Au trecut 2 săptămâni de când am vorbit ultima oară cu Harry și acum îmi dau seama cât doare să știu că l-am pierdut. Mi-am amintit câte ceva, dar nu totul.Îmi doresc atât de mult să-mi aduc aminte tot, toate amintirile cu el și toate momentele frumoase. Îmi simt sufletul negru și întunecat acum. Îmi simt inima sfâșiată și nu știu de ce. Tristețea mă domină și ajung să ălâng ore în șir fără măcar să știu de ce. Îmi amintesc cum într-o seară m-am tăiat în baie. Este atât de greșit ce am făcut? Cum mi-am dedicat viața distrugându-mi-o. Semnele încă erau vizibile pe pielea mâinii stângi. Plâng mereu când aud o anumită melodie. Nu pot să fiu bine și sunt speriată. Toate aceste sentimente din ultimele săptămâni m-au dat compet peste cap. Nu știu ce e cu mine.
O așteptam nerăbdătoare pe secreteară să vină să ne spună cine este angajată și cine nu. Erau multe fete aici, unele mult mai frumoase ca mine și nu cred că am să fiu acceptată dar sperața moare ultima. Lângă mine era așezată o fată înaltă și suplă. Avea părul șaten și ochii căprui. Ea sigur o să fie angajată. Atunci când secretara șefei a ieșit din birou cu o listă în mână toate ne-am ridicat în picioare.
-Doar 5 dintre voi au fost angajate.Am să le rog să se îndrepte spre biroul doamnei Greeley după ce sunt strigate.Cele 5 fete sunt : Kendall Jener, Mia Jones , Jamie Miller , Andrea Green și Barbaba Smith. Felicitări fetelor. Mulțumim restul candidatelor și ne pare rău că nu ați fost acceptate dar nu vă lăsați bătute,sunteți frumoase și aveți șanse. Când mi-am auzit numele strigat vroiam să țip de fericire.
*După 2 ani*
-Fetelor, după cum bine știți cea mai renumită trupă de băieți v-a performa pe podiumul nostru în timp ce voi veți defila așa că trebuie să repetați cu ei ca să nu vă încurcați pe șcenă. Ne-am înțeles? ne întreabă doamne Greeley. Expresia feței ei este una fericită. Toate știm cât de mult și-a dorit să-i aducă pe acești 5 băieți pe podiumul nostru și știm cât de important este această defilare pentru ea. Acum haideți în culise pentru că vă așteaptă beieții, adaugă ea după 2 minute.
Când am ajuns în culise m-am blocat. Acei ochi verzi ca jadul mă priveau fix. Și atunci m-a lovit. Toate amintirile pentrecute cu el mi s-au derulat în fața ochilor. Mi-am adus aminte de ziua în care mia-a spus pentru prima oară că mă iubește. Acele momente în care ascultam melodia noastră, melodia pe care atunci când o auzieam plângeam și nu știam de ce. Acele momente în care stăteam în curtea din spate și admiram cerul îmbrățișați. Acele momente pe care le-am trăit cu el. Acele 6 luni în care viața mea chiar prinsese culoare. Încă îl iubesc atât de mult. Cred că niciodată nu am încetat să îl iubesc.
-Barbara, șoptește scanându-mă din cap până în picioare.
-Harry, spun cu lacrimi în ochi. Mă abțineam cu greu să nu îi sar în brațe și să nu îi strig în față că îl urăsc pentru că m-a lăsat baltă atunci și că îl iubesc atât de mult în acelațși timp. Vreau să îi spun că mi-am adus aminte totul și să ne refacem viața împreună dar toate visele mele s-au spulberat atunci când Kendall s-a dus la el și l-a sărutat cu pasiune.El e al ei acum.
*To be continued*