Liam is weer weg, sinds 3 uur vanochtend. We hebben gepraat. Gepraat over het management. Liam's scars. Het management is zo gemeen, vooral tegen Liam. Kijk zijn littekens, allemaal vanwege het management. Haat van het management. Liam heeft me zijn sweater gegeven. En is daarna weg gegaan. Met mijn lievelingstrui. Spijtig bel ik Niall, het is inmiddels al 6 uur dus ik eet ondertussen ook een pizza. 'Niall' 'Yo Niall, zin in een film avondje met z'n twee?' 'Zit al in de auto' hoor ik hem lachen. Ik lach ook even en hang op. Snel prop ik mijn laatste stukje pizza in mijn mond en ruim het even op. Ik neem ook al meteen de chips en drinken mee, en doe de film alvast in de dvdspeler. Mijn laptop berg ik ook op deze keer. Ik hoor de deurbel gaan, dus loop ik naar de deur toe en open hem. 'Niall! Buddy!' roep ik even blij. Ik probeer er het beste van te maken, anders heb ik ook geen leuke laatste herinnering aan ze. Ik heb er natuurlijk genoeg, maar toch...Samen lopen we naar de woonkamer en ploffen op de bank. 'Liam zei dat je op vakantie ging?' begint hij een gesprek. shit, Liam zou niks doorvertellen zei hij. 'Ja, klopt' antwoord ik. 'Lekker hoor, waar heen?' 'Sri Lanka' 'gaaf' antwoord hij terug. De film begint en we houden onze mond. Na de film wordt Niall gebeld. Hij kijkt geschrokken naar mij. Hij hangt op en staat op. 'Sorry, er is brand bij mijn buren, ik moet erheen. Het spijt me heel erg Harry!' verontschuldigd hij zich. 'Het is goed Niall, maar ik wil je graag nog wat geven. Wacht even' zeg ik tegen hem. Ik ren naar boven en pak mijn schilderij die ik heb gemaakt van Niall en zijn eten. Ik weet niet hoe ik ooit bij dit schilderij op het idee ben gekomen. Maar goed, snel ren ik weer naar beneden en geef het aan hem. 'Ik wil dat je dit hebt, ik heb het zelf gemaakt' zeg ik hem erbij. Niall lacht een lief naar me, en bedankt me dan. 'Ik ga hem in mijn kamer hangen Hazz! Hij is echt goed gelukt' hij geeft me een hele dikke knuffel en dan gaat hij weg. 'Doei Niall' mompel ik. Het is 9 uur. Ik pak mijn laptop weer te voorschijn en kijk naar mijn huis in Hawaii. Ik heb Niall en Liam voorgelogen. Ja ik heb gekeken in Sri Lanka. Maar dat zegt niet dat ik daar heen ga toch? Ik heb een huis gekocht in Hawaii. En daar zal ik voorlopig blijven. Ik klap nu mijn laptop dicht en loop naar mijn kamer, ik laat me op bed vallen en lig al snel in een diepe slaap.
YOU ARE READING
NEVER BEEN BETTER FT. HARRY STYLES DUTCH COMPLETED
FanfictionYou see that boy? He looks so happy, right? Telling jokes, smiling, having a great time and...Dying inside. He's hurt. And tired. Tired of all the drama, tired of not being enough, tired of life. But he doesn't want to look dramatic, weak and atte...