Karşılık

203 13 7
                                    

Gökyüzündeki mavi bulutlar iyiden iyi yerini gri bulutlara bırakmışlardı. Güneş adeta olaylardan haberdar olup dünyayı ışığından mahrum bırakıp, gün batımını tamamlıyorken yaratıklar çemberi iyice daraltmıştı.

Komutan dahil herkes endişeli bir şekilde olacak olaylardan korkar halde silahlara hiç olmadığı kadar sımsıkı sarılmışlardı, bi an için Jim'in aklına o eski günler geldi.Hava o zaman nükleer silahların barut tozundan hep karaydı, 4. Dünya Savaşı'nın son anlarıydı o zaman karşısında gördüğü hafif okkalı burunlu, sarışın ,mavi gözlü kız çocuk aklına geldi o an ona ateş etmeye kalkan askeri hiç düşünmeden vurmuştu.İşte şu an o düşünceyle Komutan'ın gözlerinin içine bakarken yaratıkların lideri o bakışmanın arasına ateş etti ve bu silah değildi sis bombası gibi bi şeydi.

Zaman geçtikçe Jim ve askerler yeşil dumandan hareket edemez hale geldi;fakat bilinçleri açıktı.İyiden iyiye kötüleştiler bu sırada insan görünümlü yaratıkların lideri Komutan'a yaklaştı ve "Rakun nerde,öldü mü ? " dedi.

Komutan gözleriyle yaratığın liderine baktı, diğerleri gibi vücudu kürkle kaplı değildi.
Yavaşça gözleri vücudundan göğüslerine doğru kaydı , karşısında bi kadın vardı ve adeta
şaşkına dönmüştü.

Kadın bi daha tekrarladı elindeki kesici silahla ama Rakun 'un kim olduğunu bilmiyordu, bilsede konuşamıyordu derken arabayla çarptıkları kişi homurtuyla yardım istedi.Kadın Rakun'a doğru koşarken "Bu arada adım Yuri " dedi.

Hafiften sağ göğüs kaburgası şişen Rakun sayıklıyordu.
Yuri "Tamam, tamam yorma kendini.." dedi.
Rakun hala sayıklıyordu; Yuri kardeşinin bu haline dayanamayıp adamlarına el işaretiyle ""işlerini bitirin ""dedi.

Meraklı gözlerle olayları izleyen ve hareket etmeye çalışan Jim birden kafasını yukarı kaldırdı.

Devasa büyüklükte dişi bir dinazor kükredi; yaratıklar Rakun'u sırtlayıp kaçışmaya başladılar.Hareketsizce kalan Komutan ve ekibi sonlarının geldiğini düşündü,ama arabadan çıkan Josh dinazora doğru yürüdü.Dinazorla Josh bi süre bakıştılar , bu dinazorun yavrularını Taylor'la beslemişlerdi.Yavru dinazorlar aralarında annelerine seslendiler ve oradan ayrıldılar.

Jim ve askerler Josh'ın bu hareketine şaşkın ve doğal olarak hareketsizce bakıyorlardı.

Bundan sonra Josh ne yapacağını bilmiyordu.Tam o sırada yavru dinazor tekrar geldi ve kafasını hafifçe eğdi ve ağzından garip yeşil bir sıvıyla donmuş olan askerlerin üstüne döktü.Josh o sırada dinazora doğru bakıyordu. Sanki ona karşı verdiği ölü sıçanların yararını almayı umarak...

Babası ve askerler kendilerine geldiler.Her şey çok garipti , Anne dinazor niye onları öldürmemişlerdi.

Jim oğluna doğru " Bunu nasıl yaptın?!" dedi.Josh babasına cevap vermedi ve annesinin onları beklediğini hatırlattı.Jim kurtulduklarına sevinip aceleyle Michael 'in getirdiği araca bindiler.Komutan hala olayın etkisindeydi herkes gibi ...

Jim bağlantıyı tekrar sağlayıp Elisabeth'e yolda olduklarını ve
gelince herşeyi anlatacağını söyleyerek Elisabeth'in içini rahatlatmıştı.

Elisabeth tam odadan çıkarken uyanan Taylor Elisabeth'in boynuna sarıldı ve " Kardeşimi kurtardığın için sağ ol !!" dedi.

Şu an köyde herkes mutluydu; lakin arabayla gelen Jim ve Komutan 'ın bundan sonra olacak olaylar kafalarını iyiden iyiye kurcalıyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 09, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TERRA NOVAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin