Ai primit o notificare nouă.
Niall Horan te-a etichetat într-o fotografie.
„I missed you,Barbara!”
Ai primit un mesaj nou.
Harry Edward Styles : Cine e ăla,Barbara?
Barbara SMith : Un prieten.
Harry Edward Styles : Sunteți prea propiați.
Barbara Smith : Nu-mi începe cu geloziile,Harry.
Harry Edward Styles : Să nu-ți încep? Tu te-ai despărțit de mine când Mia m-a sărutat.Eu ce ar trebui să fac acum?
Barbara Smith : Ești idiot? Doar mă îmbrățișează în poză,prostule.Și tu i-ai răspuns Miei,așa că nu mai băga asta în discuție,ok?
Harry Edward Styles : Ești a mea,Barbara.Nimeni nu are voie să te atingă.
Harry Edward Styles is now offline.
******2 ore mai târziu*****
Barbara Smith : Cum ai putut să faci asta?
Harry Edward Styes : Ce am făcut?
Barbara Smith : Nu te preface că nu știi,Harry.L-ai băgat pe Niall în spital.
Harry Edward Styles : Oh,asta.Să zică mersii că nu e la morgă.
Barbara Smith : Nu-mi vine să cred.
Barbara Smith : Nu credeam că pentru tine sunt doar o posesie.De ce nu îl bagi și pe tata în spital pentru că mă atinge și pentru că mă pupă și etc?
Harry Edward Styles : Nu-mi spune că te superi pentru asta.
Barbara SMith : Cum să nu mă supăr când tu mi-ai băgat verișorul în spital.Cine ești tu defapt?
Harry Edward Styles : Iubito,nu mi-ai spus că e verișorul tău.
Barbara Smith : Oh și dacă îți spuneam nu îl băteai?Ești patetic,Harry.În momentul ăsta te urâsc.
Harry Edward Styles : Barbara,ce vrei să fac dacă sunt gelos?
Barbara Smith : Pentru ce să fii gelos?Nu eu sunt aia care flirtează cu fiecare băiat pe care o vede și nu sunt eu aia care se dă la băieți când este cu iubitul în oraș.
Harry Edward Styles : Eu nu fac asta.
Barbara Smith : Oh...ba o faci,și chiar tot timpul.Te urăsc atât de mult în momentul ăsta,Harry.
Barbara Smith : De fapt nu.Nu te urăsc pe tine.Mă urăsc pe mine pentru că m-am îndrăgostit atât de tare de tine și ți-am dat și ce aveam eu mai scump ca după să aflu că sunt un obiect,o proastă de care ai nevoie să îți satisfaci nevoile și pe care alți băieți,fie ei și din familie,nu au voie să o atingă.
Harry Edward Styles : Nu e adevărat,Barbara.Te-ai pus vreo dată în locul meu?Uită-te la tine cât de superb arăți.Toți băieții se uită după tine.Crezi că mi-e ușor să văd cum toți te sorb din priviri?Am frica asta în mine că o să găsește pe cineva mai bun și ai să mă lași.
Barbara Smith : Nu mai face pe victima.Nu e vorba de tine aici!
Harry Edward Styles : Ce vrei dacă te iubesc și mi-e frică să nu te pierd din nou.
Barbara Smith : Până nu o să îți ceri scuze de la Niall nu mai ai ce discuta cu mine.
Harry Edward Styles : Te desparți de mine?
Barbara Smith : Nu,dar sunt super supărată pe tine.
Harry Edward Styles : Iubito,nu am să îmi cer scuze de la pupincuristul ăsta.
Barbara Smith : Atunci nu mai ai ce discuta cu mine.
Harry Edward Styles : Haide iubito,nu te poți supăra doar din asta!
Harry Edward Styles : Barbara?
Harry Edward Styles : Te iubesc !
Harry Edward Styles : Bine,am să mă duc pe la idiotul ăla să îmi cer scuze.
Harry Edward Styles : Doar vorbește cu mine,iubito.