'HARRY JE BLOED!'
Ik schrik wakker uit mijn droom. 'HARRY!' roept Zayn in mijn oor. Ik kijk hem verbaasd aan. 'Waarom schreeuw je zo?' vraag ik slaap dronken. 'JE BLOED HARRY' gilt hij nu. Inmiddels zijn de andere jongens ook komen kijken naar waar het geschreeuw vandaan komt, 'jezus' mompeld Niall. 'Ach man, lul niet. Je maakt een grapje zeker' grijns ik nu. Zayn blijft me aan kijken en komt dan in beweging. 'hij aait over mijn hoofd, een scherpe steek gaat door mijn hoofd heen. 'Au' mompel ik. Hij laat zijn hand zien waar een veeg bloed aan zit. Ik sta mopperent op en kijk naar mijn kussen, en ja. Die zit onder het bloed. 'Jezus' scheldt ik nu. 'Lou pak de auto' hoor ik Zayn zeggen. 'Jij gaat dus even met ons mee' zegt hij dan tegen mij. 'Vertellen jullie het de rest? bodyguard, enzo?' vraagt hij aan Liam en Niall. 'Is helemaal goed, succes mate' zeggen ze tegen mij en Zayn. Ik steek even mijn hand op als teken dat ik ze gehoord heb. 'Ik doe er even een doekje op Hazz, het bloed loopt er nog echt uit ook' mompeld Zayn. Ik haal mijn schouders op. Ik vind het allemaal prima. Ik ben nogal slaapvast, dus ik krijg het nog lang niet mee. Hij duwd het doekje erop, ik bijt op mijn tong om het niet uit te schreeuwen. 'verdomme, wat zit er op?!' roep ik. Zayn antwoord niet en lijdt me door de papz naar buiten.
'AAN DE KANT, KOM OP! GEWONDE!' roept Zayn. Ik zie Louis al in de auto bezorgd kijken. Ik zie Zayn voor over buigen en tegen een camera man schelden. Ik begin een beetje duizelig te worden. Al snel zie ik zwarte vlekjes. 'HARRY! BLIJF ERBIJ!' roepen een aantal fotograven. Dat laat Zayn ook zijn aandacht aan mij brengen. 'Harry!' hij tilt me op in zijn armen en legt me op de achterbank. 'Gassen Lou' roept hij naar Louis. Ik krijg het steeds moeilijker met ademen, en het wordt ontzettend heet. 'LOU HIJ ZWEET' roept Zayn gefrustreerd. 'bel het ziekenhuis!' roept Louis terug. Ik zie Zayn nog net naar zijn telefoon grijpen voordat het zwart wordt.
'Goedeavond meneer Styles. Gaat het een beetje?' Het gezicht van een dokter hangt in mijn gezichtsveld en ik kijk hem wazig aan. Ik knik maar wat. 'Weet je waarom je hier ligt meneer?' vraagt hij dan. Ik schud mijn hoofd. 'Mijn hoofd doet een beetje pijn' mompel ik. 'Dat kan kloppen ja, je bent gister met je hoofd tegen het dak van de auto gestoten, en daarna op de grondgevallen. Vanochtend viel je flauw, omdat je te veel bloed verloor. Herinner je je al weer wat?' Ik knik. 'Zoals het er nu naar uit ziet, kun je morgen naar huis. Voor nu zou ik als ik jou was lekker gaan slapen en wat rust pakken. Oh, en misschien moet je deze week nog maar geen concerten geven. Of gewoon wat minder rond springen' deelt hij mee. Ik knik maar een beetje. Ik sluit mijn ogen en val bijna in slaap. Tot ik een deur nog weer open hoor gaan. 'Ik moest trouwens zeggen dat de jongens bij een interview zijn, en dat ze je morgen komen ophalen' zegt de dokter weer. Ik haal mijn schouders open draai me om. Mijn slaap heeft me al snel te pakken en ik val in een droomloze slaap.
YOU ARE READING
NEVER BEEN BETTER FT. HARRY STYLES DUTCH COMPLETED
FanfictionYou see that boy? He looks so happy, right? Telling jokes, smiling, having a great time and...Dying inside. He's hurt. And tired. Tired of all the drama, tired of not being enough, tired of life. But he doesn't want to look dramatic, weak and atte...