M.Ö. 10.000

244 26 1
                                    

Komutan herkesi topladı "Tahmin edebileceğiniz gibi 51 kişi giriş yaptı, ve bunun için hepiniz görüşünü almak için oylama yapacağız!" Elisabeth bunu duyunca şaşırdı, çünkü komutan hiç adaletli değildi savaşlarda ülkeyi ve dünyayı o halle getiren bi adamdı.Komutan aslında aklında Jim ormanda bırakmak vardı aklında ama gruptaki bürokrat ve kitap tozu yutmuşlar bunu hiç etik ve adaletli bulmayacağından oylama yapıldı ve Jim eski bir asker olduğundan güvenlikten ve ayak işlerinde bulunacaktı.

Artık herkes kurulan etrafı elektrik çitleriyle çevrili köye gitti.Çocukların yüzü ağlamaktan ve annelerine sinirinden kıpkırmızıydı.Elisabeth"Maddy kardeşlerini dışarı çağır"dedi .Maddy istemeyerek ve annesine kızgın bir şekilde neden diyerek çıkıştı.Birden bi ses yükseldi arkadan "Annene öyle bağırma !" Maddy babasını görünce önce dondu sonra babasının ona yaklaşmasıyla kocaman sarıldılar 11 yıl sonra ilk kez görüyordu hafiften saçları ağarmıştı ama hala yakışıklı sayılırdı.Bu arada çocuklar

Maddy çığlığını duydu ve bahçeye koşuştular.Herkes çok mutluydu,tabi en çok Elisabeth 15 yıl önce boşandığı kocasını gördüğüne bu kadar sevinemezdi çünkü çocukları ilk kez gülüyorlardı.Josh babasına " bizimle mi kalacaksın" dedi .Jim mavi gözlerini kısarak Elisabeth baktı Elisabeth iki elini yana açarak siz nasıl isterseniz dedi ve çocuklar babaların başından kalkıp annelerinin bu samimi cevabını beklemedikleri için annelerine sıkıca sarıldılar sarıldılar.Jim i küçük kızı zoe ilk defa görüyordu onunla oyun oynarken Komutan geldi kalın ses tonuyla "kaçak ormandan odun kesilecek hadi !!"dedi ve Elisabeth baktı .

Jim hafiften sinirlenmiş bi şekilde hızlı adımlarla araçı alıp yanında testereyle dışarı çıktı.
Bu arada Josh etrafta gezinirken ayağı takıldı ve düştü.Bi baktı ki sarışın bal renkli gözlü teni adeta buğday rengi gibi bir kız ona elini uzattı "Burası şehir dedi anakuzusu dikkat et " Josh tam sinirlenecekti ki kızı adeta güzelliğinden dili tutuldu.Kız bu arada adım Taylor ya senin ..

Josh iki üç defa kızın adını sayıkladı , kız çıkışarak noldu adımımı beğenmedin anakuzusu
Josh "Şey pardon benim aaa adımm ııı Josh "dedi kekeleyerek ,kız tebessümle Josh a baktı ve hadi ben ortamı keşife çıkıyorum sende gel istersen dedi .

Maddy bu arada babasını arıyordu.Babası çoktan dönmüştü lakin annesinin yanındaydı daha ilk gün yaralanmıştı garip bir hayvan saldırısına uğramıştı ama iyiki araça yakındı yoksa hayvan zehirini bırakabilirmiş dedi annesi.Maddy çok çabuk sinirlenen birisi için fazlasıyla annesini dinlemişti birden çıkıştı "NE ARAÇI NE HAYVANI!!!" O sırada Komutan ordan geçiyordu ve bütün olayı sert bi şekilde anlattı.Maddy komutana cevap veremedi, babasının yanına gitti uyanmıştı.Babası kızına iyiyim diyerek kızının sinirini hafifletmişti.Bu arada Komutan herkesi bi daha topladı yüksek sesle "Burası yeni bir yer yeni kurallar var herkes iyi bildiği iş dışında görevler verilecek şimdiden söylüyorum itiraz etmeyin."Herkes zorunlu bi şekilde başka cevap hakkı olmadığından kafaları salladılar.Komutan ordan hasteneye uğradı ve Elisabeth sıcak bi şekilde "bişeye ihtiyacın olursa haber ver yeter"bu arada Jim de hemen odama gelsin dedi.Elisabeth tamam diyerek bu sıcak davranışa burun kıvırdı çünkü Jim le aralarında askeriyeden kalma bi sorun olduğunu seziyordu.

Josh ve Taylor etrafta gezinirken elektrikle çevrili direk dikkatlerini çekti tam o sırada güzel bi kuş direğe yaklaştı öldü.Taylor birden irkildi ve Josh ın boynuna sarıldı.Taylor gibi sert bi kız korkmuştu aslında Josh da korkmuştu ama belli etmiyordu.Taylor bir iki saniye Josha yapışıp dururken birden "hadi gidelim hava kararmaya başladı."yavaşça evlere dağıldılar.Her halde ilk gün yeni yerlerinde herkes garip şeyler yaşadı (Zoe haricinde)
Zoe oyun oynarken çok mutluydu hiçbir şeyden dert etmiyordu sanki o eski yeri bile hatırlamıyordu.Büyük olasılıkla dünyada büyük olaylar çıkmıştı ama kimin umrunda onlar seçilmiş 50 kişiydi. Bide aralarında kaçak "Jim" vardı.

TERRA NOVAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin