataklığa saplanmışlardı.

Jim Komutan'a
"Ne yapalım elimizde 5 metrelik halat ve havai fişekten başka bi şey yok." dedi.

Komutan düşünceli ve endişeli şekilde "Ateş var mı?" diyerek sigarasını çıkardı.Jim önce şaşırdı sonra koşarak halatı atıp bataklığa yavaşça saplanan aracın içindekileri çıkardı.Komutan ilk defa umursamaz bi şekilde sigarasını tüttürüyordu.Jim kan ter içinde kalmıştı;ama üç adamıda sağsalim çıkarmıştı.

Komutan sigarasının ateşiyle fişekleri ateşlemeye koyuldu.Jim daha az hasarlı aracı baktı ama onunda motorundan saniyede iki damla benzin kaçırıyordu.Bunu görünce kafasını kaldırdı ve Komutan'a doğru "SAKIN YAPMA !!" Komutan afallamış bi şekilde Jim'e yönelerek "Noldu lan?!"

Jim ateşi yakarsa hep beraber cehenneme gideceklerini söyledi.
Ormanın içinde olaylar devam ederken Elisabeth telaşlı şekilde yardım alcağı yerlere koşuşturuyordu.Sonunda Elisabeth'e aranırken Michael ben onları bulurum diyerek cesur bi şekilde yanına iki asker alıp ormana doğru yol aldılar.
Komutan telsizi tekrar kontrol etti ve sinyal geliyordu, ama sevinci kursağında kalmıştı.O ani kazada yaralanan insana benzeyen tüylü yaratığın arkadaşlarının homurtuları geliyordu.Komutan herkese seslenerek "Silahları hazırla!!" dedi.Komutan dahi herkes neyle karşı karşıya kaldıklarını bilmediklerinden ortamı bir korku salmıştı.Jim'in yanındaki Joe "Nerde olduğumuzu biliyorlar mıdır?" diyerek herkesin adrenalinini bir toz artırmıştı.Birden sessizliği Joe'nun lafından sonra çalıların arasından gelen ses bozmuştu.Herkes silahları alıp,
namlunun ucunu sesin geldiği yere doğrulttu.

Olaylar böyle gelişirken Michael ve askerler nereye gittiklerini bilmeden yavaşça hareket ediyordular ki beş el silah sesini duydular.

Komutan ve adamlar içlerinden bir ohh... çekerek bir yılana ateş etmişlerdi.Herkesin kafasında yaratıkların onları bulabilmecekler mi ihtimali vardı.Michael sese doğru gaza basarak hızlandı.Jimleri bulmuşlardı ama yaratıklar onları beklemedikleri an çember içine almışlardı.

Acaba Komutan ve adamlar ne yapacaktı, Elisabeth giderek endişeli bi şekilde haber bekliyordu!!!

TERRA NOVAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin