Azi este ziua Miei.Refuz să mă duc la acea petrecere idioată pe care Harry a organizat-o pentru ea.Pur și simplu mi se face greață când îi aud numele,dapăi să mai văd în fața ochilor.Păi vomit direct pe ea..Ehhh,dacă stau bine să mă gândesc,nu ar fi ceva rău,aș ajuta-o să arate mai rău.Zayn se roagă de mine de 3 zile să merg cu el la acea petrecere,dar însă fără să mă convingă.De ce Doamne iartă-mă vrea să meragă la ziua târfei ăleia?
Iar Harry...De ce îi organizează el petrecerea?De ce nu ea?Oare Harry ține atât de mult la ea?Mă doare.Îmi doresc să nu îi fi spus niciodată care este filmul meu preferat,care este cartea mea preferată.Îmi doresc să nu fii petrecut ore cu el în fiecare noapte vorbind la telefon sau scriind pe facebook.Îmi doresc să nu mă mai gândesc la zâmbetul lui de fiecare dată când cineva menționează despre fericire.Îmi doresc să nu îi fi arătat melodia mea preferată,să nu fi ascultat versurile și să își dea seama că este melodia mea preferată pentru că îmi amintește de el.Îmi doresc să nu îmi fi spus niciodată numele urât și să îl facă să sune așa frumos.Îmi doresc să mă întorc înapoi.Îmi doresc să mă întorc înapoi în ziua în care mă țineai în brațe pe pătura de lângă lac.Îmi doresc să mă întorc înapoi la zilele în care erai lângă mine.
Cum poți să-ți faci amintiri cu cineva și apoi să pleci pur și simplu ca și când nimic nu s-ar fi întamplat?Îl iubesc atât de mult încât mă doare.Ce are Mia și eu nu am?
Mă uitam pe geam când un telefonul mi-a vibrat în mână.Primisem un mesaj.Ciudat era faptul că nu știam numărul.Când am deschis și citit mesajul de care era atașat o poză ochii mi s-au inundat de lacrimi.
”Chiar credeai că Zayn te iubește?Vrea doar să se răzbune pe Harry.Zayn a pus-o pe Mia să-l sărute pe Harry doar ca să poată să-i facă poză și să ți-o trimită.Acum tu decizi ce faci. -A”
Nu îmi venea să cred.Nu mă așteptam la așa ceva de la Zayn.Dar dacă persoana care mi-a trimis mesajul are dreptate,atunci de ce a dat Harry petrecerea în cinstea Miei?Am pus mâna pe telefon și l-am apelat pe Harry.Aveam nevoie de niște răspunsuri.
-Da,Barbara? îi aud vocea după am doilea bip.Pe fundal se putea auzii cu ușurință muzica.
-Harry. îl simt tensionându-se când îmi aude vocea,la fel și eu de altfel pentru că abia acum îmi dau seama că plâng în hohote.Harry,te rog,am nevoie de tine.
-Sunt deja în mașină,iubito,îmi spune apoi închide.
Am lăsat telefonul pe pat în timp ce mă ridicam.Am plecat cu pași lenți spre ușa de la intrare știind că avea să ajungă în orice clipă. Când soneria s-a auzit am deschis ușa cu viteză,mai apoi sărindu-i în brațe singurului băiat care mi-a furat inima.