PART 2. five

18 0 0
                                    

'Het concert dat we vandaag zouden hebben is afgelast, daarom hebben we eerder vakantie' legt Louis me uit als ik wakker wordt. Het schoot me ineens tebinnen dat we vandaag een concert zouden hebben. Ik had er ook helemaal niet meer aan gedacht lach ik in mijzelf. 'Het is afgebrand daar' vertelt Louis maar dat hoor ik niet meer. 

'KWARTIERTJEEE' gilt Niall die voorbij springt. Over een kwartier zie ik Gemma! 'HARRY'' wordt er in mijn oor gegild. Maar zelfs daar geef ik geen aandacht aan. Dan voel ik een paar lippen op de mijne. Louis. 'Lou' mompel ik tegen zijn lippen aan. Hij komt op me liggen, en aait een beetje door mijn haar. 

'Hazz, ik heb geen verkeerde bedoelingen. Ik heb het gewoon even nodig' mompelt Louis. Ik sta kwaad op. 'JE GEBRUIKT ME!?' roep ik boos. 'neeneenee!' roept hij gelijk. 'Ik bedoel geen seks! Ik vind het gewoon fijn om je te zoenen' het laatste mompelt hij zachtjes. 'Ik jou ook' mompel ik terug. Hij kijkt even op en grijnst. 'Heb je al je spullen?' vraagt hij dan treurig. Ik knik. 'Ik ga je missen Hazz' zucht Louis. 'Ik  jou ook' mompel ik. 'afscheids kusje?' vraagt hij verlegen. Ik grinnik maar zoen hem dan passievol op zijn lippen. 'Ons geheimpje toch?' murmel ik tegen zijn lippen. Hij knikt. Na een minuutje trekt hij me mee naar de "woonkamer". 'GUYS IK GA JULLIE ZO MISSEN!' roept hij dramatisch. 'same over here' mompelt Zayn. Ik sta maar dom te grijnzen. 'Wat sta je nou dom te grijnzen Harry' zegt Liam alsof hij mijn gedachtes kan lezen. 'Niks' grijns ik nu nog meer. 'Hij gaat Gemma zo zien, ze komt hem hier ophalen' vertelt Louis de rest. nog steeds sta ik alleen maar te grijnzen. 'Veel succes Harry' zegt Liam met een bemoedigend klopje op mijn schouder. 'I'M SO HAPY FOR YOU' gilt Niall. 'Niall wat heb je op' zucht Zayn. 'Erm...bedoel je vandaag?' vraagt hij geschrokken. Zayn knikt. 'Erm...4 botherammen als ontbijt, daarop had ik jam, 2 met jam. En eh..3 met chocopasta. Onee dan heb ik 5 botherammen op. Ja ik had 5 boterhammen op! ja dat was ook zo' mompel hij in zich zelf. 'OH! en ik had een eitje erbij. Als middag eten-' 'Shut up' kreunt Louis. Ik grijs naar Niall. 'Harry het lijkt net alsof je me uitkleed met je ogen' zegt Niall droog. Ik lach nu hardop. 'Hij is zenuwachtig' mompelt Zayn. 'We zijn er!' hoor ik door de microfoons heen komen. Snel geven we elkaar een groeps knuffel en induviduele knuffels en dan pakken we onze spullen. We zetten Niall af bij zijn vlucht. En met de rest loop ik ook nog even mee. Daarna loop ik naar de afgesproken plek. De plek waar Gemma zal wachten. Mijn lach kan niet meer van mijn gezicht af als ik haar zie. Ik ren naar haar toe en omarm haar stevig. Haar armen slaat ze gelukkig ook om mij heen. 'Ik heb je echt gemist' zeg ik emotioneel. Ze glimlacht even en knijpt in mijn hand. We leggen mijn spullen in de auto. We staan nog naast de auto als ik het raampje naar beneden zie gaan.

'Hoi Harry, heb je me gemist?'  

NEVER BEEN BETTER FT. HARRY STYLES DUTCH COMPLETEDWhere stories live. Discover now