Ai primit 3 notificari noi.
Miei James și altor 1.242 de persoane le place poza lui Harry Edward Styles cu tine.
Miei James, lui Zayn Malik și altor 276 de persoane le place poza ta de profil.
Zayn Malik și Harry Edward Styles au adăugat comentarii la poza ta de profil.
Zayn Malik : Ești foarte frumoasă, Babara♥
Harry Edward Styles : I-ați ochii, Zayn. Barbie e a mea. :D ♥
Ai primit un mesaj nou.
Harry Edward Styles : E deja miercuri și nu mi-ai spus de ce plângeai luni.
Barbara Smith : Nu vreau să îți spun, Harry. Uită.
Harry Edward Styles : De ce, iubito?
Barbara Smith : Harry..mi-a murit câinele.
Harry Edward Styles : Până și câinele meu spune o minciună mai bună.
Harry Edward Styles : Ai văzut, iubire. Te-am făcut vedetă.
Harry Edward Styles : Dacă Zayn ăla îți mai dă multe like-uri, îi zbor creierii. Tu ești a mea.
Barbara Smith : AM PLÂNS PENTRU CĂ PERSOANA PE CARE O IUBESC CEL MAI MULT SE MOZOLEȘTE ÎN FAȚA MEA CU ALTCINEVA. FERICIT?
Barbara Smith : În legătură cu like-urile si popularitatea, mai bine muream.
Barbara Smith : Iar la faza cu Zayn.. El pare mai de treabă ca tine.
Harry Edward Styles : Iubito, nu-mi spune că te-ai îndrăgostit de Zayn.
Barbara Smith : Ar fi ceva să spun da. Dar nu, băiatul de care m-am îndrăgostit este un imbecil.
Harry Edward Styles : Mă rănești spunându-mi că te-ai îndrăgostit de cineva, Barbara.
Barbara Smith : De ce mă rog?
Harry Edward Styles : Pentru că eu m-am îndrăgostit de tine, Barbie.
Harry Edward Styles is now offline.
Harry Edward Styles te-a etichetat într-o poză.
„You never love yourself half much as i love you, @Barbara Smith."
Și eu m-am îndrăgostit de tine Harry, încă din clasa a 10-a.