one.

186 5 1
                                    

Ik zit op de rand van de brug. De brug die alles zal gaan veranderen.
Nouja, niet voor mij. Maar wel voor de anderen. De rest van de wereld.
Ik pak mijn telefoon en scrol door mijn tweetmentions.

'You should die. You're worth nothing' 

'whore' 

'Nobody loves you, you are a fucking nightmare for every parents' 

Haat. Haat. Haat.
De tranen lopen al over mijn wangen voor ik er ergen in heb.                                                                        Waarom heb ik dit leven, ik kan dit helemaal niet aan. Ik wou helemaal niet zo beroemd worden, dat ik overal haat krijg. Zelfs op straat komen ze naar me toe. Al meerdere haren hebben mijn hoofd verlaten. Niet bij de kapper, of de kam. Maar van directionaters. Ik haat mijn leven. Ze hebben gewoon helemaal gelijk. Niemand geeft om me. En wat ben ik nou voor een zoon als ik nooit bij mijn ouders ben. En nee. Ik date helemaal geen meisjes, mijn laatste vriendin was op de middelbare school. Nu heb ik toch alleen maar hoeren om me heen hangen, en wordt ik met iedereen gespot. Maar dat is een leugen, maar oh. het doet me pijn. 

Ik sta op.
Leg mijn telefoon naast mijn voeten.
Ik neem een diepe hap adem.
Mijn laatste hap adem. Want ik spring.

NEVER BEEN BETTER FT. HARRY STYLES DUTCH COMPLETEDWhere stories live. Discover now