Ik schreeuw. Zo hard als ik kan. Ik vlieg in een diep zwart gat en het doet heel erg pijn. Ik gil en schreeuw met mijn laatste stukje stem. Dan is het wit, en zie ik het draaien. Ik schreeuw weer zo hard als ik kan. Ik zie mijn beeld verscherpen en zie dan 7 hoofden. De 4 van de jongens en 3 van de dokters. Een dokter legt zijn hand op mijn voorhoofd. Ik schreeuw het uit. Het doet pijn. 'Ja...koorts' mompeld hij. Hij draait zich om en loopt de kamer uit. De andere dokters stellen wat vragen die ik niet beantwoord. En spuiten wat kalmeringsmiddelen in, en een beetje pijnverzachter. Maar het duurt niet lang of ik ben alleen met de jongens. Ik bekijk ze goed. Ze zien er slecht uit. Diepe wallen, en rode ogen. Het haar ziet eruit alsof het 3 maanden niet gewassen is. En de kleding zit verspreid en binnenstebuiten op het lichaam. Ik wordt wakker uit mijn dagdroom als ik een stem hoor. 'Ben je blij met wat je bereikt hebt?!' hoor ik Liam zeggen. Het klinkt bot. Ik sla mijn ogen neer. Er loopt al snel een traan over mijn wang. 'Geef antwoord dan!' roept Liam nu. Er lopen meer tranen over mijn wangen. 'HARRY STYLES GEEF VERDOMME ANTWOORD!' schreeuwd hij nu. 'LIAM!' gilt Louis nu. Liam stormt kwaad de kamer uit en Niall rent hem achterna. Zayn zet het ook op sprinten. Het is stil tussen mijn en Louis. Ik zie hem naar zijn schoenen kijken. Gelijk heeft hij, zijn schoenen zijn veel interresanter dan mij. 'Zeg het dan' mompel ik. Ik zie Louis opkijken. 'Zeg dan dat ik een idioot ben, een zielige jongen die er niet tegen kan als mensen hem niks vinden. Zeg dan dat ik een watje ben. ZEG HET DAN VERDOMME!' roep ik gefrustreerd. 'Waarom zou ik dat zeggen Harry, als ik helemaal niet boos op je ben. Ik snap je echt Harry. Ik weet hoe je je voelt als je dat leest. Want weet je, wij hebben allemaal haat. Er zijn er een heleboel die ons dood willen. Maar kijk eens naar de mensen die je niet dood willen hebben. Dat zijn er veel en veel meer. En wat dan nog als dat minder zou zijn, zou je ons dan opgeven voor een stelletje zielige kleuters die zelf geen aandacht genoeg hebben? Zou je ons daarvoor op willen geven Harry, de mensen die van jou houden. 100% zeker van je houden. De mensen die er voor je zijn, je leven perfect kunnen maken, je leven op de rails kunnen houden. Kom op Harry, wat is belangrijker, de zielige kleuters, of je vrienden die om je geven. Harry, zou jij ons opgeven voor die kleuters?'
YOU ARE READING
NEVER BEEN BETTER FT. HARRY STYLES DUTCH COMPLETED
Fiksi PenggemarYou see that boy? He looks so happy, right? Telling jokes, smiling, having a great time and...Dying inside. He's hurt. And tired. Tired of all the drama, tired of not being enough, tired of life. But he doesn't want to look dramatic, weak and atte...