Ai primit un mesaj nou.
Harry Edward Styles : Spune-mi te rog că nu e adevărat.
Barbara Smith : Ce să fie adevărat,iubitule?
Harry Edward Styles : Nu mă lua tu pe mine cu „iubitule”,ok?
Barbara Smith : Ok..Ce e cu tine?
Harry Edward Styles : Te rog spune-mi că nu e adevărat faptul că vrei să te desparți de mine.
Barbara Smith : Cine ți-a spus asta,Harry?Eloise?
Harry Edward Styles : Nu contează cine mi-a spus.
Harry Edward Styles : Tu chiar vrei să te desparți de mine..:(
Harry Edward Styles : Dar de ce?
Barbara Smith : Pentru că nu mai suport să ne certăm atât de mult iar eu să ajung să sufăr din cauza asta.
Harry Edward Styles : Iubito,promit că o să mă schimb.O să încerc să nu mai fac prostii.Nu o să ne mai certăm.Te scot la întâlniri cum vrei tu.Te duc la bâlci,îți iau vată de zahăr,te dau în carusel.Îți cumpăr înghețată în parc.Fac ce vrei tu,Barbara.Doar nu te despărții de mine.Nu mă lăsa,iubito.Fără tine sunt un nimeni,înțelegi?Un nimeni!Tu ești totul pentru mine.Da,sunt gelos.Da,urăsc când băieții te sorb din priviri și când îți fac avansuri,dar nimeni nu e perfect iar ăsta este unul din defectele mele,faptul că nu suport ca alți băieți să viseze doar o secundă la tine.Dar am și o perfecțiune,aceea că te iubesc pe tine.Tu ești perfectă pentru mine.Ești perfectă pentru sufletul meu.Ești jumătatea mea,iubito.Nu poți să mă lași.
Harry Edward Styles : Babara..De ce ai șters relația de pe facebook?
Harry Edward Styles : Iubito?
Harry Edward Styles : De ce m-ai șters de la prieteni?
Barbara Smith : Îmi pare rău,Harry.
Ați blocat utilizatorul Harry Edward Styles.Acest utilizator nu vă mai poate vedea postările și trimite mesaje.
Barbara Smith : Am făcut asta.M-am despărțit de el.
Eloise Kavagnah : Ai reușit,Barbara.Vezi?Nu a fost chiar așa de răr.
Barbara Smith : De ce am impresia că nu am făcut ceea ce trebuia?
Eloise Kavagnah : Așa e la început,Barbie.
Barbara Smith : Nu-mi mai spune „Barbie”.
Eloise Kavagnah : Acum că ai făcut asta trebuie să-ți spun ceva.
Barbara Smith : Ce anume?
Eloise Kavagnah : Mi l-ai dat pe Harry pe tavă,prostuțo.
Eloise Kavagnah is now offline.