-Ce s-a întâmplat,Barbara ? mâ întreabă în timp ce mă strângea puternic în brațe.Aveam nevoie de asta.Mia fost atât de dor de barțele acestea puternice ce mă țieau strâns în brațe.Mi-a fost dor de el.Mă ia în brațe în stil mireasă și pornește cu mine spre sufragerie.
-A..Am primit un mesaj, îi spun după ce mă așează pe canapea.Un mesaj de la un anonim în care scria că Zayn a pus-o pe Mia să te sărute numai ca să poată cineva să vă facă poză și să mi-o trimită. Nu mi-am dat seama că iar plâng pânî ce degetele lui nu mi-au șters lacrimile ce mi se prelingeau pe obraji.
-Iubito,nu m-ai lăsat să-ți explic, șoptește îndurerat uitându-se în pământ.
-Dar nici tu nu ai negat faptul că te-ai sărutat cu ea.Așa că am crezut..
-Pentru că vreau să fiu sincer cu tine,mă întrerupe.Vreau să-ți spun adevărul,dar dacă tu nu mă lași.Plus că fapta recunoscută este pe jumătate iertată,iubito.
-Trebuia să te ascult.Îmi pare atât de rău.Dar tot există ceva care nu-mi dă pace.
-Ce este?
-De ce ai dat petrecerea aia în cinstea Miei? îl întreb repede simțind cum nervii îmi cresc treptat.
-Ea a făcut-o,a intrat pe contul meu de facebook și a scris postarea aia.Putem să o lăsăm pe curva de Mia la o parte și să ne bucurăm că am clarificat totul?
-Nu am clarificat totul,Styles.
-Ce mai e,Barbie? mă întreabă zâmbind după ce-mi observă privirea amuzată și rânjetul de pe față.
Am zâmbit cu gura până la urechi uitându-mă când la ochii lui când la buzele sale de un roz pal foarte carnoase.Și-a dat seama ce asteptam așa că s-a repezit să mă sărute,eu căzând pe spate pe canapeaua din piele neagră.
Știi acel moment în care te uiți în ochii lui și își vezi întreaga lume?Nu vreau o relație perfectă ca acelea din filme sau seriale în care băiatul îi spune în fiecare minut lucruri siropoase iar fata leșină de emoții.Nu vreau să-mi cânte la geamul camerei mele „i will always love you„ de Valentines day.Tot ce vreau este ca iubitul meu să fie cel m-ai bun prieten al meu.Să mă înțeleagă.Să pot să fiu eu lângă el.Să nu-mi pese dacă îi trimit pe snapchat poze în care erăt oribil.Vreau toate astea cu Harry.
-La ce te gângești? mă întreabă sărutându-mă pe obraz.
-La noi , îi răspund zâmbind.
-Tu și cu mine,baby.
A început să râdă și am văzut că și-a luat telefonul în mână și a intrat pe facebook.După 5 minute în care a stat cu ochii numai în telefon îl pune de o parte și-mi zâmbește.Telefonul începuse să-mi bâzâie,anuntându-mă că am primit o notificare.L-am luat și l-am deblocat observând că Harry m-a etichetat în 2 postări.
Ești împreună cu Harry Edward Styles.
Harry Edward Styles te-a etichetat într-o postare.
„I got a heart and i got a soul,believe me I will use them both!”
-I love you so much,Barbara !! îmi spune înainte să mă sărute.
-I love you much more,Harry!